2022-03-16, 20:50
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Dumpen har onekligen blod på sina händer, den sista är nog den som är mest usel. Medvetet så delar dom med sig av uppgifter för att personen ska hittas. Både smeknamn, bilmärke och Sara känner ett behov av att säga var han bor flera gånger. I detta fallet är det även Dumpens groteska "fiskare" (som tidigare utgett sig för att vara pedofilmammor som förgriper sig på sina barn) som skriver om att dom ville "mysa" för att få upp intresset. Detta är så mycket brottsprovokation som det kan bli.

Påhittat "offer", tunt material, försök till brottsprovokation och en uthängning som sätter mannens partners säkerhet och liv på spel. Hon är det riktiga offret i detta och det krävs bara en skör partner för att något likt detta ska vara nog för att dennes respektive ska ta sitt liv. En simpel blurrning och samtal till partnern hade varit mer än nog, men att hänga ut honom på detta sättet är bara förkastligt.

Bra inlägg.

Trots att han betett sig minst sagt vedervärdigt så förtjänar han faktiskt inte att få sitt liv totalförstört på det här sättet. Hoppas han söker hjälp omgående.
Senast redigerad av Eustache 2022-03-16 kl. 20:52.
Citera
2022-03-16, 20:50
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Tror snarare att det handlar om att dom har dragit ner kravet för uthängning. Mannen som hängdes ut precis innan den sista är ju bara absurd. Ingen sexuell konversation och den enda inviten kom från "fiskaren" själv (som skrev om "bus" och "mys" vilket mannen i fråga upprepade. Det var även "fiskaren" som följde upp med att denne ville bli "kramad" och sen slutligen skrev "fiskaren" att denne ville bli av med oskulden utan att få svar.
Ja den här konversationen var i sämsta laget, det börjar laka ur nu..
Citera
2022-03-16, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Kollade senaste Lund-Fredde, vad tycker du om den? Jag tycker det känns som att pressen på att leverera nu överstiger strävan efter kvalitetsgäddor... Dötrist chatt & konfo. Kinky-Brain, please come back!

https://dumpen.se/2022/03/16/mannen-som-inte-hann-raka-sig-napp-igen/

Jo, man får intrycket av en snäll men lite ensam och vilsen snubbe. Jag tror inte han är något renodlat peddo. Känns mer som att han inte klarar av att träffa kvinnor i sin egen ålder pga att han är blyg och osäker. Det ursäktar givetvis inget. Han borde inte göra som han gör. Men det känns onekligen som att det börjar ta slut på de riktigt vidriga snubbarna. Visserligen var det inte så längesedan de fiskade upp Baskermongot. Men jag tror att den sortens snubbar kommer bli allt ovanligare i takt med att vetskapen om dumpen sprider sig i deras chattgrupper. Istället får vi mer som "Lundafredde", den sortens mobbade killar man brukade fjärta i ansiktet när man gick i skolkorridoren på högstadiet. Tråkigt.
Citera
2022-03-16, 20:57
Medlem
Citat:
Ja den här konversationen var i sämsta laget, det börjar laka ur nu..

Jo känns nu som dom bara jagar för jagandets skull, så de ska få mer uppmärksamhet och likes.
Citera
2022-03-16, 20:57
Medlem
fluffypuffys avatar
Problemet med hela upplägget är väl att dom bara lyckas fånga runk-kåta Svenssons gubbar, medans det finns "riktiga" pedofilnätverk där ute som jobbar i en helt annan liga än fånga 100st torsk på Tallin Rolands.
Jag skulle gärna se att dumpen tar sig an mer verkligare hot i samhället.
Citera
2022-03-16, 21:13
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigly
Jo, man får intrycket av en snäll men lite ensam och vilsen snubbe. Jag tror inte han är något renodlat peddo. Känns mer som att han inte klarar av att träffa kvinnor i sin egen ålder pga att han är blyg och osäker.

Återkommande i denna tråd är användare som inte har den minsta aning om hur en pedofil ser ut och beter sig. I ert tyckande utgår ni från era förväntningar över hur ni anser att en pedofil ska se ut och bete sig. Precis samma typ av tankegångar som många gånger präglar diskussioner om andra typer av grova brott. Ni som inte har den blekaste aning förväntar er att ju monstruösare brott desto mer monstruös person, vilket är långt ifrån verklighetens pedofil, våldtäktsman och kvinnomisshandlare.
Citera
2022-03-16, 21:27
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Jo, man får intrycket av en snäll men lite ensam och vilsen snubbe. Jag tror inte han är något renodlat peddo. Känns mer som att han inte klarar av att träffa kvinnor i sin egen ålder pga att han är blyg och osäker. Det ursäktar givetvis inget. Han borde inte göra som han gör. Men det känns onekligen som att det börjar ta slut på de riktigt vidriga snubbarna. Visserligen var det inte så längesedan de fiskade upp Baskermongot. Men jag tror att den sortens snubbar kommer bli allt ovanligare i takt med att vetskapen om dumpen sprider sig i deras chattgrupper. Istället får vi mer som "Lundafredde", den sortens mobbade killar man brukade fjärta i ansiktet när man gick i skolkorridoren på högstadiet. Tråkigt.

