Citat:
Ursprungligen postat av
USK1
Jag har en rebus, men är inte helt bekräftat att det är rätt person än. Så vill inte lägga upp min lilla rebus än.
Citat:
Ursprungligen postat av
N0IItolerans
Om jag hittat rätt på LinkedIn är hans sambo rätt snygg. Konstigt att inte satsa fullt på henne.
Räknar med att "Mackan" kommer att plocka ner sina profiler på sociala medier inom kort, om ni har möjlighet så vore jag tacksam om ni kan skärmdumpa från dem så länge de finns kvar. Vänta gärna med att lägga ut dem tills det kommer fler indikationer på att det är rätt person som har hittats.
Vidare gjorde han helt rätt (ur ett gädd-perspektiv) som bara gick rakt därifrån utan att säga ett ord, i kontrast till Helvete-gubben som pladdrade på i tio minuter till vårt stora nöje. Den gamle stöten hade förmodligen blivit bortglömd fort om han bara åkt därifrån, han bjöd ju inte på något speciellt utöver den sagolika konfrontationen då hans chattloggar saknade vulgärt språk, runkvideos osv.
Mackan är väldigt uttrycksfull i sin text med hur han ska knulla barnet med buttplugs osv, om man bara ser till det som skrivs så är han i toppen av pervo-ligan. Han har dock besparat oss runkvideos. Värre var t.ex. brandmannen som sjöng någon morgonsång när han visade sitt morgonstånd, eller idioten som bar en tröja med texten "Good Times" och runkade i en kökshandduk samtidigt som han mumlade "ööhh, är så kåt... fitta.. knulla..".
Mack-jäveln måste jobba på kontor, han skriver att han varit i möte och måste gå till ett tyst rum för att ringa.