2022-03-15, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbetappe
Lol undra bara om du från söderort du borde hört han gjott saker

Som? Inte hört nåt annat än rån/misshandel
Citera
2022-03-16, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CykaBlyat123
Hahah de sägs att dumle e bänad från DP. Han följer bara 1-2 pers därifrån på insta och hans ex sa i en tiktoklive igår att de finns några grabbar som dumle gömmer sig ifrån som nyligen muckat. De e troligtvis därför han sitter o trycker i sin svettiga lägenhet o ibland lägger ut instastorys som att han vore i marbella. Hon bekräftade även att han goade både Nisse och Rozh. Verkar som att karma håller på att göra sitt
Han är inte bannad, FALSKT. Har vänner som känner Makkan som sitter inne och de snackar mke.
Citera
2022-03-16, 00:24
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrimNissen
Han är inte bannad, FALSKT. Har vänner som känner Makkan som sitter inne och de snackar mke.
Samtidigt leker han med Sebbe. Blev väl bra med tanke på hans bedrägerier. Var det katten han hette och berättade för SVT att han var DP?
Senast redigerad av Pandalina4 2022-03-16 kl. 00:51.
Citera
2022-03-16, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harryindian
Tror jag har läst liknande i en fup.
Alexandra och hennes vän försökte sätta ditt en kille som varit otrogen, det slutade med att killen va kaxig mot Alexandra i telefon och då tog Nisse telefonen och sa till grabben att inte snacka sånt med hans brud. Måste varit i einars människorovsfup.
De va inte så de gick till . Alexandra låg runt med en kille från Vårby tutankoman,Einar o han började bråka ,dem hotade varandra fram o tillbaka,Einar lekte ball , de va så bråket mellan Vårby o Einar började pga alexandra. De där med att sätta dit var skitsnack
Citera
2022-03-16, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Izzebi121
De va inte så de gick till . Alexandra låg runt med en kille från Vårby tutankoman,Einar o han började bråka ,dem hotade varandra fram o tillbaka,Einar lekte ball , de va så bråket mellan Vårby o Einar började pga alexandra. De där med att sätta dit var skitsnack

Du har säkert rätt, är inte alls från Sthlmsområdet å läste bara det i en fup utan att veta mer. Tutank@mon var väl en av de som var med i kidnappningen?

När jag sitter å tänker på allt med Einar, så får jag ofta upp Thrifes text ”du är inte same as us, du är bara sur för din brud hade en thang för us”.
Enligt mig def riktat mot Einar, men vad vet jag.
Citera
2022-03-16, 10:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Harryindian
Du har säkert rätt, är inte alls från Sthlmsområdet å läste bara det i en fup utan att veta mer. Tutank@mon var väl en av de som var med i kidnappningen?

När jag sitter å tänker på allt med Einar, så får jag ofta upp Thrifes text ”du är inte same as us, du är bara sur för din brud hade en thang för us”.
Enligt mig def riktat mot Einar, men vad vet jag.

Nja svårt att säga om det är riktat med einar, de där är ju ganska standard rap skryt-rader o dra utan att det behöver vara riktat mot nån specifik
Citera
2022-03-16, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrimNissen
Jag har träffat Vc efter mordet och jag frågade han om Dumle, men inte ens han vet om Dumle goade. Så att det är 100% att folk vet de i denna tråden är osanolikt. För mig är de 50/50

Då har du träffat nån annan än VC Barre kan jag lova dig. För hela Märsta vet att Dumle goade. Han är inte välkommen där.

Alla som vet nånting vet att Dumle goade, den som säger annat har nån skum agenda.

Det här mordet är uppklarat på gatan. Spekulationerna kommer längre och längre ifrån själva sanningen nu.
Citera
2022-03-16, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Alla säger han goade Nisse bara för han var med han när han dog dumle har ingen bra kontakt med folk från Vårby/Skarpnäck folket där är på god sida med shottaz till vem ska dumle ha goat einar få för det var inte hh som klippte han det var folk från södra sidan

Du vet väl att Bredängs shooters gör jobb åt HH va? Väldigt ofta. Vet du vilka skyttarna är? 1+1.
Citera
2022-03-16, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Izzebi121

Tutankamon säger det själv. I rättegången mot vnt ang människorovet. Att han och Nils beef var angående en tjej. Vilket är sjukt då tutankhamon är ca 30 år. Så han borde hålla sig undan småtjejer det äcklet.