Baskermongot var en bra gädda. I jämförelse är Lunda-Fredde rena pisset. Bara ren utfyllnad. Jag kunde acceptera om det om det var underhållande som tex Kinky-Brain el Snömorfar men nu när det inte ens är kul suger det getpung.
Citera
2022-03-16, 21:28
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Återkommande i denna tråd är användare som inte har den minsta aning om hur en pedofil ser ut och beter sig. I ert tyckande utgår ni från era förväntningar över hur ni anser att en pedofil ska se ut och bete sig. Precis samma typ av tankegångar som många gånger präglar diskussioner om andra typer av grova brott. Ni som inte har den blekaste aning förväntar er att ju monstruösare brott desto mer monstruös person, vilket är långt ifrån verklighetens pedofil, våldtäktsman och kvinnomisshandlare.
Men du vet givetvis hur en pedofil beter sig, eller vad?

Anledningen till att jag inte tror att de snuskgubbar som hängs ut är renoldlade pedofiler är att jag själv har varit i kontakt med sådana (snuskgubbar) och därför känner igen sorten. Det handlar om totalt sexfixerade män som kan tänka sig att sätta på allt som andas. I min värld är en renodlad pedofil någon som arbetar på dagis med löneförmåner, inte någon som skickar hundratals penisbilder.
Citera
2022-03-16, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava

Nej, återkommande är att du beter dig som en rabiat pajas.
Det är snarare Dumpen som inte har koll på vad pedofili ens är och om något så är det dom själva och deras fiskare som agerar pedofiler när dom påstår sig vara pedofilmammor som begår sexuella övergrepp på deras egna barn.

Pre-pubertala barn är inte detsamma som 13-14 åriga barn vilket Dumpen blandar ihop om och om igen. Och nej, jag förespråkar inte för att vuxna män ska ha sex med omyndiga barn, Dumpen beter sig dock vidrigt åt.

Dumpen har för fan en Tiktok-sida, samma TikTok där det hänger mest barn och där dom lägger upp klipp och gör reklam för sin sida och då är kids ett knapptryck ifrån att bevittna både kukbilder, grova sexchattar och till och med Dumpen själva utge sig för att vara mammor som begår sexuella övergrepp på sina barn. Detta är inte normalt, sunt eller rimligt.

Det krävs endast en skör familjemedlem för att Dumpens idioti ska resultera i ett självmord på en helt oskyldig individ. Det har redan kommit fram att den mannen som tog sitt liv efter uthängningen fick hembesök av hotfulla individer och den redan drabbade frun och barn blev än utsatta.
Citera
2022-03-16, 21:35
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Dumpen har för fan en Tiktok-sida, samma TikTok där det hänger mest barn och där dom lägger upp klipp och gör reklam för sin sida och då är kids ett knapptryck ifrån att bevittna både kukbilder, grova sexchattar och till och med Dumpen själva utge sig för att vara mammor som begår sexuella övergrepp på sina barn. Detta är inte normalt, sunt eller rimligt.
Detta kommer givetvis att haverera förr eller senare. Ingen med sunda vätskor håller på med dylikt vansinne.
Citera
2022-03-16, 21:37
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Snäll och vilsen vete fan. Snarare komplett utvecklingsstörd..
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-03-16 kl. 21:42.
Citera
2022-03-16, 21:38
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Kollade senaste Lund-Fredde, vad tycker du om den? Jag tycker det känns som att pressen på att leverera nu överstiger strävan efter kvalitetsgäddor... Dötrist chatt & konfo. Kinky-Brain, please come back!

https://dumpen.se/2022/03/16/mannen-som-inte-hann-raka-sig-napp-igen/
Nu är du lite väl bortskämd här. Lund-Fredde var visserligen en blek profil men vi kunde så sent som igår avnjuta ett av Dumpens sanna Hallelujah Moments. Som nån skrev, det ryktas om att han fortfarande kör i cirklar runt Max i Södertälje och idisslar om att det går åt helvete med frugan. Jag tror aldrig jag skrattat så hårt åt att en annan människa får sitt liv raserat. Bara det att jag får äran att ta del av det ögonblick när denna människa inser att livet är slut är något jag känner mig djupt tacksam för. Man kan nära på i realtid skåda hur det sympatiska nervsystemet kickar igång panikattacken som gör att han inte kan fokusera längre utan fastnar i ett läge där han upprepar samma sak.

Hans liv är förstört nu och hans gula lilla stuga har kanske snart förvandlats till ett dödsbo som någon avlägsen anhörig får äran att plundra (förutsätter att han inte har några barn). Och orsaken till detta finns bandad och publicerad på nätet i all framtid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in