Citat:
Ursprungligen postat av
kuluser
Varför pratar du så fult och nedlåtande, ingen vill diskutera med sådan människor, detta är mitt sista svar till dig om du inte ber om ursäkt och uppför dig bättre, tror ytterst få har diskuterat i denna tråd som jag gör, de flesta bara vräker ur sig skit precis som du oftast gör så du väljer självklart själv klimatet.
Krim var som sagt en självstyrande republik, jag är rätt säker på att en sådan får ta sådana beslut.
Donbass en lite annorlunda, vet faktiskt inte hur det fungerar i fallen där en majoritet ej längre vill höra till ett visst land, rimligen måste demokrati råda även där som gör att det finns vägar att lämna ett visst styre men jag kan detta ypperligt dåligt.
Du och andra som du blir utsatta för hån eftersom ni inte klarar av att förstå att Ryssland har invaderat Ukraina två gånger och att de i detta nu dödar ukrainare.
Medan de gör det sitter du och funderar över händelser år 2014 och tänker att ryssarna möjligen gör rätt.
Och sedan kräver ni respekt ^^ Det kan du bara totalt glömma.
Uppenbarligen har du ingen förståelse för vad demokrati är. DNR och LNR skapades genom kupp och med stöd av ett invaderande Ryssland. De bildades med våld och inte med demokrati.