2022-03-16, 13:47
Medlem
KnullaFlashbackMors avatar
Jag har haft 11 förhållanden. Alla har tagit slut på grund av det konstanta tjatet om "jag är så ful" "Jag vill göra (insert valfritt ingrepp). Jag hade en rätt så dåligt självbild. Men när jag har träffat så många störda individer. SOM ALDRIG HÅLLER KÄFTEN OM ATT DE ÄR SÅ FULA OCH MÅSTE GÖRA NÅGOT INGREPP. Så insåg jag hur jävla irriterande det är att höra det. Det var då jag börja tycka att jag faktiskt ser rätt så bra ut. När jag gjorde det så började andra också säga att jag ser bra ut. Jag har fan alltid varit rätt så stilig

Jag hörde att om jag sänkte kraven så skulle jag få mer tjejer! Det fick jag, men detta problem är något universiellt. SNÄLLA jag står inte ut längre! Är det så här kvinnor har blivit evolutionärt programerade. Varför detta meningslösa tjatter. Jag vill ha någon, VEM SOM HELST! Bara de inte vill göra en skönhetsoperation. Hur mycket får man egentligen lov att bry sig om vad andra tycker. Det är på gräsen till schizofreni eller psykos.
Citera
2022-03-16, 14:03
Medlem
E.du.go.ellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnullaFlashbackMor
Jag har haft 11 förhållanden. Alla har tagit slut på grund av det konstanta tjatet om "jag är så ful" "Jag vill göra (insert valfritt ingrepp). Jag hade en rätt så dåligt självbild. Men när jag har träffat så många störda individer. SOM ALDRIG HÅLLER KÄFTEN OM ATT DE ÄR SÅ FULA OCH MÅSTE GÖRA NÅGOT INGREPP. Så insåg jag hur jävla irriterande det är att höra det. Det var då jag börja tycka att jag faktiskt ser rätt så bra ut. När jag gjorde det så började andra också säga att jag ser bra ut. Jag har fan alltid varit rätt så stilig

Jag hörde att om jag sänkte kraven så skulle jag få mer tjejer! Det fick jag, men detta problem är något universiellt. SNÄLLA jag står inte ut längre! Är det så här kvinnor har blivit evolutionärt programerade. Varför detta meningslösa tjatter. Jag vill ha någon, VEM SOM HELST! Bara de inte vill göra en skönhetsoperation. Hur mycket får man egentligen lov att bry sig om vad andra tycker. Det är på gräsen till schizofreni eller psykos.

Ja!? Men dagens skönhetsideal är så fucked att många blir fucked i huvudet. Jag skulle aldrig få för mig att göra ett ingrepp.
Citera
2022-03-16, 14:51
Medlem
Finns många tjejer. Men om du träffat väldigt många tjejer som är så är det kanske dig det är fel på. Du faller uppenbart för en typ av tjejer och då får du stå ditt kast. Fundera på hur du kan göra annorlunda.
Citera
2022-03-16, 15:12
Medlem
Niggwards avatar
Håller med. Sjukt oattraktivt i mina ögon. Det värsta är att tjejerna tittar på någon som är född med ett visst attribut som ser bra ut. Detta passar in på resten av deras ansikte och kropp, därför ser det bra ut. För att det är naturligt.

När någon som inte är född med stora läppar exempelvis tror de att om de förstorar läpparna så kommer det se så bra ut som det gör på andra, men det passar inte in i deras egna ansikten, vilket får det att se för jävligt ut.

De verkar inte heller att förstå att när de väl börjat göra sån skit i 20 års åldern så kommer de konstant behöva peta i ansiktet resten av livet för att justera allt med åldern. Sen blir det bara värre och värre tills det är ett fullständigt plastansikte. Blä!

Naturligt är bäst!
Senast redigerad av Niggward 2022-03-16 kl. 15:36.
Citera
2022-03-16, 15:13
Medlem
369Qs avatar
Citat:

Ta bort "evolutionärt". Men ja, dom är programmerade, in i minsta detalj. Zooma ut och sluta inte zooma ut. Tillslut kommer du förstå varför.
Citera
2022-03-16, 15:16
Medlem
Ingen av kvinnorna i mitt liv har pratat om hur fula dom är. Varför är det så?
Citera
2022-03-16, 15:26
Medlem
bees avatar
förtillfället stör jag mig extra på dem som rakar ögonbrynen och tatuerar dit ett par svarta streck,
ser vidrigt ut !!
Citera
2022-03-16, 16:49
Bannlyst
Ja, men folk i min omgivning tror ju att jag har gjort tuttarna. Det har jag inte.
Citera
2022-03-16, 19:41
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:

Vänta bara. "jag är så ful" följs så småningom av "jag är så fet", "jag är så gammal", "jag är så trött" och "jag har så ont". Hittar du en kvinna som inte är besatt av hur hon känner sig, så ring mig.

Meningen är förstås att du ska säga att hon är fin som hon är.
Citera
2022-03-16, 23:07
Bannlyst
Så blir det när killar säger åt dem hur fula de är. Cause and effect.
Citera
2022-03-17, 00:02
Medlem
Lillarapunzels avatar
Jag är ung kvinna och aldrig velat skönhetsoperera mig. 🤷‍♀️
Verkar dock, tyvärr, vara rätt ensam om det.
Citera
2022-03-17, 09:48
Medlem
Vadå, vad spelar det för roll vad någon annan Vill göra med sin kropp?

Jag ska göra och gör skönhetsingrepp hela tiden.
Jag tycker att jag är vacker både insidan och utsidan.

Men jag brukar skämta att jag är ful och pratar gärna om konstiga saker när jag träffar folk.

Så klart är det jättetråkigt om tjejerna du träffar mår dåligt över dem själva. Men lägg inte värdering i vad andra önskar göra med sin kropp.

Jag brukar skoja att jag har stor näsa o ska operera den- för jag har självdistans.
Folk tror att jag är osäker och missförstår mig. Men jag bara babblar skit. En dag kanske jag opererar min näsa- kanske inte- det kvittar liksom egentligen.

Vi lever ju så länge idag så vad spelar det för roll om en del är fåfänga eller inte.
En dag kanske vi har möjlighet att byta skins som man talar om.

Sen får du väl peppa dina damer att acceptera sig själva.

skönhetsnormen är ju just plastik-utseende men det har det ju alltid varit. Natacha Peyre & Kardashian, osv har ju alltid varit ”målet” för så många just för att män älskar tjejer som ser välbevarade ut.

Men endel män missar detta kravet kvinnor fått- från män- o skambelägger kvinnor för att de inte ser sitt värde, utanför det stereotypiska kravet på utseende, som män skapat.

Det handlar till största delen om mäns generella efterfrågan tyvärr.

Sorry för oklar text. Är så trött.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in