2022-03-19, 16:21
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Är nog dött lopp där.
Ja jag tror också det.
Citera
2022-03-19, 17:12
Medlem
Jag undrar vart barnen är
När mamma står och posar och laddar för nakenbilder på instagram 😀
Citera
2022-03-19, 17:17
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame

Barnfri helg. Passar bra med lite dekadens då.
Citera
2022-03-19, 18:23
Medlem
Men oj vad tunnhårig Simon är...
Nu kan Linn inte påstå att han har lockigt hår och är hennes "lejon".
Citera
2022-03-19, 20:06
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HR2022
Men oj vad tunnhårig Simon är...
Nu kan Linn inte påstå att han har lockigt hår och är hennes "lejon".
Ja det var rejäla vikar han hade. Undra vad Linn känner över att Simon kommer tappa hår ju äldre han blir.
Citera
2022-03-19, 20:56
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Barnen är kanske hos mormor, men förhoppningsvis är dom hos vettiga pappor.
Under tiden placerar hon Simon i felvända soffan i köket för att fota gravida nakenbilder av henne mot den odekorerade väggen.
Det vänder sej i min mage.
Citera
2022-03-19, 21:53
Medlem
MissTrisstesss avatar
Nåväl, vikar i håret har han uppenbart redan innan han ens hunnit hittat sin egen identitet.
Stackarn.
Citera
2022-03-19, 23:35
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Nåväl, vikar i håret har han uppenbart redan innan han ens hunnit hittat sin egen identitet.
Stackarn.
Å på sista storiesbilden jag såg, måste hennes blodsockernivå vara katastroflåg. Uppsyn å blick påminner om Johanna Möllers. Den kan lixom döda.
Citera
2022-03-21, 09:02
Medlem
Luriosans avatar
Jag har kollat in Linns videor på Youtube och jag skäms varje gång jag tittar. Känns inte naturligt för fem öre och stör mig väldigt mycket på hennes nedlåtande ton mot Simon. Däremot av vad jag har sett av Simon verkar han vara en snäll person och han känns mer naturlig framför kameran än vad Linn gör

Hur som helst, vloggarna är på ett sätt bra, för i senaste vloggen berättar Linn att hennes bil är en leasingbil och därmed inte hennes som hon har velat få det att framstå. Jag tycker inte det är fel att ha en leasingbil, men att inte vara ärlig om det är märkligt i min värld.

Jag har också hunnit kolla in Linns andra Instagram (palettbladsmamman) och där har hon skrivit var hon läser sin utbildning. Hon läser hos Inrednings*k*demin (*=a) och en utbildning på ren distans kostar 19000kr inklusive moms. Varför detta är så hemligt att skriva på sin blogg eller på sin huvudsakliga Instagram, det vet jag inte.
Citera
2022-03-21, 22:21
Medlem
Linns hem är mer eller mindre kaos hela tiden. Ser inte riktigt klokt ut med alla saker som ligger utslängda lite här och där framför allt på golvet. Man ser i senaste vloggen in till det sk gästrummet (numera palettbladsrum) massa saker på golvet.

En stund senare jordsäckar liggandes på golvet i vardagsrummet....

Hur mycket saker har dessa kids? Det enda Linn gör är att shoppa .
Citera
2022-03-22, 06:47
Medlem
Och så har yttligare en ”läsare” skrivit att dom har äktenskapstycke. När ska pikarna mot Simon sluta komma?
Citera
2022-03-22, 07:32
Medlem
Så pinsamma hennes ”familjebilder” blir , när hon gör likadana hela tiden men med olika killar 😳🥴……

Jag tycker även det är helt sjukt att se hur mkt HON VILL LÅTSAS att detta är en biologisk familj … pappa Simon , mamma Linn och de 2 barnen….!

Undra hur Gabbe och Markus känner sig när Linn lägger ut dessa kort ………?….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in