Citat:
Ursprungligen postat av
Generalandersson
OK. Men det ska väl inte vara så svårt att kunna svara på enkel, simpel fråga? Du skrev ”kassa spelare”.. och inte ja eller nej på min fråga om Liverpool hade varit där de är nu om de hade varit tvungna att förlita sig på Nketiah och/eller en trött och omotiverad Laca där uppe. Är det klart för dig nu?
Om vi bortser från anfallet, så är Liverpool bara ett mediokert lag. Trots att de även har spelare som Fabinho, Robertson, van Dijk & Allison i laget.
Så nu måste jag/vi även svara precis som du vill?
Du svarade inte på min fråga angående Barcas dominans med Messi xavi och iniesta dock...
Kruxet för er lilla klubb är att även om ni förstärker med spelare i sommar så kommer även Lfc city osv göra exakt detsamma. Problemet för er är att Liverpool har en rekryteringsgrupp i världsklass och vi värvar nästan alltid perfekt nuförtiden. Ni skjuter lite från höften och hoppas på det bästa...vilken det nästan aldrig blir.
Ni är extremt långt efter Lfc och City. Jag vet att du inte vill inse det men du ser ju hur hopplöst efter ni är nu. Du kommer*även se att även nästa säsong, hur mycket ni än värvar så kommer ni vara ljusår efter. För att citera dig "Fattar du det nu?"
Vilka fick Arsenal i lottningen....ehhh....oj...ni har visst bara ligan kvara at spela....massa lediga dagar men ändå gnäller du av att ni inte får lika mycket vila...
4 matcher i år för Arsenal mot Lfc utan att ni lyckats göra ett enda jävla mål. Sitt ner. Håll käft.