Ilki säger i sitt förhör i rättegången att hans problem med Einar inte var om en tjej, i encro skrev han att det enda han egentligen störde sig på med Nils var att han ”rappade kefft” kan lätt vara vnt som anstiftade mordet dock. Pga utebliven betalning
Har för mig polisen sa att det var två nätverk som la in pengar till prispotten. Och att Einar kan ha blivit såld av någon i sin närhet.
Han ska ju ha köpt beskydd av Västerås och Bredäng, Vårby hatar Västerås det kan ha vart ytterligare en anledning till att han blev dödad. Bredäng ska ha hamnat i konflikt med Nils över pengar enligt rykten? Bredäng vill stå på god sida med Vårby, Vårby och Bredäng går samman för att göra mordet. Vilket stärks av skjutningen ”på” dumle i Sätra, tror dessutom Sebastian var med på att goa, folk har sagt att han ringde Einar på FaceTime, direkt efter mordet åker dumle till sebastjan och de har mycket pengar de säljer rolex på insta för miljoner t ex. Uppenbart hoppas dumlee och s torskar långt fängelsestraff för medhjälp till mord, dumlee kan få life och sebastjan ca 14 år det hade vart bra. Längre än så här har vi inte kommit i spekulationen dock? Husby hyenor och Bredäng ska ha utfört det? Knivhuggningen Nosh and chow var av hyenor? Adel vet lätt vad som egentligen hände men han golar inte. Förutom honom tror jag inte det är så många. Säkert en del i kriminella världen vet. Men överlag här på fb har vi inte kommit längre än kanske vnt/Bredäng/husby hyenor som gjorde mordet. Det finns säkert folk som läser denna tråd som vet exakt vad som hände och av vilka och varför, dela med er.
Citera
2022-03-16, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Tutankamon säger det själv. I rättegången mot vnt ang människorovet. Att han och Nils beef var angående en tjej. Vilket är sjukt då tutankhamon är ca 30 år. Så han borde hålla sig undan småtjejer det äcklet.

Ilki säger i sitt förhör i rättegången att hans problem med Einar inte var om en tjej, i encro skrev han att det enda han egentligen störde sig på med Nils var att han ”rappade kefft” kan lätt vara vnt som anstiftade mordet dock. Pga utebliven betalning
Har för mig polisen sa att det var två nätverk som la in pengar till prispotten. Och att Einar kan ha blivit såld av någon i sin närhet.
Han ska ju ha köpt beskydd av Västerås och Bredäng, Vårby hatar Västerås det kan ha vart ytterligare en anledning till att han blev dödad. Bredäng ska ha hamnat i konflikt med Nils över pengar enligt rykten? Bredäng vill stå på god sida med Vårby, Vårby och Bredäng går samman för att göra mordet. Vilket stärks av skjutningen ”på” dumle i Sätra, tror dessutom Sebastian var med på att goa, folk har sagt att han ringde Einar på FaceTime, direkt efter mordet åker dumle till sebastjan och de har mycket pengar de säljer rolex på insta för miljoner t ex. Uppenbart hoppas dumlee och s torskar långt fängelsestraff för medhjälp till mord, dumlee kan få life och sebastjan ca 14 år det hade vart bra. Längre än så här har vi inte kommit i spekulationen dock? Husby hyenor och Bredäng ska ha utfört det? Knivhuggningen Nosh and chow var av hyenor? Adel vet lätt vad som egentligen hände men han golar inte. Förutom honom tror jag inte det är så många. Säkert en del i kriminella världen vet. Men överlag här på fb har vi inte kommit längre än kanske vnt/Bredäng/husby hyenor som gjorde mordet. Det finns säkert folk som läser denna tråd som vet exakt vad som hände och av vilka och varför, dela med er.
Tutankoman är 20 år inte 30. Allt började pga alexandra. Einar hade varit otrogen så hon låg runt med han som hämnd o festade med Vårby grabbarna , han o killen började bråka ,Einar spelade ball lekte för mycket hotade fram o tillbaka dem tröttnade på han . Detta är grunden till bråket mellan Vårby o Einar.
Citera
2022-03-16, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk

Sen med dalen var det pengar o de,men de inte Vårbys grej. Vårby var pga henne o dalen var pengar.
Citera
2022-03-16, 12:53
Medlem
Ponkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Du vet väl att Bredängs shooters gör jobb åt HH va? Väldigt ofta. Vet du vilka skyttarna är? 1+1.
En hel del användare hävdar ju att det är Scar som är den andra skytten medans du påstår att det är ren BS.
Du må vara den enda gubben i denna tråd som faktiskt är trovärdig men vafan.. Dags att namedroppa den andra skytten snart, Chronix.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in