Citat:
Ursprungligen postat av
ShariaInstructor
Just nu en nyhet i husorganet Aftonbladet. Tysklands kansler Scholtz har varit i telefonsamtal med Putin idag.
Putin lär ha sagt att Ryssland är angeläget att fortsätta fredssamtalen men att Ukraina förhalar.
Jag gillar inte Scholtz för 5 öre. Han är en av dom förrädarna som borde spottas ut (för att använda Putins terminologi).
Så nu är det Ukrainas fel att förhandlingarna kärvar? Det skall alltså vara angriparen som är den förhandlingsvillige?
AVSKUM!!!
Försöker du bra vara en contrarian eller tycker du så är seriöst? Om jag förstår dig rätt så lastar du över den dåliga moralen på Ukraina eftersom Ryssland attackerad men dom är ändå villiga att förhandla haha, det där fan en av dom mest konstig moral argumenten jag någonsin läst. Offensiven har stannat så Ukraina känner väll att dom kan få en ännu bättre position på förhandlings bordet. (och nej offensiven har inte stannat för Armen är i en bra position)
Jag tror personligen inte Ryssland ens kan börja förhandla seriöst förens dom har större städer i kontroll.