2022-03-18, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Öhh, Det förstår väl vem som helst att han syftade på Kimmo, ex mannen. De hängde ihop ganska länge om jag har läst rätt. Och det verkar dessutom vara en bra man.
Du menar samma person som sa det här i FUP:en?
"K. beskriver att hennes mående påverkade både K. och barnen väldigt mycket.
K. beskriver att hon hade affärer med andra män och i perioder så var hon väldigt sjuk.
K. beskriver att han fick ett tungt lass och dra, K. förklarar att det gick inte att lita
på Lydia och det hon sa. K. beskriver att 2015 hade hon haft vård en längre tid."
2022-03-18, 14:58
Medlem
Citat:
Personen skrev det inte, det var ett dåligt försök till att vara lustig.
Hur vet du vad han fick stå ut med eftersom du inte känner Lydia?
Kom undan med livet i behåll... Tror ärligt talat inte att Lydia varit sådan säkerhetsrisk. Hon har säkert många vänner som lever och frodas utan att ens vara det minsta hotade av henne på något sätt.
Sådant resonemang är enbart dagisnivå och inget annat.
Jaså du tror inte Clamydia Barth varit en säkerhetsrisk?
Det trodde inte Emil heller. Emil trodde fel.
Därför är Emil död.

Emil kom tyvärr inte undan med livet i behåll, så vad du Loveangelie tror behöver ingen bry sig om.
Vi vet att Lydia Barth är livsfarlig. Därför skall hon hållas inlåst. Länge!
2022-03-18, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trombocyt
Du menar samma person som sa det här i FUP:en?
"K. beskriver att hennes mående påverkade både K. och barnen väldigt mycket.
K. beskriver att hon hade affärer med andra män och i perioder så var hon väldigt sjuk.
K. beskriver att han fick ett tungt lass och dra, K. förklarar att det gick inte att lita
på Lydia och det hon sa. K. beskriver att 2015 hade hon haft vård en längre tid."

Ja jag menar den personen, jag tror att det är den ena hon älskade honom, och har som jag förstått det, alltid förblivit vänner. Man ska också ha i åtanke att han svarar på frågor, det är ett förhör. Vad hade svaren blivit om man hade frågat henne om honom. Det vet man ju inte.
Som jag vet, så har de äldre barnen alltid bott hos Lydia, och samtliga barn är vad jag vet helt underbara.
Som sagt, jag tror dom älskade varandra mycket. Till skillnad från hennes senaste ex Mufit vilket inte var en bra man vad man förstod på Lydia. Hon visade bl.a. bilder till mig och Emil på vad han hade gjort mot henne.
2022-03-18, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Jaså du tror inte Clamydia Barth varit en säkerhetsrisk?
Det trodde inte Emil heller. Emil trodde fel.
Därför är Emil död.

Emil kom tyvärr inte undan med livet i behåll, så vad du Loveangelie tror behöver ingen bry sig om.
Vi vet att Lydia Barth är livsfarlig. Därför skall hon hållas inlåst. Länge!

Ja men enligt "er" andra här i tråden hade ju Lydia såååå många män.. Och alla dom har ju klarat sig, hur förklarar du det klimakteriekärring?
2022-03-18, 15:06
Medlem
Citat:
Ja men enligt "er" andra här i tråden hade ju Lydia såååå många män.. Och alla dom har ju klarat sig, hur förklarar du det klimakteriekärring?
Många av dessa män har säkert på ett eller annat vis blivit drabbade av henne, men jag tror att de flesta män inte talar högt om att ha blivit smittade. Chlamydia är luriga grejor. Det är EIPS-kvinnor också.
2022-03-18, 15:16
Medlem
Citat:
Många av dessa män har säkert på ett eller annat vis blivit drabbade av henne, men jag tror att de flesta män inte talar högt om att ha blivit smittade. Chlamydia är luriga grejor. Det är EIPS-kvinnor också.

Men vänta lite nu, männen har väl inte varit med dig och fått klamydia heller? För Lydia är ju frisk från sånt.
2022-03-18, 15:19
Medlem
Citat:
Lilla klimakteriehäxa, det var inte det jag syftade på. Nato m.m hör hemma i en annan tråd, även om du inte förstår det.
Jag syftade som sagt på det andra som du har helt fel i.
Kan ju nämna ett exempel så att du KANSKE blir nöjd:
Annika, välkänd fängelsekund som idag är ute och har det mycket, mycket bra.
Ja, det är verkligen väldigt synd att inte Lydia Barth är medborgare i USA.
För då hade nog Gavin Newsome, guvernör i Kalifornien, arbetat intensivt för att Lydia Barth skulle få avtjäna sitt straff inom Kaliforniens fängelsesystem. Och satt henne i den cell som Annika Östberg mha svenska myndigheter "fritogs" från. En skandal!

OnT: Låt Lydia Barth få sitta bland de andra psykopaterna på Hinseberg/Ystad! Men går det att på nåt sätt för Sverige att få köpa en cell åt henne i ett bulgariskt fängelse, så erbjuder jag mig att betala resan. Nerresan, alltså..
2022-03-18, 15:22
Medlem
Citat:
Ja, det är verkligen väldigt synd att inte Lydia Barth är medborgare i USA.
För då hade nog Gavin Newsome, guvernör i Kalifornien, arbetat intensivt för att Lydia Barth skulle få avtjäna sitt straff inom Kaliforniens fängelsesystem. Och satt henne i den cell som Annika Östberg mha svenska myndigheter "fritogs" från. En skandal!

OnT: Låt Lydia Barth få sitta bland de andra psykopaterna på Hinseberg/Ystad! Men går det att på nåt sätt för Sverige att få köpa en cell åt henne i ett bulgariskt fängelse, så erbjuder jag mig att betala resan. Nerresan, alltså..

Offtopic, men dom släpper alla fångar dom kan i Kalifornien eftersom deras ekonomi är riktigt illa.
Varför ska inte de som begår brott här i Sverige sitta sitt straff i Sverige?
2022-03-18, 15:22
Medlem
Citat:
Men vänta lite nu, männen har väl inte varit med dig och fått klamydia heller? För Lydia är ju frisk från sånt.
Kanske inte nu längre?
Nu sitter hon på Hinseberg. Där finns det två grupper av kvinnor :
'Smittade' och 'Ännu icke smittade'
2022-03-18, 15:25
Medlem
Citat:
Kanske inte nu längre?
Nu sitter hon på Hinseberg. Där finns det två grupper av kvinnor :
'Smittade' och 'Ännu icke smittade'

Klimakteriehäxa, du vet uppenbarligen inte hur det går till i svenska fängelser. Det är INTE som något amerikanskt fängelse serie
2022-03-18, 15:27
Medlem
Citat:
Ja jag menar den personen, jag tror att det är den ena hon älskade honom, och har som jag förstått det, alltid förblivit vänner. Man ska också ha i åtanke att han svarar på frågor, det är ett förhör. Vad hade svaren blivit om man hade frågat henne om honom. Det vet man ju inte.
Som jag vet, så har de äldre barnen alltid bott hos Lydia, och samtliga barn är vad jag vet helt underbara.
Som sagt, jag tror dom älskade varandra mycket. Till skillnad från hennes senaste ex Mufit vilket inte var en bra man vad man förstod på Lydia. Hon visade bl.a. bilder till mig och Emil på vad han hade gjort mot henne.
Vi kan fortsätta om du vill:
”K. beskriver att deras bråk finns hos socialtjänsten då det gjordes anmälningar under deras relation.”
”K. kände att han blev en sämre och sämre människa med Lydia.”
Och de måste ju ha kontakt med varandra eftersom de har gemensamma barn.
2022-03-18, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trombocyt
Vi kan fortsätta om du vill:
”K. beskriver att deras bråk finns hos socialtjänsten då det gjordes anmälningar under deras relation.”
”K. kände att han blev en sämre och sämre människa med Lydia.”
Och de måste ju ha kontakt med varandra eftersom de har gemensamma barn.

Du förstod inte att han berättar detta i ett förhör va?
Och dom hängde trots allt ihop under många år.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in