2022-03-18, 16:02
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av USK1
Samma här, jag kollade faktiskt precis om klippet, ren glädje när man såg polisen rulla upp

Den stora glädjen är när äcklet självmant går upp o ställer sig som en soldat o väntar på snuten. Uppenbarligen fortfarande lite instutionaliserad
Citera
2022-03-18, 16:09
Medlem
Jasmine4556s avatar
Citat:
Ja det var så härligt att se att polis agerade och kom till platsen, får hoppas att skrapat får krypa in en längre tid nu. Han bör ju ha kvar en del från sin förra dom.

Ja riktigt äckelpäckel. Vill säga svin men tycker det är en förolämpning mot grisar.

Han är en av de som visat mest nonchalans vid konfrontationen. Vanligast är ju att dom kommer med någon form av ursäkt i alla fall. (Även om dom ju givetvis ljuger). Men han här bara står och ler och hånar hela situationen typ.
Citera
2022-03-18, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4556
PÅ ratsit finns allt du Behöver.

Lyssna på vad Sara säger i videon.. Ratsit... Facebook.

Hockeyfrilla är inget vidare vackert!
Tack, Jo jag har försökt det men jag måste vara efterbliven. Nu har jag hittat rätt. Tack
Citera
2022-03-18, 16:24
Medlem
USK1s avatar
Citat:
Ja riktigt äckelpäckel. Vill säga svin men tycker det är en förolämpning mot grisar.

Han är en av de som visat mest nonchalans vid konfrontationen. Vanligast är ju att dom kommer med någon form av ursäkt i alla fall. (Även om dom ju givetvis ljuger). Men han här bara står och ler och hånar hela situationen typ.

Det är sant, och riktiga grisar är ju dessutom ganska söta, till skillnad mot dessa vidriga avskummen.
Jag hoppas det kommer slå hårt för honom.
Citera
2022-03-18, 16:30
Medlem
Jasmine4556s avatar
Citat:
Det är sant, och riktiga grisar är ju dessutom ganska söta, till skillnad mot dessa vidriga avskummen.
Jag hoppas det kommer slå hårt för honom.

Ja jag älskar grisar därför har jag slutat benämna pedofiler som svin. Får bli äckel,as, pissluffare eller något annat.

Identiteten på denna man står ju i domen. Dessvärre verkar han inte ha Facebook för extra stalkning. Ska försöka läsa hela domen sen men det tar alltid emot när det gäller barn.
Domen för dömde pedofilen Rickard Bladh är det värsta jag läst. Eller hela fupen med Carita Löf. Usch och fy och blä!
Förövrigt är Carita Löf rätt unik. Hon är kvinna och dessutom en av de värsta pedofilerna jag läst om. Förutom Rickard Bladh.

Nu spann jag iväg här lite. Men så blir det ibland.
Citera
2022-03-18, 16:33
Medlem
Är det fortfarande ingen på flashback som lyckats ta reda på vem Baskermongot är?
Citera
2022-03-18, 16:41
Medlem
USK1s avatar
Citat:
Ja jag älskar grisar därför har jag slutat benämna pedofiler som svin. Får bli äckel,as, pissluffare eller något annat.

Identiteten på denna man står ju i domen. Dessvärre verkar han inte ha Facebook för extra stalkning. Ska försöka läsa hela domen sen men det tar alltid emot när det gäller barn.
Domen för dömde pedofilen Rickard Bladh är det värsta jag läst. Eller hela fupen med Carita Löf. Usch och fy och blä!
Förövrigt är Carita Löf rätt unik. Hon är kvinna och dessutom en av de värsta pedofilerna jag läst om. Förutom Rickard Bladh.

Försökte skicka pm till dig men gick inte tyvärr.
Jag ska leta rätt på dom fup´sen så länge. Tills du har inlägg nog för pm.
Må väl
Citera
2022-03-18, 16:44
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:

Felicia då, hon är också en vidrig mamma.
Hon fick nio år.
https://www.docdroid.net/Qq6jRHa/2021-11-25-gota-hr-b-2714-21-dom-med-bilagor-pdf
Citera
2022-03-18, 16:46
Medlem
Jasmine4556s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Felicia då, hon är också en vidrig mamma.
Hon fick nio år.
https://www.docdroid.net/Qq6jRHa/2021-11-25-gota-hr-b-2714-21-dom-med-bilagor-pdf

Absolut finns det fler. Men är inte lika påläst om henne som jag är om Carita då den fupen är så stor
Citera
2022-03-18, 16:48
Medlem
Jasmine4556s avatar
Citat:
Försökte skicka pm till dig men gick inte tyvärr.
Jag ska leta rätt på dom fup´sen så länge. Tills du har inlägg nog för pm.
Må väl

Tidigare har fupen om carita legat i tråden om henne, om den funkar än vet jag inte. Annars är det säkert någon vänlig själ som kan lösa det.
Om Rickard bladh finns inte fupen ute, men domen finns i tråden om honom. Helt fruktansvärt!
Tänker eftersom dom är dömda och båda har varsen tråd bör deras namn vara ok att nämna även i denna tråden!
Citera
2022-03-18, 16:50
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Som sagt:
https://dumpen.se/2022/03/18/verkligheten-bakom-blomman/

Se nu här alla Flashbackanvändare, som har en så bestämd uppfattning om hur en pedofil ser ut och beter sig. Denne man är alltså dömd för grov våldtäkt mot barn, vaginala och anala samlag med barn 2-4 år. Notera hur han ser ut, hur han uppträder, hur han lugnt och sansat står kvar och inväntar polisen, hur han lugnt och sansat går fram mot polisbilen där han ställer sig och väntar.

Ser ni? Fattar ni? Troligen inte, men här har ni ett utmärkt tillfälle att iaf försöka studera och förstå. Låt det smälta in.
Det där är en sällsynt vedervärdig varelse som egentligen bara borde slås ihjäl. Förstår att det kliade i Patriks fingrar. Det där jävla hånfulla flinet vill man bara dra käken ur led på.
Citera
2022-03-18, 17:04
Medlem
USK1s avatar
Citat:
Tidigare har fupen om carita legat i tråden om henne, om den funkar än vet jag inte. Annars är det säkert någon vänlig själ som kan lösa det.
Om Rickard bladh finns inte fupen ute, men domen finns i tråden om honom. Helt fruktansvärt!
Tänker eftersom dom är dömda och båda har varsen tråd bör deras namn vara ok att nämna även i denna tråden!

Jag fick precis tag i Carita´s fup, aktbilaga, stämning, dom mm. Så ska börja läsa lite nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in