2022-03-20, 22:48
Medlem
hansomkanallt18s avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/oWGW3V/man-skjuten-till-dods
Citera
2022-03-20, 23:59
Medlem
Så då är det bara sätta sig ner och rulla tummarna tills FUP; en dyker upp. Allt där i mellan är spekulationer
Citera
2022-03-20, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abidoro
Hahaha så kan de gå 🔫
Ditt fega helvete tänk på att han har barn
Vad fan har han gjort för att bli dödas
Citera
2022-03-21, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
Du talar om grejer som hände för länge sen. Då det fanns lite tyggrad i klubben.
Den ät borta. Allan lever väl än?
Jo han har ju varit inne här tidigare och kommenterat. Karlstad är ju ett nyare exempel på medlemmar som tom mördade en av sina egna på egen mark. Så jäkla inavlat. Planerat dessutom då de köpt saker till undanröjandet före.
Citera
2022-03-21, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penispenis27
Ditt fega helvete tänk på att han har barn
Vad fan har han gjort för att bli dödas

Ja inte fan har han sålt Bingolotter precis.
Citera
2022-03-21, 00:27
Medlem
[quote=LiteDum|79586395]Ja inte fan har han sålt Bingolotter precis.[/QUOTE

Din nolla det vet jag med , men för att bli döda ....
Citera
2022-03-21, 01:22
Medlem
[quote=Penispenis27|79586427]
Citat:
Ursprungligen postat av LiteDum
Ja inte fan har han sålt Bingolotter precis.[/QUOTE

Din nolla det vet jag med , men för att bli döda ....

För det första tycker jag du ska läsa igenom reglerna här på FB, den typ av språk och personliga på hopp som du gör mot andra användare är inte acceptabla.

Vem vet det kanske var så Li*us började sin karriär, vågar du utmana ödet och testa om det var så?
Citera
2022-03-21, 01:56
Medlem
Jag tycker all spekulation är åt helvete vad kommer till det här. L*nus var en förbannat fin människa och precis som många tidigare sagt så har nu 3 barn förlorat sin pappa, en pappa förlorat sin son, en flickvän förlorat sin pojkvän och kompisar förlorat en riktigt bra vän. Jag tycker det här är åt helvetes hemskt och hur man än vrider och vänder på det så har någon annan tagit sig rätten till att avsluta ett liv. Vart är era hjärtan någonstans? Man kan inte vara omtyckt av alla men kände man honom så var han en otroligt bra vän
Citera
2022-03-21, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mdrkakaa
Jag tycker all spekulation är åt helvete vad kommer till det här. L*nus var en förbannat fin människa och precis som många tidigare sagt så har nu 3 barn förlorat sin pappa, en pappa förlorat sin son, en flickvän förlorat sin pojkvän och kompisar förlorat en riktigt bra vän. Jag tycker det här är åt helvetes hemskt och hur man än vrider och vänder på det så har någon annan tagit sig rätten till att avsluta ett liv. Vart är era hjärtan någonstans? Man kan inte vara omtyckt av alla men kände man honom så var han en otroligt bra vän

Kände honom väldigt väl och precis som du säger v har rätten att ta en annans liv
Han fanns alltid där för mej och se mina❤ Han hade verkligen hjärtat på rätta stället ❤ Älskade dej Linus❤❤
Senast redigerad av Penispenis27 2022-03-21 kl. 03:03.
Citera
2022-03-21, 05:06
Medlem
Fick höra att han eventuellt skulle varit på platsen med sin flickvän och för antagligen kolla lokalen då ingen från cults va där , men plötsligt kom en bil med två pers och sköt han ? Isf om det stämmer så luktar det ju råtta lång väg men som sagt rykten tar de med en klackspark
Citera
2022-03-21, 05:34
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JusticeMachine
Fick höra att han eventuellt skulle varit på platsen med sin flickvän och för antagligen kolla lokalen då ingen från cults va där , men plötsligt kom en bil med två pers och sköt han ? Isf om det stämmer så luktar det ju råtta lång väg men som sagt rykten tar de med en klackspark

Det stod väl att det hände på ett gym?
Citera
2022-03-21, 05:39
Medlem
Morrhattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
Det stod väl att det hände på ett gym?

Gymmet och lokalen ligger vägg i vägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera