2022-03-16, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel
Fattar inte vad det är för fel på alla dessa trådstartare som tror att de plötsligt kommer få knulla bara för att det kommer hit flyktingar från Ukraina. Precis som att ukrainskor inte skulle ha några krav. Lyckas man inte få ihop det med en svensk kvinna lär man inte få ihop det med någon annan heller.

Alla dessa trådar i ämnet är förövrigt vidriga. Folk flyr krig och här sitter det idioter som enbart har fokus på hur de ska kunna utnyttja kvinnorna som kommer sexuellt. Fattar inte heller vad detta har med jämställdhet och diskriminering att göra. De som inte får knulla nekas knappast för att det saknas kvinnor och hur alla dessa incells eventuellt får det till att handla om diskriminering begriper jag inte heller.

Det som kanske är vidrigt är hur dessa kvinnor planerar att snärja oss män. De flyr hundratals mil och spelar offer men de har ett enda mål - att få knulla.
Citera
2022-03-16, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung666
Men asså läs va du själv SKRIIVER???

Du dömmer, objektifierierar, ifrågasätter och tillrättavisar mig.

De e detta jag menar med att kvinnor som DU (feminister) är helt utom kontroll.

De e DU som kommer leva ensam hela livet. Du har ingen koll på psykologi eller ens va du gör mot andra människor. En sak e säker och det är att DU INTE DUGER...
Jag är ingen kvinna jag är en gift fyrbarnsfar. Du lider av mängder av diagnoser.
Citera
2022-03-16, 12:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fittbena
Självklart vill de komma i säkerhet och bli uppfyllda av en stor varm kuk och svällande säd.

Tråden handlar om att svenska kvinnor i Sverige har ett mer aktivt sexliv än svenska män.

Klart som fan kvinnor inte håller med mig. De har inget sätt klaga på och de vill fortsätta ha livet så.
Citera
2022-03-16, 12:57
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Självklart vill de komma i säkerhet och bli uppfyllda av en stor varm kuk och svällande säd.
Citat:
Det som kanske är vidrigt är hur dessa kvinnor planerar att snärja oss män. De flyr hundratals mil och spelar offer men de har ett enda mål - att få knulla.
Mycket kloka ord - finns inte så mycket att tillägga..
Citera
2022-03-16, 13:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
Mycket kloka ord - finns inte så mycket att tillägga..

Men matematiken här är.
1. Har man inget att klaga på så klagar man på allt som inte gynnar en.
2. Har man mycket att klaga på så klagar man på allt som gynnar andra.

Lite så typ.

Folk ville ha jämnställdhet,, hahhaha jaa sålänge de gynnar de själva. Egoistiska jäävlar.
Citera
2022-03-16, 13:04
Medlem
Ghastens avatar
Dom flesta tänker nog inte på att ligga men en del kan säkert ha en chans. Dessa kvinnor vill hem så snabbt som möjligt och bygga upp landet igen. Den uppfattningen har jag fått.
Citera
2022-03-16, 13:15
Medlem
TS varför ska man önska att människor som har det bra ska få det dåligt? Låter jävligt sjukt i min värld.

Är du så jävla avundsjuk på andra människor att du önskar dom illa?

Behandla dina medmänniskor med vänlighet och respekt. Hoppas verkligen du söker hjälp för dina problem. Det är inte sunt att bära på så mycket hat och bitterhet. Lär dig älska dig själv först.
Citera
2022-03-16, 13:15
Medlem
K-Glitchens avatar
TS..

Du kanske kan börja med att fråga din mamma och pappa om en mamma och hennes 3 barn får ta ditt rum. Du kan säkert ordna en sovplats i tvättstugan eller i pannrummet åt dig själv.

Kom igen nu och ställ upp!
Citera
2022-03-16, 13:22
Medlem
caught.on.tapes avatar
Av alla tusentals finns säkert nån slinka som suger kuk för en Fanta och en madrass på golv under glödlampa dignlande från cementtaket,, dessa brudar är från Ukraina,, inte Södermalm!!
Citera
2022-03-16, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
TS varför ska man önska att människor som har det bra ska få det dåligt? Låter jävligt sjukt i min värld.

Behandla dina medmänniskor med vänlighet och respekt. Hoppas verkligen du söker hjälp för dina problem. Det är inte sunt att bära på så mycket hat och bitterhet. Lär dig älska dig själv först.

Väldigt kloka ord, hoppas TS tar åt sig av det.
Citera
2022-03-16, 13:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus

Jag försvarar bara mig själv jävla idiot. Det kallas STYRKA!!?
Citera
2022-03-16, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
TS..

Du kanske kan börja med att fråga din mamma och pappa om en mamma och hennes 3 barn får ta ditt rum. Du kan säkert ordna en sovplats i tvättstugan eller i pannrummet åt dig själv.

Kom igen nu och ställ upp!

Men asså, är du FEMINISTISK BLATTE MADRASS ELLER????

Jävla nolla...

Detta handlar om jämställdhet!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in