2022-03-16, 18:01
Medlem
Fckptns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigmarsson
Ukrainska kvinnor är bestämda och självsäkra. Svenska incelpojkar med datorintresse duger inte mycket till.

Dom ukrainska kvinnor som kommer hit har precis genomlevt ett enormt trauma. Dom flesta har troligen flytt för att undsätta sina barn. Dom har precis lämnat sin familj och många gånger sina respektive män hemma.

Tanken på att knulla kanske inte är det som ligger varmast om hjärtat just nu.
Citera
2022-03-16, 18:02
Medlem
FLManInTheNewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fckptn
Du igen! 🤣🤗

Med tanke på att incelmännens vanliga argument att 80% av kvinnorna väljer 20% av männen borde det inte påverka de svenska männens chanser.
Got me Tyvarr blire inga bebisar eller lyckliga familjer som resultat nar Chad for pumpa alla honor. Det ar ju lyckliga familjer vi vill ha for Sverige's fortsatta existens. Knull-jamstalldhet ar en odesfraga saledes.

Citat:
Det är inte så trendigt längre med invandrarmän. Inget att visa på insta för fler likes.
Det var nog fan bara en trend.
Citera
2022-03-16, 18:02
Medlem
Fckptns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Du begriper inte för du saknar all form av intelligens och logik. Man måste även besitta basala matematikkunskaper. Nu orkar jag inte förklara detta igen men du kan läsa mina senaste inlägg. Sen ett litet tips: "Om den dumme teg, betraktades även han som vis"

Så varför tiger du inte?
Citera
2022-03-16, 18:04
Avslutad
Nej, det tror jag inte. Östkvinnor vet vilka simpar västmän har blivit, knappast att de särar på benen för en cuckad regnbågsriddare.
Citera
2022-03-16, 18:09
Medlem
FLManInTheNewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Nej, det tror jag inte. Östkvinnor vet vilka simpar västmän har blivit, knappast att de särar på benen för en cuckad regnbågsriddare.
Men, men... Incels ar ju knappast regnbagsriddare. Dom ar upplysta unga konservativa man som vet att dom har biologiska klockan pa deras sida. I am the prize.
Citera
2022-03-16, 18:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FLManInTheNews
Men, men... Incels ar ju knappast regnbagsriddare. Dom ar upplysta unga konservativa man som vet att dom har biologiska klockan pa deras sida. I am the prize.
Hur ska den ukrainska kvinnan kunna skilja på en incel och en regnbågsollad värdegrundsknarkare? De är ju lika fula båda två?
Citera
2022-03-16, 18:13
Medlem
FLManInTheNewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Hur ska den ukrainska kvinnan kunna skilja på en incel och en regnbågsollad värdegrundsknarkare? De är ju lika fula båda två?
Sant. Vi far hoppas bostadsbristen forsvinner snart sa incels kan ga pa offensiven och utse sig sjalv en kvinna.
Citera
2022-03-16, 18:14
Medlem
Fckptns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FLManInTheNews
Got me Tyvarr blire inga bebisar eller lyckliga familjer som resultat nar Chad for pumpa alla honor. Det ar ju lyckliga familjer vi vill ha for Sverige's fortsatta existens. Knull-jamstalldhet ar en odesfraga saledes.

Det var nog fan bara en trend.

Biologin säger att arten blir starkare om dom mest fördelaktiga exemplaren fortplantar sig. Det behövs bara några dugliga praktexemplar till hanar som befruktar en större grupp honor. Efter att avkomman klarar sig själv är föräldragenerationen utspelad. Så skyll inte på ”Chad”, det är samma i alla djursläkten. Dock är inte skogen full med gnällande handjur.

Vi allihop är födda med tur - alla våra förfäder överlevde tills de hann fortplanta sig. Och ungefär tar väl livets garantier slut, eller hur? Att hitta en partner är inte garanterat, att behålla den i en lycklig relation är ännu svårare.

Däremot ökar såklart oddsen avsevärt om man sitter och gnäller i mammas källare. Det är där dejtingmarknaden är som hetast!
Citera
2022-03-16, 18:17
Medlem
Ukrainskorna är faktiska flyktingar som kommer att återvända hem så fort de bara kan.

Snart kommer de vara ett minne blott samtidigt som strömmen av migrantmän, helt utan plan på att återvända hem (förutom på semester), kommer att bestå. Tills den dagen bidragen tar slut i alla fall.

Beklagar, incels. Mansöverskottet står ohotat.

Hälsningar,
S.P.
Citera
2022-03-16, 18:26
Medlem
Det verkar som om Ts precis har kommit i puberteten. Då är du för ung för detta forum. Du kan inte ens föra en vettig diskussion, och din fråga är på allra lägsta nivå.
Senast redigerad av faquile781 2022-03-16 kl. 18:40.
Citera
2022-03-16, 18:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kung666
Jaa men exakt.

Isåfall bör Sverige inte ta in några ynka 200 000 som det snackades om på nån press-träff.

800 000 Ukrainska honor måste tas in så fort som det bara går helt enkelt!!

Det är bra med ett litet överskott så din ursprungliga siffra på en miljon blir lagom. Då har man ett lite större utbud att välja på. Jag gillar kvinnor med traditionella värderingar så det blir helt perfekt.

De tillåter ju månggifte för invandrarna så då borde jag få ta mig 3-4 Ukrainska fruar. Behöver lite omväxling i sängen.

En lyxig bostadsrätt för varje fru vill jag också ha.
Senast redigerad av Juristen08 2022-03-16 kl. 18:38.
Citera
2022-03-16, 18:32
Medlem
FLManInTheNewss avatar
Citat:
Biologin säger att arten blir starkare om dom mest fördelaktiga exemplaren fortplantar sig. Det behövs bara några dugliga praktexemplar till hanar som befruktar en större grupp honor. Efter att avkomman klarar sig själv är föräldragenerationen utspelad. Så skyll inte på ”Chad”, det är samma i alla djursläkten. Dock är inte skogen full med gnällande handjur.
Visst, du utelamnar digitaliseringen och den globala dejtingmarknaden och dess konsekvenser. Jag talar om trendens riktning. Du talar om hardkodad biologi, den ar fortfarande sann, men vi lever ocksa pa kviveggets blad just nu i evolutionen med ett overgripande globalt arbitrage. Precis alla marknader ar globala, och din spakula ar din smartphone. Du ser information du ej ar amnad for och dessutom i forljuget medium.

Tjejer valjer hellre att bli nerpissad av en Shejk i Dubai an en incel i Sverige pga pengar. Ar detta natural selection? Ar en inavlad analfabet till muslim toppen av survival of the fittest? Enligt din logik Analysen blir liksom helt forvirrad nar du inte tar i atanke vilken sjuk destruktiv kultur vi lever i.

Citat:
Däremot ökar såklart oddsen avsevärt om man sitter och gnäller i mammas källare. Det är där dejtingmarknaden är som hetast!
Bostadsbristen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in