I min glada ungdom så dejtade/var jag KK med en söt, petite liten sak från en konservativ, icke-europeisk familj, dock inte mussar. Hon fick egentligen inte träffa pojkar, än mindre knulla men det verkade ha motsatt effekt för hon var så sjukt kåt hela tiden. Bara man rörde på henne så blev hon kåt och ville knulla. Vi såg aldrig klart en film när vi träffades om jag säger så. Nu till det sjuka, efter en tids experimenterande så ville hon att jag skulle fista henne! Detta var alltså en tös på 155cm/45kg och jag är en stor karl med rejäla nävar. Fick in halva handen innan det tog stopp.

Det blev även en hel del knull i parker på ljusa dan, med bara ett par buskar som "skydd" mot övriga parkbesökare. Hon ville alltid suga av mig innan jag släppte av henne hos hennes föräldrar, antagligen som någon slags protest.
Knullade en tjej på en fest en gång som vid tillfället var ihop med en ökänd nazist. Till mitt försvar jag var extremt packad. Trodde jag skulle bli ihjälslagen efter det men hon måste ha hållit käften.
Hängde i en park en gång och såg att en söt brud spanade in mig. Vi stack iväg och knullade mot en husvägg mitt i parken med folk gåendes runtomkring. Tur att man var onykter.
Träffade en galen tjej några gånger som alltid ville bita mig i halsen HÅRT. Sade till henne varje gång men hon fortsatte ändå. Riktigt drygt var det. Hon ville även slicka på mina ögon. Alltså direkt på ögonbollarna.

Psycho.
Började knulla en tjej när hennes kille var i samma rum. Beckmörkt och mitt i natten förvisso. Han var vaken och snackade med mig under tiden. Efteråt smög hon iväg för att bli färdigknullad av mig. Det var lite stelt morgonen efter.
En gång hängde jag med en brud på en stadsfestival och vi drog hem till mig för att knulla. Jag var väl runt 18 och hon något år yngre. När trosorna åkte av möttes jag av den värsta buske jag sett i mitt liv. Tänk porrfilm från 70-talet. Jaja, det var ju bara att bita ihop och få det överstökat. Väldigt märkligt att se något sånt på en ung tjej på 2000-talet.
Fan vad kåt man var.