2022-03-16, 21:39
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artemia
Jo känns nu som dom bara jagar för jagandets skull, så de ska få mer uppmärksamhet och likes.
Inget konstigt. Liksom inom den mesta showbiz måste föreställningar hållas och dessutom måste stålarna in. Nu håvar man in för glatta livet och slänger fram det mesta på bryggan.
Citera
2022-03-16, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Detta kommer givetvis att haverera förr eller senare. Ingen med sunda vätskor håller på med dylikt vansinne.

Ja, känns onekligen som en tidsfråga innan denna idiotin upphör.
Organisationer som faktiskt bedriver ett seriöst arbete med att förhindra att barn exploateras sexuellt har redan tagit avstånd från Dumpen, när Dumpen ville donera pengar till deras organisation.

Komiskt nog gick då Dumpen från att vilja sponsra Childhood ekonomiskt till att hata och förtala Childhood över en dag efter att deras bidrag nekades. Då hette det plötsligt "Childhood väljer pedofiler över barn".

Jag hade inte haft några som helst problem med detta om männen blurrades och om Dumpen slutade skicka nakenbilder och utge sig för att pedofiler själva, samt exploatera TikTok-kids för nakenbilder, sexchattar med grova inslag av pedofili och uthängingar som resulterar i att oskyldiga nära och kära till männen riskeras att skadas.
Citera
2022-03-16, 21:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Nu är du lite väl bortskämd här. Lund-Fredde var visserligen en blek profil men vi kunde så sent som igår avnjuta ett av Dumpens sanna Hallelujah Moments. Som nån skrev, det ryktas om att han fortfarande kör i cirklar runt Max i Södertälje och idisslar om att det går åt helvete med frugan. Jag tror aldrig jag skrattat så hårt åt att en annan människa får sitt liv raserat. Bara det att jag får äran att ta del av det ögonblick när denna människa inser att livet är slut är något jag känner mig djupt tacksam för. Man kan nära på i realtid skåda hur det sympatiska nervsystemet kickar igång panikattacken som gör att han inte kan fokusera längre utan fastnar i ett läge där han upprepar samma sak.

Hans liv är förstört nu och hans gula lilla stuga har kanske snart förvandlats till ett dödsbo som någon avlägsen anhörig får äran att plundra (förutsätter att han inte har några barn). Och orsaken till detta finns bandad och publicerad på nätet i all framtid.

Jag övervägde att spara den delen som ljudfil och ha som väckarklocka. Man hade ju vaknat skrattandes... Och när det känns som att allt går åt helvete så är det bara att blicka tillbaka och tänka på Hockey-Pekka. Precis som du skriver så har jag nog aldrig skrattat så åt att någon annans liv raseras, eller ja "går åt helvete" 😂
Citera
2022-03-16, 21:49
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc

Komiskt nog gick då Dumpen från att vilja sponsra Childhood ekonomiskt till att hata och förtala Childhood över en dag efter att deras bidrag nekades. Då hette det plötsligt "Childhood väljer pedofiler över barn".

Just de där turerna har jag inte en aning om, men det låter ju helgalet.
Citera
2022-03-16, 21:51
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
samt exploatera TikTok-kids för nakenbilder, sexchattar med grova inslag av pedofili och uthängingar som resulterar i att oskyldiga nära och kära till männen riskeras att skadas.

Så dom exploaterar Tik-Tok ungar för ostkukens bilder tex, låter ju fullständigt befängt i så fall..

Nä du då har det barkat åt helskutta, lätt att det blir så när outbildade håller på.
Citera
2022-03-16, 21:55
Medlem
Citat:

Här står lite
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/lEOgdL/snart-ar-pedofiler-med-pa-pridetaget
Citera
2022-03-16, 21:57
Avslutad
Citat:
Jo känns nu som dom bara jagar för jagandets skull, så de ska få mer uppmärksamhet och likes.

