2022-03-20, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hitler.was.a.vegan
Putin skiter fullständigt i öst..

Hans hat mot väst Europa är gränslöst.
och så var det källa på det när man kommer med såna kommentarer
Citera
2022-03-20, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Spyr jag ut "Putin-propaganda" genom att vara en av få härinne som faktiskt har ett realistiskt synsätt?
Använder man ordet "realistisk" i den här tråden så är det väldigt tydligt att Sputnik är den informationskälla som kommer fasthållas med en dåres envishet.
Citera
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
T. o.m MSM är helt öppna om det.

Är du läskunnig?

3 miljoner kvinnor barn och äldre som tagit sig ut ur landet sedan är det ytterligare 7 miljoner som omlokaliseras sig inom landet. Min urkainske vän Pavlo har tex flyttat ut från Kiev med sin familj till sin dacha ca 15 mil söder om Kiev där fortgår livet som vanligt butikerna har öppet,internet fungerar och gasen levereras.
Citera
Medlem
dLn_sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vividcarrot
Det händer hela tiden. Låter på dig som om ryssen uppfann detta fenomen.

Kan du ge fler exempel? Hur kan man ens skriva en så lång artikel där allt är fabricerat två dagar efter att ett krig startat om man inte förväntat sig att det ska ta slut då?
Citera
2022-03-20, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Jag tar gärna emot en ung söt ukrainska, jag har plats. Om hon har ett barn så tar jag emot det också. När kriget är slut så överlämnar jag henne till hennes man orörd. Kan du hålla igen din stora jävla käft då? Antagligen inte då du är skjuten med nackskott som den förrädare du är!

Varför skulle jag vara en förrädare när jag påpekar att Putin vill trycka till Väst Europa.

Men skoj att du var en gentleman, det får du pluspoäng för.
Citera
2022-03-20, 23:08
Medlem
Citat:
T. o.m MSM är helt öppna om det.

Är du läskunnig?
Ja i det egna landet.
Det är inte 10 miljoner som tagit sig utanför Europa.
Större delen av Ukraina är ju orört.
Jag ställer frågan igen varför skulle siffran stiga till 20 när ryssarna inte avancerar?

Vad är det du egentligen vill med din kommentar till mig egentligen?
Det förändrar fortfarande inte faktumet jag presentera i mitt inlägg.
Ryssarnas gynnas inte av att stå stilla och skjuta på städer som redan är förstörda.
Citera
2022-03-20, 23:09
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Varför skulle jag vara en förrädare när jag påpekar att Putin vill trycka till Väst Europa.

Men skoj att du var en gentleman, det får du pluspoäng för.

Vi får se vem som trycker till vem.
Citera
Medlem
vividcarrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dLn_sthlm
Kan du ge fler exempel? Hur kan man ens skriva en så lång artikel där allt är fabricerat två dagar efter att ett krig startat om man inte förväntat sig att det ska ta slut då?

Man råkade publicera en artikel i förtid, big deal. Det har hänt tidigare. Det handlar inte om att man förväntade sig att det skulle hända då, utan mer att man råkade publicera den versionen just då.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obskyrdelfin
Öhm.. Inser du hur många Ukrainska soldater som "dör" när Mariupol faller? Det kallas inringning och leder (om inte hela brigader ger upp samtidigt) ofta till rätt panikartade utbrytningsförsök där den omringande styrkan oftast pulvriserar de flyende med tungt artilleri / direkt eld
Och hur många tusen ryska värnpliktiga pojkar har Puttler hittills offrat i kampen om Mariupol?
Citera
2022-03-20, 23:10
Medlem
Kedoslavs avatar
Södra Ukraina!

Mer utrustning till Ukrainarna 😊

https://twitter.com/UAWeapons/status/1505667582027874309?s=20&t=22mva3pNRAawj4vOF13CwQ
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RyssKiller
och så var det källa på det när man kommer med såna kommentarer

Mest när han satt i sin bunker - 89 i Berlin med fingrarna på KSP'n och ringde till Moskva och fråga om det var okay att dra iväg 180 bulor.

Moskva svarade ej.

Putler har aldrig glömt det
Citera
Medlem
Citat:
Putin skiter fullständigt i öst..

Hans hat mot väst Europa är gränslöst.
Han håller hårt på sin knähund i Minsk, han behöver en dito i Kiev också, blev det lättare att förstå nu? Återskapa de delar av Sovjet som inte är förlorade redan till NATO!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in