2022-03-19, 16:23
Medlem
Heheh rask har editerat sin profil på hitta.se

Namn: Carl JohanPettersson Rask
Jobbar : Carl Fredrik Alexander Rask bor i en lägenhet i Trosa. Carl jobbar som Magnifike.

Carl bor själv i hushållet. Är dom inte gifta längre? Har dom separerat?

Här är medelinkomsten 21 782 kr, vilket är -20% lägre än snittlönen i Sverige. Personerna i området har i snitt 811 028 kr i lån. Det är nog rask bidrag till området.

Edit: https://www.hitta.se/carl+rask/trosa...exander%20rask
Citera
2022-03-19, 16:28
Medlem
Hmm gick vidare på mr koll, där står det också att han bor ensam 🤔. Det har tidigare stått att han är gift osv

Alexander är en man som är född den 19 november 1990 och bosatt i Trosa på Tomtaklintgatan 15 C. Han flyttade till sin nuvarande lägenhet för 3 år sedan (den 21 augusti 2018). Här bor han ensam, åtminstone finns inga fler personer i hushållet som är äldre än 15 år.

https://mrkoll.se/person/carl-fredri...kyqRaQuerAcYfr
Citera
2022-03-19, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Hmm gick vidare på mr koll, där står det också att han bor ensam 🤔. Det har tidigare stått att han är gift osv

Alexander är en man som är född den 19 november 1990 och bosatt i Trosa på Tomtaklintgatan 15 C. Han flyttade till sin nuvarande lägenhet för 3 år sedan (den 21 augusti 2018). Här bor han ensam, åtminstone finns inga fler personer i hushållet som är äldre än 15 år.

Bidragsfiffel
Citera
2022-03-19, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Att Rask ibland kan vara väldigt pinsam i sina videos kan väl knappast ngn säga emot, att han nästan är desperat i sin jakt efter följare kan heller ingen säga emot men att han skulle vara farlig är väl ändå dagens skämt.

Rask är inte farlig, han är en kreatör. En kreatör som offrar all sin uppfinningsrikedom & kreativitet för att bekämpa en framtida lustmördare vars parafila tvångstankar & fantasi snart tagit över honom helt & hållet. Det är då den oskyldiga leken blir till allvar. Det är då den blivande lss-mördarens fanclub får blod på sina händer.

Att Rask skulle vara empatistörd kan jag inte uttala mig om men det är däremot bekräftat att magmys micke har en neuropsykiatrisk funktionsnedsättning & enligt egen utsago oxå hyser parafila fantasier. Han hyser kognitiva svårigheter orskade av just hans brist på empati vilket gör det svårt för honom att interagera i samhället. Det skapar mönster av beteendestörningar som tar sig i uttryck i bla sexuella & våldsamma fantasier som kan leda till fysiska skador för både honom själv & ngt olyckligt lättlurat offer. Empatibristen hos myspysen gör honom farlig då hans kognitiva nedsättning försvårar att skilja på verklighet & fantasi.

Rask gör därför ett viktigt jobb med att upplysa problematiken kring denna blivande våldsman för allmänheten. Sedan är det upp till varje enskild person att vidare rapportera, anmäla & informera om honom i syftet att hålla samhället fritt från potentiella lustmördare.

Skulle inte förvåna mig om magpysen snart dyker upp på patrik sjöbergs dumpen, där den personbundna sexuella konversationen & parafila fantasier görs tillgängliga för allmänheten på ett helt lagligt sätt med både ljudupptagning & film.

Fast han är farlig när han sitter på yt och hänger ut folk i hopp om att förstöra deras liv utan att varken lägga 1 eller 2 tankar på att det kan få förödande konsekvenser. Han har ju redan drivit andra till självskada.

Du vet om att adhd, add osv också är npf-diagnoser va?
Med andra ord borde varken Rask eller Rasks egen fru absolut inte få ha internet, eller barnen för den delen.
Citera
2022-03-19, 16:53
Avstängd
micro113s avatar
Citat:

På ratsit finns båda på adressen ... och enligt MrKoll så bor Therese ensam i samma lägenhet som Alexander ... .så det har nog bara blivit något fel hos mrKoll.

https://mrkoll.se/person/Marie-There...kyqRaQuerAuerA
Citera
2022-03-19, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
På ratsit finns båda på adressen ... och enligt MrKoll så bor Therese ensam i samma lägenhet som Alexander ... .så det har nog bara blivit något fel hos mrKoll.

https://mrkoll.se/person/Marie-There...kyqRaQuerAuerA

Nja det är fler sidor som visar att dom inte bor ihop. Kan vara så att andra är snabbare på att uppdatera än ratsit.
Citera
2022-03-19, 17:24
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Nja det är fler sidor som visar att dom inte bor ihop. Kan vara så att andra är snabbare på att uppdatera än ratsit.
På vilka sidor har T en annan adress?
De jag hittar är samma adress som R

Edit
Enligt mrKoll bor jag också ensam -- och jag är helt säker på att jag inte gör det.
Senast redigerad av micro113 2022-03-19 kl. 17:26.
Citera
2022-03-19, 18:17
Bannlyst
Det är bekräftat att Rask går på droger.
Citera
2022-03-19, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovedrug

Källa?
Citera
2022-03-19, 18:33
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FightOrFlight1
Fast han är farlig när han sitter på yt och hänger ut folk i hopp om att förstöra deras liv utan att varken lägga 1 eller 2 tankar på att det kan få förödande konsekvenser. Han har ju redan drivit andra till självskada.

Du vet om att adhd, add osv också är npf-diagnoser va?

Med andra ord borde varken Rask eller Rasks egen fru absolut inte få ha internet, eller barnen för den delen.

Skillnaden är att magpysen både är svagbegåvad & utvecklingsstörd, det är inte Rask. Neuropsykiatriska funktionsnedsättningar i kombination med utvecklingsstörning innebär sämre verklighetsuppfattning, sämre konsekvenstänk & sämre impulskontroll. Detta är ngt som kan ha förödande konsekvenser då han enligt egen utsago oxå lider av parafila fantasier.

Rask kanske uppför sig som en utvecklingsstörd med Magmys Micke ÄR utvecklingsstörd & potentiellt farlig.
Citera
2022-03-19, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
På vilka sidor har T en annan adress?
De jag hittar är samma adress som R

Edit
Enligt mrKoll bor jag också ensam -- och jag är helt säker på att jag inte gör det.

Enligt mr koll så bor jag med min sambo.
Enligt mr koll bor rask ensam
Enligt hitta.se så bor rask ensam.

Det återstår att se vad som är felet, enligt Eniro har rask ändrat info om sig själv vilket kräver BankID, även infon på hitta är ändrad.
Citera
2022-03-19, 18:44
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovedrug

Utveckla gärna. Vi ser ju det tydligt men har du mer info att dela med dig av?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in