2022-03-17, 22:08
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
SvD:s gräv 2019 visade att det huggs friskt på unga pojkar inom HBTQ-rörelsen, vilket visar att rörelsens skitiga historik (rötter ) inte ruttnat bort och skulle må bra av lite strålkastarljus. Nu påmindes jag om denna snaskiga historia också:
(FB) Tystnaden kring Rickard "Gaytenor" Söderbergs samarbete med superpedofilen
Jag vet att HBTQ-rörelsen är en stor stötesten för dig.

Jag vet inte exakt varför, jag får ibland känslan av att du är en troende kristen. Stämmer det?
Kan dock inte säga att du har helt fel i dina misstankar rörande HBTQ, jag är faktiskt ganska insatt och kunnig i denna rörelse och jag vet att en hel del av det som förekommer där är synnerligen tveksamt.
MEN det gäller ju så mycket annat (sexuellt) i samhället också då skall tillstyrkas.
HBT står ju från grunden på tanken om en sexuell frigörelse och det är väl en god tanke då kan jag tycka. Eller är det en tanke som har gått fel?
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-03-17 kl. 22:17.
Citera
2022-03-17, 22:22
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Jag vet att HBTQ-rörelsen är en stor stötesten för dig. Jag vet inte exakt varför, jag får ibland känslan av att du är en troende kristen. Stämmer det? Kan dock inte säga att du har helt fel i dina misstankar rörande HBTQ, jag är faktiskt ganska insatt och kunnig i denna rörelse och jag vet att en hel del av det som förekommer där är synnerligen tveksamt. MEN det gäller ju så mycket annat (sexuellt) i samhället också då skall tillstyrkas. HBT står ju från grunden på tanken om en sexuell frigörelse och det är väl en god tanke då kan jag tycka. Eller är det en tanke som har gått fel?

Stor stötesten? Jag har skrivit ett/1 huvudsakligt inlägg om HBTQ som svar på användartjafs om att Sjöberg, felaktigt, hävdat att "Snart är pedofiler med på pridetåget" angående en organisations penningagåva. Min invändning handlar om att pedofilerna redan knatar runt i pridetåget och det är bevisligen inget som upprör HBTQ-rörelsen.

Jag säger så här, om man känner till HBTQ-rörelsen så kan man inte annat än ogilla den, eftersom den delvis består av oärliga omoraliska hycklare som har noll intresse av att röka ut sina pedofiler - och denna grupp får hållas. Jag ogillar skitfolk (tex hycklare och människor med undermålig moral som anser att det är ok att skada barn) så allt som rör den sorten intresserar mig och ger mig energi. Pride har kidnappats av exkluderande vänsteraktivister som totalt dödat kärleksbudskapet. Påminnelse om vad HBTQ-rörelsen inte lyckats röka ut, bortsett från exkluderande vänsteraktivister:
(FB) Patrik Sjöberg konfronterar pedofiler på sajten Dumpen

Jag är inte religiös.
Citera
2022-03-17, 22:39
Medlem
LightFandangos avatar
Jag har glott rätt (för) mycket på diverse amerikanska och brittiska motsvarigheter och de enda gånger jag sett kvinnor konfronteras har varit:

1. Tillsammans med sin man/pojkvän eller agerat bulvan för denne. (Ofta crackheads.)
2. Lesbiska par som söker en minderårig flicka.

En solokvinna som söker minderårig av endera könet har kan jag inte påminna mig att jag någonsin sett, om man inte räknar transvestiter eller transsexuella.
Citera
2022-03-17, 22:44
Medlem
Lysturkens avatar
Då var man hemma från kvällspromenaden. Hunden ligger och myser i sin hörna och jag ligger nyduschad i rena lakan. Nu har inte jag personligen hund men den ligger säkert och myser i någon hörna hemma hos er som har hund. Hursomhelst, jag tänkte precis slänga ner ett par rasker i gamla Berra, alltså min brödrost, för att avnjuta till ett glas oboy och...

DAGENS ÅTERBLICK!

https://dumpen.se/2022/03/15/nu-gar-det-at-helvete-napp-igen/

Idag tar vi oss inte alls långt tillbaka i tiden. Dumpen har nämligen fått sitt andra riktiga mem efter den drömmiga bilden på Brians lekamen, och det är en karamell jag verkligen vill fortsätta suga på ett tag till.

Det är liksom så mycket som är bra. Det går inte att släppa hur bra teve det här faktiskt är. Under loppet av några min får vi ta del av hur protagonisten går från saklig och oskyldig till en personlig kris utan dess like och vidare till dödsdömd brottsling med brallorna nere som bönar och ber för sitt liv.