Håller med. Problemet är ju att dom inte kan snacka bort att faktisk stämt träff med en ung tjej. Även om jag bestämde träff med någon sådan utan att jag skrivit nåt sexuellt så vore de ett stort problem då man oftast inte som gammal gubbe (jag är dock inte det) har samma intressen som småbrudar så bara att stämma träff med en sån skriker ju att nånting inte står rätt till däruppe
Citera
2022-03-16, 21:57
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av USK1
Jag övervägde att spara den delen som ljudfil och ha som väckarklocka. Man hade ju vaknat skrattandes... Och när det känns som att allt går åt helvete så är det bara att blicka tillbaka och tänka på Hockey-Pekka. Precis som du skriver så har jag nog aldrig skrattat så åt att någon annans liv raseras, eller ja "går åt helvete" 😂
Vakna till den rösten vill man väl helst slippa men när man mår riktigt dåligt kan man säkert återvända till det här klippet för att komma på bättre humör. Han är lika intensiv i sitt tjatande som Rolf Mjunstedt i Rena Rama Rolf. Han skulle ju kunna göra den typen av humorprogram den där snubben. Han behöver bara vara sig själv och egga upp sig lite så blir det roligt. Man väntar bara på fortsättningen nu: Episod 2 - Hemkomsten. Jag hade kunnat ge tusenlappar för att få se situationen som utspelade sig när han kom hem och klev innanför dörren.
Citera
2022-03-16, 21:58
Medlem
Jasmine4556s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pysslingen22
Ah så irriterande jag hittar hans namn, bil på Ratsit men 55 år. Tror jag hittat hans fru men flera inlägg är nu dolda bilder på. Men honom hittar jag inte på FB så jag är osäker. Har han eget företag?

Finns ett företag registrerat på adressen. Personen har ännu inte fyllt 55. Skriver det igen... PÅ ratsit finns allt du Behöver..
Citera
2022-03-16, 21:58
Medlem
Citat:
Så dom exploaterar Tik-Tok ungar för ostkukens bilder tex, låter ju fullständigt befängt i så fall..

Nä du då har det barkat åt helskutta, lätt att det blir så när outbildade håller på.

Citat:

Dom lägger ju inte in bilder och så på TikTok men dom länkar ju till sin sida på just TikTok och lägger ut klipp där, vilket är helt absurt med tanke på vilket klientel som är på just TikTok. Ett knapptryck iväg så har man plötsligt fått barn att se skiten som läggs upp på Dumpen.

Mer om Childhoods drama med Dumpen kan läsas här:

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/lEOgdL/snart-ar-pedofiler-med-pa-pridetaget

https://childhood.se/nyheter/childhoods-prioritet-ar-alltid-att-skydda-barn-fran-overgrepp/

Och efter det började Dumpen såga Childhood på deras hemsida:https://dumpen.se/2021/08/07/i-upp-och-nervanda-varlden-ska-pedofiler-in-i-varmen/
Citera
2022-03-16, 22:01
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Här står lite

Childhood sa ju som det är, dvs att en pedofil är en person som har en sexuell dragning till prepubertala barn. Det finns andra benämningar för andra företeelser. Att Dumpen blandar ihop alla till "peddo" tyder bara på att dom är outbildade, inget annat.
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-03-16 kl. 22:04.
Citera
2022-03-16, 22:04
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4556
Finns ett företag registrerat på adressen. Personen har ännu inte fyllt 55. Skriver det igen... PÅ ratsit finns allt du Behöver..

Citat:
Ursprungligen postat av Pysslingen22
Ah så irriterande jag hittar hans namn, bil på Ratsit men 55 år. Tror jag hittat hans fru men flera inlägg är nu dolda bilder på. Men honom hittar jag inte på FB så jag är osäker. Har han eget företag?

Det finns ett företag registrerat på båda adresserna som kommit i fråga här.

Jag fick tag på fel person först. Den felaktiga personen bor i ett villaområde. Den rätta personen bor i ett avskilt beläget gult hus med en fågelart i adressnamnet och har ett efternamn som börjar på *.

* = B
Senast redigerad av Lysturken 2022-03-16 kl. 22:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in