Citat:
Ursprungligen postat av
moralpredikan
Det är isåfall Sara som åker fast har de sagt i deras podd. Hon står som utgivare. Och då träder Patric in. Och åker han fast så finns det säkert andra. De har själva sagt att de mer än gärna sitter inne för detta.
Jag har inte svårt att respektera folk som står upp för sin övertygelse.
If you can't do the time don't do the crime.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jasmine4556
Jag tycker det finns "etiska tveksamheter" att vilja träffa ett barn i sexuellt syfte.
Citat:
Ursprungligen postat av
USK1
Finns inga "etiska tveksamheter" när det gäller svin som söker barn i sexuellt syfte, inga alls.
Ni två visar anmärkningsvärd hög acceptans för att i övrigt stå för standardhöjningen bland alla dessa förtappade sodom och gomorra-användare

. Min gräns går vid att söka sig till forum där barn finns OCH inleda kontakt med en minderårig. Det vore lika acceptabelt som att hitta sambon "söka nya vänner på Tinder", helvete vad rökt han hade varit.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gynekologstol
Rättsväsendet kanske?
Citat:
Ursprungligen postat av
Strumppappa
Då borde man jobba för att lobba mot en striktare lagstiftning. I många andra länder är det olaglig att stämma träff för sex med minderårig, vare sig detta barn existerar eller inte. En sådan ändring i lagen hade varit långt mer effektiv än att vara medborgargarde

Som sagt, Dumpen säger att deras ambition är att uppnå lagändring. Lagen vi har gör skillnad på fysiskt/fiktivt barn vilket omöjliggör den utmärkta möjligheten att verka preventivt. Lagen ska givetvis ha preventiv utformning och inte ta hänsyn till om barnet existerar eller ej. Det enda som är intressant är gäddans ambition och intention att ragga på barn.