Vi ser hur läpparna vänds in och ut och dubbelhakan börjar vibrera av panik när krisen rinner till. Vi hör ångesten flöda ur varje andetag där han sitter och hakar upp sig som en papegoja. Jag är faktiskt säker på att en papegoja som iakttagit situationen hade lärt sig ett nytt uttryck den här eftermiddagen, och ni vet vilket. Vi kör några andra utdrag. Börjar intressant:

Patrik: "Går man och fikar med en 13-åring när man är kåt?"
Svar: "Nej, absolut inte."
Alltså, det är ju en jävla fråga att svara på. Bara det att han inte reagerar på frågan som att "va fan tror du, vad är det för jävla fråga?" avslöjar att det är precis det han gjort.

Sen inleds slakten. "Det här kommer jag meddela din fru." säger Sara och där och då drar stressreaktionen igång i den patetiska lilla hjärnan. Och Sara maler på som aldrig förr eftersom hon inser att hon har ett övertag mot den här muppen. Genom att säga "snälla, snälla" så aktiverar han maktcentrat i Saras hjärna. Hon vet, om än undermedvetet, att hon kontrollerar hans framtid och det är en chans hon inte tänker gå miste om. Att ge offret Sara det övertaget genom att böna och be på det sättet är som att låta en Pitbull slita sönder någon som varit på dess ungar.

Och det är precis vad som sker. Han får inga möjligheter alls att tänka efter. Allting han svarar vinklas till värsta tänkbara.

Krisgubbe: "Jag har väl sökt på äldre, äldre..."
Patrik: "Du börjar med dem yngsta alltså och sen går du uppåt!"

Och återigen sväljer han betet och svarar överilat "Nej, nej" istället för att ifrågasätta Patrik. Ungefär som att han säger "Nej så vidrig är jag inte. Jag är bara lite lagom vidrig."

Plötsligt dyker en journalist upp och försöker vara sansad, men det är på tok för sent. Det är som att börja ställa civiliserade frågor till en som ligger på stupstocken och väntar på bödeln.

Som sagt, det är så mycket som är bra, kanske det bästa som hänt svensk humorkonst sedan Sudden satt i kylen och korade Kefir som vinnare i parallellslalomen i Braunt-Wessel Frysel. Och det är vår uppgift att föreviga den här medborgarens personliga kris. Din och min och din och min. Vår uppgift att aldrig sluta avnjuta den här ynkliga kretinens sköna undergång.

Självklart rundar vi av denna stund med att sjunga en låt han gjort sig förtjänt av att höra:

"Ja, det är lika bra å sluta drömma, DET GÅR ÅT HELVETE i alla fall, för om man drömmer om Paris hamnar man på någe vis, lik förbannat i Hudiksvall!"

P.s. Han kommer inte ens ha råd att ta sig till Hudik snart.

En till skål på det.

Senast redigerad av Lysturken 2022-03-17 kl. 22:57.
Citera
2022-03-17, 22:45
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Jag har glott rätt (för) mycket på diverse amerikanska och brittiska motsvarigheter och de enda gånger jag sett kvinnor konfronteras har varit:

1. Tillsammans med sin man/pojkvän eller agerat bulvan för denne. (Ofta crackheads.)
2. Lesbiska par som söker en minderårig flicka.

En solokvinna som söker minderårig av endera könet har kan jag inte påminna mig att jag någonsin sett, om man inte räknar transvestiter eller transsexuella.
Vi kan då genast konstatera att kvinnor (solo eller ej) som söker barn/lammkött är EXTREMT OVANLIGT, vad vi däremot kan konstatera är att gubbsjukhet/hebefili är hyfsat vanligt bland heterosexuella gifta "normala" män, varav Dumpens loggar bevisar detta nakna, råa och hårda faktum.
Citera
2022-03-17, 22:58
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Vi kan då genast konstatera att kvinnor (solo eller ej) som söker barn/lammkött är EXTREMT OVANLIGT, vad vi däremot kan konstatera är att gubbsjukhet/hebefili är hyfsat vanligt bland heterosexuella gifta "normala" män, varav Dumpens loggar bevisar detta nakna, råa och hårda faktum.
Ja, vuxna kvinnor som attraheras av minderåriga är säkert relativt fåtaliga och de som trots allt finns väljer antagligen inte riskabla metoder som "träffa okänd och potentiellt farlig person på offentlig plats" (vilket ju är en grundpelare i uthängningsbranchen).

Det finns liksom ingen direkt anledning eller behov.

Edit:

Förmodligen skulle situationen bli mindre lockande för uthängarna också. Tre-fyra män som står och gallskriker på en ensam kvinna på gatan ser inte så "heroiskt" ut.

