Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-03-17, 13:38
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citymormor
Ujujuj

The current thing är ju att hata Ryssen, alltså att starkt ogilla ett folk från ett visst land. Gör man inte det så är man nazist.

Mycket märklig logik.

Hon får väl gilla vem fan hon vill, vi har ju landet fullt med juggar som älskar massmördare, muslimer som älskar pedofiler och pedofiler som vill att alla skall byta kön. Liberalt och härligt.

Varje gång något sånt här kommer så ser jag hur det Automatiska hatet som slås på. De är så jävla hjärntvättade... Hjärnan slår på Autopilot direkt. Precis som med SD - hat direkt, tänker varken lyssna, förstå eller diskutera, bara hata, förminska, vinkla, negligera, svartmåla.

Djupt hat är det när deras verklighetsbild rubbas då blir det helt jävla mördar-galna. Vill hellre ha ett tredje världskrig än att ha fel fantastiskt.
Citera
2022-03-17, 13:50
Medlem
citymormors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Varje gång något sånt här kommer så ser jag hur det Automatiska hatet som slås på. De är så jävla hjärntvättade... Hjärnan slår på Autopilot direkt. Precis som med SD - hat direkt, tänker varken lyssna, förstå eller diskutera, bara hata, förminska, vinkla, negligera, svartmåla.

Djupt hat är det när deras verklighetsbild rubbas då blir det helt jävla mördar-galna. Vill hellre ha ett tredje världskrig än att ha fel fantastiskt.

Att dessa godhetsknarkande proffstyckare är lika pålästa som en Somalisk analfabet gör ju inte saken bättre.
Tiden där kunskap var makt är över, nu råder total åsiktskonformering. Oliktänkande = flat earth/ödlemänniskor/nazist/patriarkat/rasist/ond.
Citera
2022-03-17, 14:27
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Personen kommer bli av med jobbet. Att gilla Putin anses inte acceptabelt, i synnerhet inte inom offentlig sektor..
Citera
2022-03-17, 14:39
Medlem
Oj. Hon besöker alltså frekvent sitt hemland? Det verkar ju väldigt skumt.
Det är ju inte ens ett krig där som hon har flytt från. Jag menar, att man besöker sitt hemland som man nyligen flytt från pga av krig anses ju helt normalt i Sverige. Men att hon åker till Ryssland verkar ju verkligen konstigt och misstänkt. (ironi)

Hon får väl gilla Putin om hon vill. Det riktiga problemet här verkar vara att många människor tror sig sitta på den 100%:iga sanningen trots att dom inte har någon inblick i ämnet förutom det som sägs i media/propagandamaskinen. Och inte bara är dom så övertygade om att dom sitter på facit, dom är även villiga att frysa ut alla som har en lite annan uppfattning.

Mänskligheten förtjänar fan all skit den får. Intelligensnivån idag är minst sagt under all kritik.
Citera
2022-03-17, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMagooo
Dessa är direkta säkerhets hot mot svenska folket och demokratiska värderingar, och de är lojala mot diktatorn Putin. Dessa borde enligt mig utvisas och fråntas medborgarskap. De får söka sig till Sibirien.

Applicera samma tänk på Islam och muslimer.
Citera
2022-03-17, 15:34
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ujujuj

The current thing är ju att hata Ryssen, alltså att starkt ogilla ett folk från ett visst land. Gör man inte det så är man nazist.

Mycket märklig logik.

Hon får väl gilla vem fan hon vill, vi har ju landet fullt med juggar som älskar massmördare, muslimer som älskar pedofiler och pedofiler som vill att alla skall byta kön. Liberalt och härligt.

El lärare som gillar Isis etc.

El poliser som kastar sig på knä inför BLMrasister...
Citera
2022-03-17, 15:38
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ

Haha el brunsmeta sina motståndare, som Putin. "ska avnazifiera Ukraina". 😂

En direkt parallell till din sosseretorik, där motstånd mot påtvingad massinvandring och islamisering är "nazism".

Putin har lärt sig av er. El är det tvärtom? 🤔
Citera
2022-03-17, 15:39
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ujujuj

Att kritisera och fördöma Ryssland för deras orättsliga attack och invasion mot en fredlig demokrati är självklart fullständigt berättigat?
Citera
2022-03-17, 15:46
Medlem
Antivaxxers avatar
Hon jobbar antagligen som spion åt FSB.

Personer som invandrat till Sverige från Ryssland ska givetvis inte få jobba inom polis eller andra samhällsapparater där känslig information behandlas.
Citera
2022-03-17, 16:02
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Hela grejen luktar riktigt illa. Riktig skandal ifall det kommer ut att hon samarbetat med Ryssland. Allting tillsammans får en att verkligen tro och luta åt det hållet. Lär komma mer uppdateringar under veckan här.

Eller så behöver vi avvakta flera veckor efter utredningen är klar. Kommer inte bli vackert.

Jag tror också att den här frågan kan växa ytterligare, när mer information framkommer. Det ska väldigt mycket till, om en hel grupp poliser öppet säger att de inte vill ha tillbaka denne kollega. Då är det verkligen lågt vatten. Vi får se vad utredningen och övrigt kommer att leda till.
Citera
2022-03-17, 16:17
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMagooo
Bögeri handlar om frihet. Ogillar du frihet? Du är även fri att inte böga, vilket du verkar ha missat.

Men ogillar du frihet förstår jag att du gillar Putin. Men varför då inte flytta till Ryssland?

Jag undrar hur många ryssar i Sverige som är Putin lojala. Dessa är direkta säkerhets hot mot svenska folket och demokratiska värderingar, och de är lojala mot diktatorn Putin. Dessa borde enligt mig utvisas och fråntas medborgarskap. De får söka sig till Sibirien.

Hylla Putin handlar om frihet. Ogillar du frihet?
Nä på alla dina frågor nu. Men måste vara rättvist.
Citera
2022-03-17, 16:21
Medlem
Det räcker med att se muslimska partiet Nyans och dess stöd till Kievs terrorkrig mot ryssar. Hon har helt rätt, media är full med antirysk propaganda. Säkerhetsrisk anser inte hennes kollegor att vara antirysk terrorist och stödja att bomba ryska städer i östra Ukraina och sväljer med hull och hår den antiryska propagandan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in