Jag är ju kille och älskar tidernas bästa Cartoon Network-serie
PowerPuffPinglorna, och dom finns ju på HBOMax, men bara nya serien, inte gamla, så det är ju dumt med HBOMax.
Fast sen, kanske för att jag är kille, så älskar jag ju tidernas bästa dramaserie
Little House on The Prairie, och den finns ju på Viaplay, som även har tidernas bästa romantiska kostymdrama
North & South med Patrick Swayze, som både dansar och road house'ar sig igenom alla motgångar, fast Viaplay har ju ingen engelsk textning så det är ju dumt.
Sen, förmodligen för att jag är kille och 20% coolare än alla tjejer, så älskar jag ju tidernas bästa ponnyserie
My Little Pony Friendship is Magic, och den finns ju på Netflix, men dom har inte alla säsongerna just nu, det är ju dumt.
Nu kom jag på att antagligen för att jag är kille så älskar jag ju gamla serien
Decoy med Beverly Garland, med första kvinnliga huvudrollen i en polisserie någonsin(årtionden innan andra favoriter som Cagney & Lacey), och den finns ju på Prime Video, men den tjänsten kan man ju inte skaffa utan att få gratis expresshemkörning på alla Amazon's varor på köpet, det är ju dumt.
Faktiskt, rimligtvis för att jag är kille, så älskar jag ju även legendariska
The Golden Girls och Miss Piggy i
The Muppet Show, och dom finns ju på Disney+, men den tjänsten har ju å andra sidan censurerat en av historiens bästa repliker någonsin av en kvinnlig karaktär(som får Clintans -
Go Ahead, make my day att framstå som tramsig) i
Adventures In Babysitting, och det är ju dumt. Censur är inget man ska upppmuntra.
Som kille så älskar jag även girl power-favoriten
Biet Maya som finns på CMore, fast dom har ju bara dubbningen, det är dumt. Lika slappt som Willy.
Som macho kille så är ju
Ice Road Truckers med Lisa Kelly ett måste och den finns ju på ViaFree, men den tjänsten finns ju inte utan reklam, och det är dumt.
Som kille så älskar man ju roliga tjejer som kan köra pansarvagn och kriga, så
Girls Und Panzer på Crunchyroll är ett måste, men den tjänsten saknar svensk text på den japanska dialogen i många av titlarna, det är dumt.
Som kille är det svårt det där att välja rätt streamingtjänst.
Skulle man leva i någon alternativ verklighet där man måste göra ett sånt onödigt val, så skulle det bli Netflix pga deras stora klassikerutbud med 500+ italienska/franska/brittiska filmer från 1920-80talet. Det hade varit värt 10kr/mån.