2022-03-21, 19:33
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duck-Lips
ryktas om muslimsk gärningsman, hbtq-offer

Jag tror inte på dig.
Citera
2022-03-21, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dopelicious
SVT skriver att de var nå musikal som förbereddes.
Övning till spex i en aula, seminarium om religiösa samfund i en aula, kriminologi föreläsning i en tredje aula. Idrottsföreningar använde gympasalen som ligger på skolan. Dom som övat på spex verka inte ha lagt märke till något.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/XqA5gB/eleverna-i-malmo-sprang-ut-och-sag-poliser
Citera
2022-03-21, 19:35
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
HBTQ vurmare död.

Om det stämmer kan det bli knivigt för media. Då blir offret ett bevis på HBTQ personers utsatta situation i samhället, och gärningsmannen antingen kopplad till någon islamistisk rörelse, eller missförstådd.
Citera
2022-03-21, 19:35
Medlem
Henssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninoskar85
Det var visst en kille som slåss. Det jag tog reda på att killarna har nu pratat med polisen och kan snart lämna platsen. Det var 3 st. som slåss och killen som står nära mig sa att det var otäckt. Jag frågade om det användes vapen eller kniv och alla svarade att det var inte. Jag har 4 killar som såg det hela och är vittne ... Vad har du för källa som säger motsatsen att det de 4 killar har berättat för mig?
Jag kommer att ta reda på det som hänt när killarna lämnar skolan.

Spännande, skriv mer när du vet.
Citera
2022-03-21, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duck-Lips
ryktas om muslimsk gärningsman, hbtq-offer

Spexgruppen tog över aulan där ett seminarium om religiösa samfund precis avslutats.
Citera
Medlem
.WhyAreYouGeh.s avatar
Tragiskt om det blir ett dubbelmord. Inte sånt här jag förknippar med svensk skola precis
Citera
Medlem
Verkar vara en man med grova tics som höll i en pistol enligt tips.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
HAHA!

Skulle tro att det blir pressträff i kväll när anhöriga fått beskedet.

Först ska polisen försöka hitta mor och far till de dödande i någon förort, samt alla släktingar och kusiner, och sedan en tolk som översätta dödsbuden till dem
Det kan ta hela kvällen och natten innan polisen går ut med och berättar om samurajmorden på skolan…
Citera
Medlem
Det föregick en disskusion om religiösa samfund i en av salarna rappoterar Aftonbladet
Citera
2022-03-21, 19:39
Medlem
Varför är det så lite information om vad som hänt?
Citera
Medlem
när man söker upp Latinskolan på Instagram eller google så är det bara Svennar och väldigt få blattar man ser. Och även de man ser är inte beknarblattar.

Svennebananer på Flashback som skyller någonting på invandrare utan bevis? Första gången det händer.
Citera
Medlem
Ni sprider ju tamefan mer disinformation här inne än vad Ryssarna gjort sedan Ukraina invasionen började.

Alla kör sina egna storys och källan är - ”trust me bro”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in