2022-03-16, 18:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Troll, psykos, hjärntvättad eller förståndshandikappad? Seriös fråga. Något står inte rätt till om man trots all överväldigande bevisning inte ens kan kalla en invasion för en invasion.

Åter. Ryssland har inte förklarat krig mot Ukraina.
Citera
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ertequsqurttalad
Ryssland har inte förklarat krig och därmed är det ingen invasion i Ukraina.

Utan en särskild operation som pågår och som syftar att avväpna Ukraina.

Russia’s invasion of Ukraine compels Member States of the United Nations to unite in “cooperation and solidarity” to support all those impacted “and to overcome this violation of international law” said Secretary-General António Guterres on Thursday, addressing the General Assembly in New York.

https://news.un.org/en/story/2022/03/1113692
Citera
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thunderace
Dom kan ändra stadgarna till att t ex om en majoritet stöder ny medlem som är i konflikt så kan det antas om USA godkänner. USA kan ha veto så att inga skitländer kan kuppas in av Polen och andra andra klassens NATO-slödder. Allt går.
Bra svar, västländerna måste hitta ett förhållningssätt som tar bort Putins vinst med att anfalla.

Säger NATO bara nej till länder som angrips behöver putin bara anfalla för att hindra natos utvidgning.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av russianbotfarm
Det är inte jag som lägger allt mitt hopp till en ukrainsk skådis, vars hela karriär innefattat att få andra att tro på en roll han spelar.

Jag behöver inte vara trovärdig, jag behöver enbart vara cementerad i min tro att min store ledare fattar rätt beslut för vårat land och för världens säkerhet, oavsett hur situationen utspelar sig.
Bröd och löksoppa kan också vara lyxig med en liten klick creme fraiche.

Glöm inte att förra gången man skrattade åt en skådis så knäckte han ryssarna totalt.
Citera
Medlem
Citat:
Ukraina måste avväpnas varför den här pågående särskilda operationen i Ukraina.
Problemet är ju att Putlers bondehär inte klarar av det, inte heller fungerar det att hyra in djungelkrigare och muslimska terrorister, det går åt helvete för Putler.
Citera
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuluser
Nej så skrev jag inte, du gillar att vrida till det precis vad jag förstod och därav att jag testade dig och du kunde inte motstå detta, svagt men du är svag det är alla som ljuger och förvanskar fakta precis som tex Goebbels.

Clownen har har bara tagit sig vatten över huvudet och kört totalt fast i sin Volksturm, men du...

Så, inga fler sådana bollar från mig, du stängde själv dörren till en diskussion precis som väntat.

Du testade mig. Gulligt. Är det något slags femdimensionellt schack eller?

I detta ämne kan vi slå fast att det är Putin och Ryssland som helt och hållet ansvarar för detta krig, samtliga döda och stupade samt all materiell förstörelse.

Världen ser detta och världen vet det.
Citera
Medlem
Tredje värlskriget kan redan ha startat i och med invasionen av Ukraina.

Det säger Ukrainas president Volodymyr Zelenskyj i en intervju med NBC News.

– Vi har redan sett det för 80 år sedan, då andra världskriget startade. Ingen hade möjlighet att förutse när kriget skulle bryta ut i full skala, säger han.

Källa: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/lVmoXy/liverapportering-spanda-laget-kring-ukraina

Jävla idioten verkar gjort det till sitt mål att starta världskrig. Galen är han fan ta mig.
Citera
2022-03-16, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av russianbotfarm
Eftersom ett av den store ledarens angivna skäl till fredsoperationen är "avnazifiering" så finns det mer än goda skäl att hämta paralleller från WW2 stundvis, speciellt då Ukrainas militär är infekterad med politiskt motiverade nazister.
Tycker du inte?

Har du en källa till ditt påstående eller får du din information från husse i Kreml?
Citera
2022-03-16, 18:33
Medlem
Kedoslavs avatar
All cred till Mariupols försvarare, i över 3 veckor har dom varit belägrad bombarderade utav helvetet och dom fortsätter göra motstånd och låter inte den ryska ockupanten ta sig in.

Ni rysstroll i denna tråd har bara en sak att säga er, 3 veckor har gått och "2 armen i världen" har inte ens tagit en enda storstad förutom Kherson.

VÄRDELÖS ARME
Citera
2022-03-16, 18:34
Medlem
1000-1200 extremister i Azovbattalion befann sig i byggnaden och dom höll stackars civila fångade därinne.
Omvänt språk. Läs boken 1984.
Citera
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ryssland har inte förklarat krig och därmed är det ingen invasion i Ukraina.

Utan en särskild operation som pågår och som syftar att avväpna Ukraina.
Ha ha.. Ok.
Måste man uttalat förklara krig för att inleda ett krig menar du? Så Putin skulle egentligen kunna ta över varenda land i hela världen, och det hade aldrig räknats som krig så länge han inte nämner just "förklara krig"?

Du måste skämta?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte
Tredje värlskriget kan redan ha startat i och med invasionen av Ukraina.

Det säger Ukrainas president Volodymyr Zelenskyj i en intervju med NBC News.

– Vi har redan sett det för 80 år sedan, då andra världskriget startade. Ingen hade möjlighet att förutse när kriget skulle bryta ut i full skala, säger han.

Källa: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/lVmoXy/liverapportering-spanda-laget-kring-ukraina

Jävla idioten verkar gjort det till sitt mål att starta världskrig. Galen är han fan ta mig.

Startar ett 3:e världskrig så är det en persons fel och han heter Puta Putin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in