2022-03-16, 11:10
Medlem
Laureths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken

1. Snömorfars: https://dumpen.se/wp-content/uploads/2021/12/Screenshot_20211214-190359_Chrome.jpg

Snömorfar är en riktig karl. En riddare av det gamla gardet. Han erbjuder en gammal sträv gubbslamsa kantad av ett pubisskägg som lossnar lätt och gärna sätter sig mellan tänderna.

Jäklar du vad Felix Herngren har gått ner sig.
Citera
2022-03-16, 11:14
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Till sista gäddans försvar, han som säger det kommer gå åt helvete med frugan.

Ingenstans i loggen framkommer det att han vill ha sex med 13-14 åringen. Dock är det märkligt att en gift 55 åring kör 5-10 mil bara för att träffa en så ung person. Det lär inte frugan uppskatta.

I det här fallet så tycker jag inte uthängningen är självklar, finns mycket vidrigare personer att hänga ut för Swish donationer.
Jag menar det här i all välvilja, men NÄR är uthängningen självklar enligt dig?
Citera
2022-03-16, 11:15
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Mannen är född 1967 och vill alltså busa och mysa med en 13-årig tjej som han träffade via gruppen ”pappas lilla flicka”. Han uttrycker också att han vill pussa på henne, talar om sin sexuella status för henne och säger inte emot henne när hon börjar prata om att förlora sin oskuld. Vad exakt är otydligt?

Varför skulle han få panik och be för sitt liv om han inte hade några som helst onda avsikter? Varför skulle han erbjuda sig att gå ur dessa chattar om han inte förstod att det var fel till att börja med? En gubbe har ingenting gemensamt med en liten flicka, och ska absolut inte vara i grupper dedikerade till sexuell kontakt med småtjejer, oavsett hur pass fina ord han lindar in det hela i. En vuxen människa ska inte pussas och mysas med ett främmande barn, punkt. Och att han dyker upp på plats säger väl mängder.

”Gillar yngre”

”Du är den första jag träffar såhär
Är lite pirrigt”

Han förstår väl hur det kommer att uppfattas i andras ögon? Folk är extremt dömande, precis som din senaste kommentar. Dessutom så var det fiskaren som skrev puss först varav han också svarade med en puss. Dumpen klipper och klistrar precis hur dom vill, skickar nakenbilder osv, allt för att få material som dom kan använda för att hänga ut någon.

Nej den här senaste gäddan var ett lågvattenmärke. Han skriver inget sexuellt alls i deras logg.
Citera
2022-03-16, 11:18
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Jag menar det här i all välvilja, men NÄR är uthängningen självklar enligt dig?

Ja kanske när det framkommer i loggen att man är ute efter sex med en minderårig? Det är väl det minsta man kan begära..

Men om jag ska vara ärlig så tycker jag aldrig någon ska behöva bli uthängd. Det ska skötas av Sveriges myndigheter och lagstiftning, och inte av privatpersoner som är desperata efter Swish donationer för att klara av vardagen.
Citera
2022-03-16, 11:29
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ja kanske när det framkommer i loggen att man är ute efter sex med en minderårig? Det är väl det minsta man kan begära..

Men om jag ska vara ärlig så tycker jag aldrig någon ska behöva bli uthängd. Det ska skötas av Sveriges myndigheter och lagstiftning, och inte av privatpersoner som är desperata efter Swish donationer för att klara av vardagen.
Jag kan hålla med om att det inte är någon privatpersons sak att hänga ut folk till höger och vänster. Inte för att jag känner minsta empati för pedofilerna, men det ÄR ju rättviseporr. I fallet "Pekka" tycker jag dock att chattloggarna i sig räcker för att utmåla honom som en person med åtminstone pedofila böjelser. Hans agerande ÄR skamligt och han BÖR skämmas. Men arga privatpersoner, som inte heller är Guds bästa barn, ska inte agera domare och bödel på det här sättet.

Samtidigt är det här ett sätt att skapa förändring. Om nu Dumpen/Sara får skaka galler eller på annat sätt blir reprimanderad juridiskt så tror jag det är ett startskott för vad som lär bli en tämligen utdragen process med målet att utvärdera det nuvarande systemet med utgivningsbevis. För varje gädda som fångas skapas ytterligare incitament att se över det hela.
Citera
2022-03-16, 11:34
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Senaste killen, jävlar vilken ångest när det går upp för honom att frugan kommer få reda på det.

Han är definitionen av ångest.

Det blir nog en brödkavel i skallen då han kommer hem. 😂
Citera
2022-03-16, 11:41
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Det blir nog en brödkavel i skallen då han kommer hem. 😂
Det ryktas att han fortfarande kör rundor runt Max. Skrikandes hela tiden att det går åt helvete.
Senast redigerad av BeachBob 2022-03-16 kl. 11:45.
Citera
2022-03-16, 11:43
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
En stjärna i guiden betyder att restaurangen som guiden beskriver det är en ”exceptionell bra restaurang i sin kategori”. Två stjärnor i guiden betyder att restaurangen ”är värd en omväg” och tre stjärnor betyder att restaurangen ”är värd en resa i sig.”

Enl Per är alltså Max en restaurang i paritet med 3 stjärnor i gidden.

Vem är förresten "journalisten" som skall presentera sig mitt i Pekkas svåraste stund utan att ställa några frågor eller liknande?

-Hej, jag vill bara berätta lite om vem jag är.
-Nej snälla gör inte det!
Senast redigerad av Sommargay 2022-03-16 kl. 11:53.
Citera
2022-03-16, 12:08
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Han förstår väl hur det kommer att uppfattas i andras ögon? Folk är extremt dömande, precis som din senaste kommentar. Dessutom så var det fiskaren som skrev puss först varav han också svarade med en puss. Dumpen klipper och klistrar precis hur dom vill, skickar nakenbilder osv, allt för att få material som dom kan använda för att hänga ut någon.

Nej den här senaste gäddan var ett lågvattenmärke. Han skriver inget sexuellt alls i deras logg.
Nej, detta handlar om att inte vara dumnaiv. Vilka okej aktiviteter ville denna herre i övre medelålder från ”pappas lilla flicka” isåfall utföra med en främmande 13-årig flicka? Bor vi ens på samma planet?
Citera
2022-03-16, 12:11
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Det ryktas att han fortfarande kör rundor runt Max. Skrikandes hela tiden att det går åt helvete.

Vilken bajsråtta. 😂
Citera
2022-03-16, 12:16
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Enl Per är alltså Max en restaurang i paritet med 3 stjärnor i gidden.
Haha, klockrent! Ja, som känt kör ju konnässörer från jordens alla hörn flera dagar i sträck för att besöka den senast öppnade Max Hamburgare.
Citera
2022-03-16, 13:33
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:

Hade jag haft en man som sökte kontakt med min 13 åriga son via kik pappas lilla pojkar tex hade jag gärna spikat upp hans fula nuna på varenda lyktstolpe och ringt varenda jävel han kände. Sådana där typer har förbrukat sitt privatliv enligt mig.

Bra jobbar dumpen
Fortsätt stoppa pedofilerna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in