2022-03-16, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Dumpen har onekligen blod på sina händer, den sista är nog den som är mest usel. Medvetet så delar dom med sig av uppgifter för att personen ska hittas. Både smeknamn, bilmärke och Sara känner ett behov av att säga var han bor flera gånger. I detta fallet är det även Dumpens groteska "fiskare" (som tidigare utgett sig för att vara pedofilmammor som förgriper sig på sina barn) som skriver om att dom ville "mysa" för att få upp intresset. Detta är så mycket brottsprovokation som det kan bli.

Påhittat "offer", tunt material, försök till brottsprovokation och en uthängning som sätter mannens partners säkerhet och liv på spel. Hon är det riktiga offret i detta och det krävs bara en skör partner för att något likt detta ska vara nog för att dennes respektive ska ta sitt liv. En simpel blurrning och samtal till partnern hade varit mer än nog, men att hänga ut honom på detta sättet är bara förkastligt.

Är beredd att hålla med dig. Ibland får jag en känsla av att Sara och Patrik är beredda att göra vad som helst för sin tro, lite som narcissister utan konsekvenstänk.
Har sett alla filmer och läst alla chattar och dom provocerar TYDLIGT fram ”sexspåret” hos vissa. Som en, minns inte vem, men han var tidigt tydlig med att han INTE vill ha sex med någon under 16 år. Men Sara fortsätter i månader, till slut så får hon in fisken på exakt det spår hon önskar. Sen sätter dom dit honom.

Jag tolkade det som att det till slut blev ett spännande ”spel” för honom, lite spänning i vardagen att köra vidare och snacka lite snusk.

Sen deras retorik är ju under all kritik. Patrik är bara pinsam och kan inte argumentera för fem öre. Sara är inte bättre. Dom skulle vinna på att vara lite smidigare och skickligare. Nu blir det bara lite ”show” över det. I sann narcissistisk anda.

”Lägg inte ut det, snälla, ni förstöööööör mitt liv”. Hade enkelt kunna besvarats med: ” sorry, men det gör du rätt bra på egen hand”…istället för ”hö hö hö..kunde du tänkt på lite innan va, dööö”….
Citera
2022-03-16, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Om inte åldern skrivs ut utan man måste förstå det genom ett sånt pusslande så tycker jag nog att de börjar gå för långt. Är det många gäddor som backar nu när fiskarna säger de är under 15?

Tror snarare att det handlar om att dom har dragit ner kravet för uthängning. Mannen som hängdes ut precis innan den sista är ju bara absurd. Ingen sexuell konversation och den enda inviten kom från "fiskaren" själv (som skrev om "bus" och "mys" vilket mannen i fråga upprepade. Det var även "fiskaren" som följde upp med att denne ville bli "kramad" och sen slutligen skrev "fiskaren" att denne ville bli av med oskulden utan att få svar.

Detta är alltså Dumpen och deras "fiskare" som själva har vräkt ur sig att dom är "pedofilmammor som förgriper sig på sina egna barn" för att få napp, vilket är så sjukt groteskt.
Citera
2022-03-16, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moodys
Är beredd att hålla med dig. Ibland får jag en känsla av att Sara och Patrik är beredda att göra vad som helst för sin tro, lite som narcissister utan konsekvenstänk.
Har sett alla filmer och läst alla chattar och dom provocerar TYDLIGT fram ”sexspåret” hos vissa. Som en, minns inte vem, men han var tidigt tydlig med att han INTE vill ha sex med någon under 16 år. Men Sara fortsätter i månader, till slut så får hon in fisken på exakt det spår hon önskar. Sen sätter dom dit honom.

Jag tolkade det som att det till slut blev ett spännande ”spel” för honom, lite spänning i vardagen att köra vidare och snacka lite snusk.

Sen deras retorik är ju under all kritik. Patrik är bara pinsam och kan inte argumentera för fem öre. Sara är inte bättre. Dom skulle vinna på att vara lite smidigare och skickligare. Nu blir det bara lite ”show” över det. I sann narcissistisk anda.

