2022-03-16, 13:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Väldigt kloka ord, hoppas TS tar åt sig av det.

EYY, Jag tar åt mig av vad FAAN JAG VILL!! FATTARU!!?

Jag tar åt mig när det inte är jämnställt i samhället...
Senast redigerad av Kung666 2022-03-16 kl. 13:32.
Citera
2022-03-16, 13:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
TS..

Du kanske kan börja med att fråga din mamma och pappa om en mamma och hennes 3 barn får ta ditt rum. Du kan säkert ordna en sovplats i tvättstugan eller i pannrummet åt dig själv.

Kom igen nu och ställ upp!

Ifrågasättande är allt du kan va??
Jävla hoora!!

Du skapar obalans i jämnställdheten
Senast redigerad av Kung666 2022-03-16 kl. 13:32.
Citera
2022-03-16, 13:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung666
Jaa men exakt.

Isåfall bör Sverige inte ta in några ynka 200 000 som det snackades om på nån press-träff.

800 000 Ukrainska honor måste tas in så fort som det bara går helt enkelt!!
Du får ta in långt långt fler för att uppnå den jämställdheten. De flesta som kommer hit har män i Ukraina. De män som överlever kriget kommer att ansluta till sina familjer här - och de som har män som stannar i Ukraina kommer att åka tillbaka när kriget är slut.
Det innebär att nettotalet kvinnor som blir tillgängliga för er blir långt lägre än antalet som kommer hit.

Däremot är det klart mer jämställt i vilka vi hjälper nu med flyktingarna från Ukraina. Lite krasst är också sannolikheten högre för att de individer som kommer faktiskt flyr från krig - än den var i 2015 års flyktingkris.
Citera
2022-03-16, 14:18
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Mhmm, kanske jag har, Men hade du o jag varit i en arena. Vi ensamma. Så hade du inte stått på benen länge...
Men han har knullat en kvinna, det har inte du så han vinner
Citera
2022-03-16, 14:36
Medlem
Citat:
Knull-jämställdheten har ju varit skev mellan män o kvinnor i Sverige efter att Sverige tog in över 1 miljon svarta-skägg-barn till svenska feministiska kvinnor att få knulla.

Alla vet att svenska feministiska kvinnor har ett mer aktivt sexliv än Svenska lejon-kung-vikingar.

Men nu när Ukranska flyktingar kommer in så har den svenska mannen äntligen nånting att få knulla.

Fråga
Hur många ukrainska flyktingar (Alla e ju brudar) behövs för att "knull-jämställdheten" mellan svenska män o kvinnor skall vara lika?

Behöver Sverigr ta in minst 1 miljon Ukrainska mammor för att det ska bli balans i Sverige igen?
Över 1 miljon? Nejdu, riktigt så var det inte.

Någon ”knulljämställdhet” kommer aldrig finnas eftersom kvinnor generellt har betydligt högre krav på vem de hoppar i säng med och inte nöjer sig med vad som helst. Män är generellt mer flexibla där.
Citera
2022-03-16, 15:27
Medlem
Folk flyr för sina liv och det här är vad TS hjärna snurrar runt, lite fett på sylen.

Man vet tamefan inte om man ska skratta eller gråta.
Citera
2022-03-16, 15:32
Medlem
Citat:
Knull-jämställdheten har ju varit skev mellan män o kvinnor i Sverige efter att Sverige tog in över 1 miljon svarta-skägg-barn till svenska feministiska kvinnor att få knulla.

Alla vet att svenska feministiska kvinnor har ett mer aktivt sexliv än Svenska lejon-kung-vikingar.

Men nu när Ukranska flyktingar kommer in så har den svenska mannen äntligen nånting att få knulla.

Fråga
Hur många ukrainska flyktingar (Alla e ju brudar) behövs för att "knull-jämställdheten" mellan svenska män o kvinnor skall vara lika?

Behöver Sverigr ta in minst 1 miljon Ukrainska mammor för att det ska bli balans i Sverige igen?
Många av dessa människor lär vilja återvända till sitt land i framtiden, till skillnad mot många tidigare flyktingvågor.
Citera
2022-03-16, 15:37
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallertacka
En gång i tiden skapades det trolltrådar på flashback där både trådskaparen och ämnet var roligt. Jag saknar den tiden.
Svårt när även gruppboenden har tillgång till internet
Citera
2022-03-16, 15:39
Medlem
JSelwyns avatar
Vi ser nu ett av de allvarligaste situationerna i Europa sedan 2:a världskriget och så skapas denna tråd.

Mitt i allt elände så finns det iaf hopp för människan eller inte.
Citera
2022-03-16, 15:41
Medlem
Tyvärr inte ty kvinnor mellan 16 - 26 år ser jag inte så många och inte alla är snygga! Resten vill ingen ha
Citera
2022-03-16, 15:47
Medlem
FLManInTheNewss avatar
Silken kletig javla trad.

Ni som ar upprorda har forlorat. Ni ar faktaresistenta och fjantiga. Det finns ett overskott pa man i Sverige pga migrationen.

Nu hoppas TS att denna flyktingvag ska kompensera for tidigare mansdominerade flyktingvagor. Med tanke pa dom katastrofala effekter konsobalansen, overskott pa man, i synnerhet har pa unga mans prospekt till SEX och familj. Vill ni har fler Akilov eller? Vad tror ni hander nar 60% ar man?

Kansobalans ar for ovrigt ett riktigt 3e varlden problem, Kina, Indien etc har stora problem med detta. Lagg till Sverige till denna lista.

Professor Valerie M Hudson - Obalanserna i könsfördelningen i Sverige är inte ett nytt fenomen utan började långt före 2015, framförallt beroende på migrationen. 1995 var till exempel könsfördelningen 97,7 män per 100 kvinnor, 2014 hade andelen män ökat till 99,7. 1995 var könsfördelningen bland 15-19-åringar i Sverige relativt normal och låg på 105,0 men uppgick år 2014 till 106,8 och hade då övergått till att klassificeras som onormalt många pojkar i förhållande till flickor. Den extremt stora migrationen till Sverige 2015, där 71 procent var av manligt kön, har ökat dessa obalanser i könsfördelningen. https://www.gp.se/debatt/abnorma-antalet-unga-m%C3%A4n-ett-problem-f%C3%B6r-sverige-1.15076
Senast redigerad av FLManInTheNews 2022-03-16 kl. 16:22.
Citera
2022-03-16, 16:09
Medlem
Citat:

Fråga

Svenskens problem är inte brist på partners av motsatta könen utan att den nutida svensken är osocial, mentalstörd, hjärntvättad och har abnorma värderingar som inte fungerar om man vill skapa långsiktiga välfungerande relationer och ha ett fungerande familjeliv.

Ovanstående gäller båda könen.
Senast redigerad av larsjohansson 2022-03-16 kl. 16:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in