2007-08-09, 02:05
Medlem
jens__Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr G
Precis, håller med dig. Större delen av alla här som spyr galla över dom har fan inte provat toffelfan.

Gör som muawijhe11.......testa skiten !!!

Alldrig i livet!!!
Jag skär hellre av mig fötterna med en smörkniv innan ett par foppatofflot hamnar på mina fossingar.

Nej fy fan!

Å nu kommer gävle cityfest också. Om jag inte är allt för full på kvällarna så ska jag räkna hur många jag ser per kväll!
Citera
2007-08-09, 02:14
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Fötterna kommer inte må bra när fotsvampen kommer som ett brev på posten.
Nä, hellre "turistsandaler" a la Nike eller Merrell. De är också fula men inte SÅ fula, och jävligt sköna.
Men vill man se utvecklingsstörd ut så.

Håller på att vara lite ute i svängen, kollar in tjejer.
Men som du skriver, utvecklingsstörd, direkt i mina tankar också.
När en attraktiv kvinna sätter på sig ett par Crocs så förpassas hon till de sälla jaktmarkerna.
Då inser man att det bara är skräp som flirtar.
Citera
2007-08-09, 02:16
Medlem
TrhYs avatar
WT WT WT WT WT WT WT WT WT WT WT WT WT WT
Citera
2007-08-09, 02:20
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrhY
WT WT WT WT WT WT WT WT WT WT WT WT WT WT
Detta kan väl vara det mest värdelösa inlägget i den här tråden hittills?
Citera
2007-08-09, 02:45
Medlem
PikeWakes avatar
Fyra steg till fötternas och själens nirvana:
1. Köp ett par skor/kängor med Doc Martens-sula.
2. Inse din överlägsenhet
3. Skrocka gott åt alla idioter i foppa-tofflor.
4. Nöj dig med detta och låt pöbeln vara pöbel utan ledtrådar från FB eller andra källor.
Citera
2007-08-09, 02:51
Medlem
Pattern Pinks avatar
det kan väll vara ok att ha den på jobbet där man rör sig mycket. men det förpestar ju tillvaron att det blivit nu tidens camping overaller. hela familjen steppar runt i likadana skor i olika hemska neonfärger. *nynnar på roy och rogers- man ska ha husvagn*
Citera
2007-08-09, 02:54
Medlem
RödPartisans avatar
Jag håller med trådskaparen, foppatofflor är bland det värsta som finns. Och är detta vad tidiga 2000-talet ska bli känt för, att folk har fula plastskor på fötterna? Jag har hört att dessa skor ska vara bra på vissa vis, men jag tror inte att det är någon som egentligen behöver foppatofflor! Bara ett till låtsasbehov som folk får. Föresten så tycker man att det bör bli sliskigt om man svettas i dom, under foten alltså? Vad vet jag, aldrig testat och kommer aldrig sätta på mig sånna där grejer på mina fötter.

Tillägg: Och dom där småprylarna man kan köpa till hålen, blommor och dylikt, vad fan!?

Jag kan verkligen se framför mig hur diskussionen gick i rummet mellan dom som har med foppatofflor att göra. "Så ska man kunna köpa till blommor och bin som man kan stoppa i lufthålen, fan vad bra!" Sen går folk på det också, man tappar ju hoppet på männskligheten.
Citera
2007-08-09, 06:51
Medlem
Dream Theaters avatar
Det heter inte Foppatofflor.

Det heter väl för fan "tyska badskor"!

+ att de ser ut som fan och måste extermineras, alternativt bötbeläggas och de personer med det dåliga omdömet att inneha tyska badskor måste få dessa konfiskerade.
Citera
2007-08-09, 12:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dream Theater
Det heter inte Foppatofflor.

Det heter väl för fan "tyska badskor"!

+ att de ser ut som fan och måste extermineras, alternativt bötbeläggas och de personer med det dåliga omdömet att inneha tyska badskor måste få dessa konfiskerade.
Det korrekta namnet är "Crocs" - men det finns många kopior på marknaden.

Tja vad ska man säga. Jag gick aldrig i Birkenstock eller Foxy velour-träningsoverall heller så...
Citera
2007-08-09, 14:06
Medlem
johanbtks avatar
Foppatoffel: Offroad-modellen

Blä...

Jag kan se framför mig hur kedjerökande Kicki köper sig ett par av dessa lite mer tåliga foppatofflor för att hon har fått för sig att hon skall bestiga Mount Everest med dem.
Citera
2007-08-09, 14:36
Medlem
TrhYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Detta kan väl vara det mest värdelösa inlägget i den här tråden hittills?
Håller med men hade inget mer att tillägga efter Fulfittans inlägg:
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
Nej, det är synnerligen uppenbart, din jävla nolla. I och med att du sätter på dig de där groteska sakerna - och dessutom försvarar dem - så har du idiotförklarat dig för all framtid. Jag känner enbart förakt och äckel för alla och envar som bär skiten på fötterna. Mitt första intryck om jag möter en sådan person är att jag har att göra med någon med mycket lågt IQ; kanske till och med en grav sinnesstörning. Normalt funtade människor är nämligen inte så skamlösa och intelligensbefriade att de sätter på sig något dylikt. Glöm Buffalos och Snowjoggers, dessa är historiens fulaste skor - så vidrigt fula att det inte på något sätt är roligt. FATTA det eller ät skit och dö, ditt kryp!

Den som bär dessa tofflor i det offentliga rummet har inget människovärde. Punkt.
Citera
2007-08-09, 16:16
Medlem
RödPartisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanbtk
Foppatoffel: Offroad-modellen

Blä...

Jag kan se framför mig hur kedjerökande Kicki köper sig ett par av dessa lite mer tåliga foppatofflor för att hon har fått för sig att hon skall bestiga Mount Everest med dem.

Vad i helvete....
Vad kommer härnäst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in