Citat:
Ursprungligen postat av
Svartediket
Vi kjenner ikke detaljer om disse bevegelsene annet enn "raske skritt", "fall i trapp" og at
telefonen ligger i ro fra 10:07. Denne siste bevegelsen kan teoretisk sett være vibrasjoner
fra oppringningen. Telefoner flytter gjerne litt på seg da. Ellers vet vi vel ingenting om den
har vært i kontinuerlig bevegelse, eller om den i perioder har ligget i ro.
Det er akkurat disse "bevegelsene", "bevegelser på telefonen ca 07:00", "raske skritt", "fall i trapp", "siste bevegelse 10:07", jeg tror ikke disse opplysningene er riktige.
Det er kun GM og politiet som har innsikt i bevegelser på iPhonen. Jeg forstår ikke hvorfor politiet skulle avsløre såpass eksklusiv informasjon til mediene, sånn underveis i etterforskningen. Politiet har nok hatt en hensikt med å offentliggjøre informasjonen, men, jeg tror ikke den kan være sann.
Det finnes riktignok ikke annen informasjon som står i strid med denne. Men, det trenger ikke være sant for det.
Tapte anrop, oppringinger, samtaler, sms'er, pålogging på iPad(er) er dokumenterte hos telefonoperatøren eller internettleverandør. Det er ingen tvil rundt denne informasjonen.