Edit 2:

Fick en väldigt komisk bild av en två meter lång Patrik S. som (omgiven av diverse nervösa journalister) står och skriker "Äckel!" till en stammande förskrämd dam i 50-årsåldern. Hade nog funkat lite mindre bra.
Senast redigerad av LightFandango 2022-03-17 kl. 23:11.
Citera
2022-03-17, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russinsmurfen
Tror det beror på att pedomän vill ha en liten trång mus och därför vill de ha en liten flicka.
Kvinnor vill däremot ha stora kukar och det har inte små pojkar.
Men sluta nu med ditt rättfärdigande av barnknullare.

Har knappast med det att göra. Pedos går igång på barn just för att de är barn rent mentalt i skallen. De är lättare att predda sig mot, grooma och manipulera.

Finns många vuxna kvinnor som är små i storleken och med "trånga musar", problemet är att de inte är barn i huvudet. Pedofiler vill bara ha barn.
Citera
2022-03-17, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drysin
Men sluta nu med ditt rättfärdigande av barnknullare.

Har knappast med det att göra. Pedos går igång på barn just för att de är barn rent mentalt i skallen. De är lättare att predda sig mot, grooma och manipulera.

Finns många vuxna kvinnor som är små i storleken och med "trånga musar", problemet är att de inte är barn i huvudet. Pedofiler vill bara ha barn.
Vadå rättfärdigande?
Har väl inte rättfärdigat nåt.
Citera
2022-03-18, 00:41
Medlem
Iaftondanss avatar
Pekka från Strängnäs/ åkerstyckebruk måste heta något annat , men vad någon som kan skicka mig pm eller ledtråd
Citera
2022-03-18, 01:59
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iaftondans
Pekka från Strängnäs/ åkerstyckebruk måste heta något annat , men vad någon som kan skicka mig pm eller ledtråd
Mycket gärna! Här på Flashback hjälper vi varandra att i möjligaste mån sprida identitetsbekräftande uppgifter om dessa ridderliga gäddor. Var och en som sitter inne med information om gäddorna har rent av en plikt att som flaskbackmedlem försäkra sig om att uppgifterna når maximal spridning.

För att hitta identiteten på gäddan ska du därmed googla på:

Förnamn + Ort + Ålder

Dessa tre parametrar finns i tråden eller nämns i klippet. Förnamnet nämns i klippet under sista minuten när han står och tjatar vid Patriks nedvevade ruta. Det finns också en svensk sångare med samma namn som sjungit om att han vill sätta på en viss tevekanals flickor, och är måhända en liten pedofil han också.

Åldern kan du få ut genom att lösa följande anagram:

etFifeamoyr.

Du kan också få fram åldern genom att veta vilket år på 1900-talet som Turkiets nuvarande premiärminister är född.

Du behöver också veta att gäddan har ett dubbelnamn samt att hans adress innehåller en fågelart.
Senast redigerad av Lysturken 2022-03-18 kl. 02:02.
Citera
2022-03-18, 02:05
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Baserat på chattloggarna från den här "Lundafredde" får jag kraftiga Asperger-vibbar.

Han skriver märkliga saker som "Tack. Du har ett långt fint hår tycker jag." Sen upprepar han nästan ordagrant det där om "Vi går hem till mig. Kort därefter åker nog kläderna av."

Är det en sexnovell han jobbar på eller? Jag undrar genuint hur många av dessa peddos som är odiagnostiserade spektrumkillar.
Citera
2022-03-18, 02:12
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Baserat på chattloggarna från den här "Lundafredde" får jag kraftiga Asperger-vibbar.

Han skriver märkliga saker som "Tack. Du har ett långt fint hår tycker jag." Sen upprepar han nästan ordagrant det där om "Vi går hem till mig. Kort därefter åker nog kläderna av."

Är det en sexnovell han jobbar på eller? Jag undrar genuint hur många av dessa peddos som är odiagnostiserade spektrumkillar.
Så för att en gädda äntligen har hört talas om stor bokstav och punkt så har han Asperger? Normalbegåvad skulle jag snarare säga, vilket förstås sticker ut i sammanhanget eftersom det inte hör till vanligheterna att en gädda kan stava.

Ärligt talat får jag inga såna vibbar alls. Han uttrycker sig förhållandevis trevligt för att vara gädda. Ovanligt normal samtalsstil. Vill du ha en aspie eller åtminstone helt bortkopplad stil så kolla in MarkBigBone. Han pratar som man gör till google-assistenten.
Senast redigerad av Lysturken 2022-03-18 kl. 02:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in