”Lägg inte ut det, snälla, ni förstöööööör mitt liv”. Hade enkelt kunna besvarats med: ” sorry, men det gör du rätt bra på egen hand”…istället för ”hö hö hö..kunde du tänkt på lite innan va, dööö”….

Det tragiska är att den nästsista mannen inte ens snuskade sig, det var "fiskaren" som först skrev om att denne vill "busa, mysa, fika" varpå mannen återupprepade det men inget mer. Sedan var det "fiskaren" som skrev att denne ville bli av med oskulden utan att få svar och fiskaren som skrev att den ville kramas utan att få svar på det.

Har väldigt svårt för Dumpen och deras handlingar, från att deras "fiskare" vräker ur sig att dom är "pedofiler som förgriper sig på sina egna barn" till att förstöra livet totalt för männens respektive och deras familjer. Finns ingenting nobelt i vad Dumpen håller på med.

Mannen som tog sitt liv efter uthängning hade barn och fru och dessa fick även hot riktade mot sig för ett brott som aldrig ägde rum och ett "offer" som inte ens existerar.
Citera
2022-03-16, 20:35
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pysslingen22
Ah så irriterande jag hittar hans namn, bil på Ratsit men 55 år. Tror jag hittat hans fru men flera inlägg är nu dolda bilder på. Men honom hittar jag inte på FB så jag är osäker. Har han eget företag?
Om du scrollar ner en bra bit på fruns facebook så finns ett inlägg från honom. (titta efter en s*lst*l) *o
Senast redigerad av exoticspice 2022-03-16 kl. 20:37.
Citera
2022-03-16, 20:36
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Om inte åldern skrivs ut utan man måste förstå det genom ett sånt pusslande så tycker jag nog att de börjar gå för långt. Är det många gäddor som backar nu när fiskarna säger de är under 15?

Pusslande?! Det står tydligt angivet i chatten, precis som i alla andra chattar.
Den som inte läser hela boken ska heller inte recensera den.
Citera
2022-03-16, 20:37
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Jag orkade inte läsa igenom allt, blev uttråkad. Men tack för presentationen.

Citera
2022-03-16, 20:38
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Pusslande?! Det står tydligt angivet i chatten, precis som i alla andra chattar.

Jag läste hela chatten, som verkar upprepa sig. Men jag scrollade till slutet. Uppenbarligen inte bara jag som hade lätt att missa det i den chatten. Men står det där så står det.
Citera
2022-03-16, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pysslingen22
Ah så irriterande jag hittar hans namn, bil på Ratsit men 55 år. Tror jag hittat hans fru men flera inlägg är nu dolda bilder på. Men honom hittar jag inte på FB så jag är osäker. Har han eget företag?

Det Suzuki fordonet på Ratsit är dock en motorcykel...
Citera
2022-03-16, 20:44
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
För egen del var det en trist chatt, jag kräver underhållning. Men han var säkert ett svin, även om han såg efterbliven ut.
Citera
2022-03-16, 20:44
Medlem
Citat:

Det var tydligt att han inte ville knulla ett barn men med lite tjat så blev han övertygad. Stackars han. Ska vi göra en insamling och ge han lite styrkekramar för att han inte kunde stå emot en nioåring?
Citera
2022-03-16, 20:46
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
För egen del var det en trist chatt, jag kräver underhållning. Men han var säkert ett svin, även om han såg efterbliven ut.

Ja, han var lika otydlig med sitt syfte som hon är otydlig med sin ålder. Ett av de absolut klenare chattunderlagen tycker jag.

Stor skillnad mot grisgäddor som t.ex Ostkuken som är galet övertydlig och äcklig i sin chatt.
Citera
2022-03-16, 20:47
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Håller med här, det skulle vara betydligt mer spännande med en knivskarp fyndig eller intellektuell diskussion. Här blir det bara som några gnäggande grisar som bemöter varandra, kanske kul men hjärndött. Men kollar man vilka folk som huserar på 2forty2 på Facebook och en del av Dumpens kommentarsfält så kan man konstatera att målgruppen tillfredställs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in