2022-03-16, 18:38
Medlem
CrazyPriests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4556
Ja hans fb är uppe

Länka?
Citera
2022-03-16, 18:40
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Sen hoppas hon kunna få en liten intervju med Gäddan men det går inte. Han är i chock och kan inte tänka klart. Journalisten är nog inte helt klartänkt heller efter att ha genomlidit dramatiken och sen kastas fram till gubben huxflux.

Extremt dåliga förutsättningar för en seriös intervju kan man säga.

"Hoppas få en intervju" snacka om hopplöst i detta fallet. Skulle nog vara lättare att intervjua Kim jong-un.
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-03-16 kl. 19:00.
Citera
2022-03-16, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
"Hoppas få en intervju" snacka om hopplöst i detta fallet. Skulle nog vara lättare att intervjua Kim jong-un.

Journalisten hade ju kunnat fått ett citat från honom till artikeln "Nu går det åt helvete..."
Citera
2022-03-16, 18:47
Medlem
Jasmine4556s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyPriest
Länka?

Får inte hänga ut i denna tråden. Lyssna på vad Sara säger i videon.. Och leta lite så hittar du.
Citera
2022-03-16, 18:51
Medlem
Gubbmagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Att spela psykolog och lämna över ett papper med info om "hjälp" tror jag inte skulle ha det minsta effekt på dessa Gäddor.
Jag menade inte att någon skulle spela psykolog.

Som jag skrev i slutet tror jag inte heller att det skulle hjälpa nämnvärt. Men jag tycker ändå att dom borde ha t.e.x ett enkelt A4-ark med typ punkt 1., 2., 3., osv med ställe/n att vända sig till. Om dom nu vill hjälpa och skydda barnen så borde dom dock ge gäddorna möjligheten att hitta rätt på en gång. Vi vet ju redan idag att många personer inte ens kan googla fram det mest enkla.

Dom konfrontationer som varit bäst är dom där journalister varit med som kunnat ställa frågor utan att deras egna känslor tar över. Det är lite Jerry Springer-känsla idag, gap och skrik.

Men visst, du har absolut i att Saras skäll är bra men hon, och Patrik, skulle behöva lugna ner sig en aning. När Sara konfronterade Migrän-Martin var hon helt kanon, lugn och fick fram budskapet rätt upp i nyllet på honom så att han höll på att skita ner sig. (https://dumpen.se/2022/03/04/7196)
Citera
2022-03-16, 18:59
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Jag antar journalisten är med och gör ett reportage om Dumpen.
Det verkar som att Jens Ganman tröttnade på att vara hangaround, vet du? Inte så kul att hänga med på dessa bittra uppdrag, Sara och Patrik ser inte precis muntra ut de ggr man ser dem i bild. Är nog en hel del gnabb och bråk där kan jag tro.
Citera
2022-03-16, 19:24
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbmagen
När Sara konfronterade Migrän-Martin var hon helt kanon, lugn och fick fram budskapet rätt upp i nyllet på honom så att han höll på att skita ner sig.
Ja, och den gången framtvingat av miljön (hotellfoajé). De kanske borde sträva efter stämma träff på bibliotek eller liknande i fortsättningen?
Citera
2022-03-16, 19:47
Medlem
Bewnhurs avatar
Är jag ensam med att störa mig på hur de formulerar titeln när de publicerar? Det är trots allt ett väldigt seriöst ämne men det hela är skrivet på ett så konstigt språk att det nästan låter som att de försöker göra något roligt med det hela. Mannen som skrek om att han bajsat i byxan, Barnens Casanova, Bruno Fin raggar på småglin & MrNiceguy var inte nice ger knappast det hela ett seriöst intryck även om det är ett seriöst innehåll.

Bruno Fin raggar på småglin låter för fan som början på en hemsnickrad limerick.
Citera
2022-03-16, 19:51
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bewnhur
Är jag ensam med att störa mig på hur de formulerar titeln när de publicerar? Det är trots allt ett väldigt seriöst ämne men det hela är skrivet på ett så konstigt språk att det nästan låter som att de försöker göra något roligt med det hela. Mannen som skrek om att han bajsat i byxan, Barnens Casanova, Bruno Fin raggar på småglin & MrNiceguy var inte nice ger knappast det hela ett seriöst intryck även om det är ett seriöst innehåll.

Bruno Fin raggar på småglin låter för fan som början på en hemsnickrad limerick.

Vad du inte tycks ha begripit är att detta är en show.
Citera
2022-03-16, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4556
Ja hans fb är uppe

Ah så irriterande jag hittar hans namn, bil på Ratsit men 55 år. Tror jag hittat hans fru men flera inlägg är nu dolda bilder på. Men honom hittar jag inte på FB så jag är osäker. Har han eget företag?
Citera
2022-03-16, 19:57
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Ja kanske när det framkommer i loggen att man är ute efter sex med en minderårig? Det är väl det minsta man kan begära.

Christ All Fucking Mighty.

1. Den 54-årige mannen söker sig till ett pedofilforum.

2. På pedofilforumet kontaktar 54-åringen en 13-åring.

3. De nya bff:serna kommunicerar via fjortis-KIK där mannen haft sitt konto i 5 år.

4. 54-åringen uttrycker i chatten med 13-åringen att han kanske är lite gammal och "Du är den första jag träffar så här. Är lite pirrigt".

5. 54-åringen åker sedan ett gäng mil för att träffa 13-åringen.

6. På plats vet inte 54-åringen vare sig varför han stämt dejt med 13-åringen eller hur han hittade till pedofilforumet. 54-åringen uppger även att det han gjort inte är acceptabelt och att han inte hade accepterat att hans eget barn blivit uppraggad på liknande sätt.

7. 54-åringen vill heller inte att frun ska få veta något om han högst oskyldiga mystiska syfteslösa dejt med sin nya 13-åriga bff.

https://www.regeringen.se/contentassets/fda248ef0cf2465397846bc652d2ca7f/kontakt-med-barn-i-sexuellt-syfte-informationsmaterial-ju-09.02
Citera
2022-03-16, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillClintonsCigarr
Och du är okej med det? Behovet samhället hade av att han skulle ”hängas ut” av pajasarna på Dumpen för ett påhittat brott med ett påhittat offer väger enligt dig tyngre än hans rätt att leva och hans anhörigas rätt att få ha kvar honom i sina liv?

Du väljer att avsiktligt misstolka mig. Nej, jag är självklart inte ok med det. Är inte det jag säger. Menar att detta är en tragik utan dess like för honom och hans familj. Utan att gå in närmare på varför. Dom har redan gått genom helvetet, hans barn och fru (nej inget kriminellt).
Och för de som känner honom och hans familjs historik, så kommer tyvärr slutet på denna historia sluta illa.
Och nej, är verkligen inget jag vill eller önskar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in