Citat:
Ursprungligen postat av
OlofRen
Vaför då? För att du försvarar en psykopatisk mördare. Personligen tycker jag att folk i allmännhet är alldeles för lugna, och att svara tydligt när någon på något sätt försvarar folkmord. Tycker du ska fundera igenom detta hela. Det har helt enkelt daltats för mycket med medlöpare i Sverige.
Så jag tycker att du ska fundera igenom vad du faktiskt håller på med!
Justja, ingen får diskutera eller ens nämna något ens i närheten som är pro-ryskt, även om det är sant.
Då är man psykopat, horunge, förtjänar att dö etc.
Jag tar inte er dårar seriöst för fem öre längre. Jag tycker genuint det är sorgligt att majoriteten sväljer den gigantiska propaganda-kuken rakt av.
Finns väldigt mycket litterärt om just det här ämnet. Gemensamt mot ett mål, rätt eller fel spelar ingen roll, känslor går före fakta, ena sidan ljuger alltid men den andra (givetvis den ni stöttar) har alltid rätt för den bekräftar era känslor och åsikter..
Det är absurt mycket snack om likheten med Hitler hit och dit i tråden..
Ironin är att det är alla dessa "mörda alla ryssar, skicka hem dom" som beter sig som regelrätta nazister där man ger sig på ett helt folk, oavsett.
Det väst gör nu med sin massiva propaganda maskin är samma sak Churchill gjorde mot Tyskland för att uppvigla hat och krig mot ett helt folk (FACT)
Likheterna är slående. Det gick åt helvete för USA och övriga Europa innan WW2 men Tyskland blomstrade och var tvunget att förhöras.
"Germany is too strong, We must destroy her" sa Churchill.
Nu har folk glömt att inflationen skenade redan innan denna militära konflikt och att allt var på väg åt helvete ändå - nu har man ju dock fått sin syndabock som man kan skylla allt på.
Helt bisarrt - är ni verkligen så körda i huvudet att ni bara ser svart eller vitt?