2022-03-21, 21:46
Medlem
Kuk9s avatar
Om det nu var på religionsföreläsningen det skedde så är gärningsmannen med största sannolikhet islamist. Kan det vara så att rasforskarna på Flashback hade rätt trots allt?
Citera
2022-03-21, 21:47
Medlem
Massmedias avatar
Rent statistiskt lär GM vara en svensk incel, oftast så när det är denna typ av skolvåld.

Speciellt när det är Malmö Latin, som av folk ute på högerkanten kan betraktas som "flummit".

Kan ha fel, men mycket talar för detta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Verkar som att namnet F*bian och en adress i Trelleborg är högintressant nu.
Huset avspärrat, finns uppgifter på att MGM bor där.

Stämmer det så är MGM 18 år.

Då lutar det alltså åt vit kränkt man? Som sagt feministerna är på invandrarnas sida. De vurmade för dem så in åt helvete när BLM-rörelsen var igång.
Citera
Avslutad
Fabi*n vid*r på instagram
Gärningsmannen
Citera
Medlem
Det inlägget som hänvisades till om att Saga skulle vara på besök på skolan var två år gammalt och jag ser ingenting om något sånt på hennes instagram.
Citera
2022-03-21, 21:48
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
det undrar jag med

Hon är vid liv
Senast redigerad av Rudieboi 2022-03-21 kl. 22:30.
Citera
2022-03-21, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hej2020
Fabi*n vid*r på instagram
Gärningsmannen

Går på skolan enligt sin FB om det är han.
Citera
2022-03-21, 21:49
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte
Endast två 18-åringar i Trelleborg har det tilltalsnamnet samt en 19-åring.

Mitt tips är att fokusera på 18-åringen.
Han går 3an på estestetiska programmet på den aktuella skolan.
Huset avspärrat.
Citera
2022-03-21, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Hur är det?

Gillar muslimer HBTQ och queer?

Kan ju isåfall vara motivet, eller ett olyckligt sammanträffande.

Nej, men inte att man går och mördar dem? Jag menar, finns ju många konservativa, svenskar som finner dessa som depraverade och symptomatiska för ett väldigt sjukt och misslyckats samhälle. HBTQ rörelsen är ju en ganska skadlig rörelse för familjebildning och är ju en prime förklaring för att svensken dör ut i rask fart.
Citera
2022-03-21, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
sedär var det så jävla svårt för polisen o släppa detta så hela fb ska vara osurfbart för dom vill mörka???

en av tjejerna dog nästa direkt i skolan och den andra var mycket skadat. Personen som attackerade tjejerna var kläd i svarta kläder med svart luva så man kunde inte se om det var en man eller kvinna men det såg ut som en man. Han gick konstigt och de få eleverna som såg honom låste sig in i en klassrum när de såg honom slå det ena tjej medan den andra sprang men han hann ikapp henne och de som var i klassrummet kunde höra hennes skrik till det blev tyst.
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuk9
Om det nu var på religionsföreläsningen det skedde så är gärningsmannen med största sannolikhet islamist. Kan det vara så att rasforskarna på Flashback hade rätt trots allt?
Hm.. jag hörde att det skulle förekommit repetitioner på någon slags musikal. Vilket snarare förstärker bög-temat.
Men har ingen direkt bekräftelse på detta.
Citera
Medlem
havregryyns avatar
Det finns en F*bian C*derholm som verkar ha varit eller är elev vid latinskolan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in