2022-03-20, 09:31
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
ikväll gäller det för Rögle att ta serieseger i egna händer. Behövs minst en poäng ikväll mot Frölunda för att inte vara beroende på hur det går i dom andra matcherna. Som dom spela igår kamma vi hem noll poäng tyvärr. Vi har dock ganska bra stats mot Frölunda när det kommer till att vinna Och dom förlora nästan mot Djurgården igår. Så kan gå, kan gå.

Malmö är bättre just nu än Frölunda, nästan så dom hade kunnat byta plats i tabellen.
Citera
2022-03-20, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Malmö är bättre just nu än Frölunda, nästan så dom hade kunnat byta plats i tabellen.

Kommer blir tufft ändå tror jag. Rögle slås om serieseger och Frölunda slås om att hålla topp 6 placering. 4-7 är väldigt jämnt.
Citera
2022-03-20, 09:34
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Kommer blir tufft ändå tror jag. Rögle slås om serieseger och Frölunda slås om att hålla topp 6 placering. 4-7 är väldigt jämnt.

Kan säga såhär, vinner inte Rögle idag så beror det mer på Rögle än på Frölunda.
Citera
2022-03-20, 09:35
Medlem
snurresprettiss avatar
Sedan hoppas jag på kvartsfinal mellan Frölunda-Färjestad, hade blivit en bra batalj.
Citera
2022-03-20, 11:58
Medlem
Smegmas avatar
Uppenbar LÄGGMATCH av Rögle igår mot Malmö. Så jävla genomskinligt. Smutsigt!
Citera
2022-03-20, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Uppenbar LÄGGMATCH av Rögle igår mot Malmö. Så jävla genomskinligt. Smutsigt!

Känns som ett bittert fan av ???
Citera
2022-03-20, 13:34
Medlem
Smegmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksune
Känns som ett bittert fan av ???
Spelar ingen roll. Mitt lag har sitt på det torra. MEN att det var en SMUTSIG-MUT-LÄGGMATCH råder de inga tvivel om.

Fruktansvärt osportsligt och genomskinligt.
Citera
2022-03-20, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Spelar ingen roll. Mitt lag har sitt på det torra. MEN att det var en SMUTSIG-MUT-LÄGGMATCH råder de inga tvivel om.

Fruktansvärt osportsligt och genomskinligt.

Ska kolla reprisen så får man se vad du gapar om. Ngra speciella sekvenser i matchen ,tider ???
Citera
2022-03-20, 14:07
Medlem
Smegmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksune
Ska kolla reprisen så får man se vad du gapar om. Ngra speciella sekvenser i matchen ,tider ???
Nope. Resultatet talar sitt tydliga språk. Malmö i botten och möter ärkerivalen på bortais. Måste ha poäng. Rögle får pengar under bordet och lägger sig. Så uppenbart.

Genomskinligt och osportsligt. Men jag är inte förvånad. De där Abbotts är ju inga korrekta regelbrukare direkt.

Personligen så hoppas jag att Malmö missar kvalet och hamnar i ingemansland.
Citera
2022-03-20, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Precis. Rosen och Gynge hade varit där. De dominerade mål och poängligan och började bäst av alla första 10 matcherna innan skadorna kom.

Gynge har väl spelat i princip alla matcher?
Citera
2022-03-20, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Rögle kommer troligen aldrig få bättre läge att vinna serien eftersom Växjö troligen aldrig kommer ha en säsong med så mycket skador som den här.
Är bara att fira första framgången som Rögle någonsin upplevt så fira ordentligt med en kebabpizza med extra allt men försök att bekämpa nazisterna i Rögles fanclub.

Man kan tro det är Putin som skriver. Bekämpa hittepånazister och slåss mot väderkvarnar!
Citera
2022-03-20, 14:33
Medlem
tänkte inte kommentera ångande läggmatch men va fan.

Självfallet va det ingen lägg match från Rögles sidan... Dom spelade helt enkelt riktigt uselt igår framför allt i första period där Malmö dominerade 15 min av 20 ifall. Sedan i andra period kände man igen Rögle lite bättre och tredje va också riktigt risigt. MIF va helt enkelt hetare och vann rättvist. Dom lekte med våra backar till misstag och knäp sig fast i vår anfallszon. Hönsgården i egen zon va tillbaka från höstas.

MIF spelar om kvalplats och Rögle spela för serieseger så knappts någon lägg match.

Ditt lag är helt enkelt för dåliga för att ha saker i egna händer och förlita sig på andra lag ska fixa det åt dom. Sedan när det inte går an så lipa du om ''läggmatch'' pinsamt ju att skylla på något som det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in