ja asså gång på gång så blir precis allt bort taget för 0.03 helt utan grund de e fan sinnes sjukt. o dom e helt omöjlig o diskutera med asså kolla nedan så får ni se vilken bull shit :P
rent hittepå o ta bort de där för 0.03 sen när får man inte va konfrontativ ja svara ju endå på topic
tydligen off topic o diskutera med TS
också off topic tydligen o svara på ts fråga
som ni ser så e de helt godtyckliga modds när de kommer till just 0.03. visst ja kanske e lite förbannad ibland när ja skriver o de kanske ja e nu oxå men de får man väl va de e ju yttrande frihet sen när måste man va nån gulli gull sosse på FLASHBACK???????? hur ser ni på dom här bedömningarna av moddsen? e de bara ja som tycker de gått för långt?
Citat:
Läs gärna genom reglerna och återkom om det är nåt du tycker är oklart.
https://www.flashback.org/regler
Mvh Moderator
Ursprungligen postat av Generalknase
Citat:
Jag upplever det som att du är lite konfrontativ, trots att tidigare, liknande inlägg är raderade och varnade för så fortsätter du på samma sätt. Jag tycker att du borde förstå att det inte är ok vid det här laget.
Ursprungligen postat av OneTap
Citat:
wtf hur e de off topic eller trams????????? svara ju på hans fråga
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: Vad för sorts människor varvar sin högljudda bil/motorcykel?
Innan du kan skriva nya inlägg på forumet måste mottagandet av varningen bekräftas. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit varningen: Länk
Citat:
köp hörsel skydd kärring jävel. de e alla sorters skönt folk som varvar o kan uppskatta de o gillar du inte motor vrål så e du antagligen dum i huve =)
Innan du kan skriva nya inlägg på forumet måste mottagandet av varningen bekräftas. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit varningen: Länk
Läs gärna genom reglerna och återkom om det är nåt du tycker är oklart.
https://www.flashback.org/regler
Mvh Moderator
rent hittepå o ta bort de där för 0.03 sen när får man inte va konfrontativ ja svara ju endå på topic
Citat:
/Moderator
Citat:
Vem som blivit varnad har du inte en aning om och jag har ingen anledning att avslöja det för dig. Du får acceptera att du får en varning när du tramsar. Du har redan skaffat dig ett antal varningar så du borde veta vad reglerna säger nuförtiden.
Citat:
/Moderator
varför varna du inte 4zkin
Citat:
För att det inte bidrar med något till tråden, det är OT och personligt chattande. Jag tycker att du borde förstå det vid det här laget, det är inte första varningen du får.
Citat:
tja varför tar du bort allt dedär?
Antal inlägg: 9.
Antal inlägg: 9.
Citat:
bra mycke tuffare en dig iaf jävla sosse kärring. ja bor också i sthlm vart vill du ses? ja e inte ett dugg rädd de e inte första gången ja handskas med luffare. snarare borde du va skapligt rädd för en full packad V90 med galna grabbar som kommer o hälsar på dig. o hoppas din lägenhet va en av dom som ja varvat utanför förut ditt piss luder =) ska se till o varva extra mycke nästa gång :P
Citat:
asså dom flesta tycker ju om o höra motor ljuden de e bara gnäll kärringar som ni som blir arg så de klart man vill reta upp dom o liknande luffare =)
Citat:
vet att ni kärringar brukar gänga upp er tror du påriktigt att ja e helt född i farstun? ja vet precis hur luffare brukar slåss o de e gäng på 5-10 pers I min erfarenhet. ja har grabbar på 120 panner som kommer göra kaos med er iaf
Citat:
visst kan handskas med dig själv men du ska veta de att försöker du o ditt luffar gäng nåt bak håll eller nåt så har ja förstärkning i närheten som bara väntar o få göra kaos med er. så försök inget för din egen skull. om du kommer själv så kommer ja själv om du vågar. ja kommer också ha ett par grabbar som filmar o lägger ut. björns trädgård ja de funkar. kl 00 inatt?
Citat:
12 nu idag ja de funkar oxå vi säger så. antagligen kommer du inte ens våga närma dig när du ser mig men vi får se. märks att du inte fått din skönhets sömn din gnäll kärring du kommer få sussa sött ett tag iaf när ja får in en höger krok =) men som sagt förra gången ja gjorde upp om slags mål så var de 5 pers som anföll från bak håll. så ja kommer ha ett gäng med mig som ser till så allt går rätt till oroa dig inte om de dom kommer inte kliva in såvida du inte tar med vapen eller nåt annat kärring grejs. så vi ses
Citat:
ja ok ja ha svart skinn väst o 2meter lång du kommer se mig
Citat:
jävla kärring luffare vart e du? kom o möt mig står här o väntar på dig. hade på känn att du inte skulle våga =)
Citat:
ditt cp ja såg inte dig. du måste sett mig ja satt i V90n med grabbarna o höll span o vi hitta inte dig. e du rädd?
Citat:
bög luffare ska du ha stryk oxå?`kom till odenplan så ska ja o grabbarna puckla på dig just nu vi sitter i v90n reg nummer börjar med ZPT. ser du oss så kom hit vi e 4 grabbar allihopa 2 meter lång 120 panner skulle inte tro du vågar ett skit kärring jävel
/Moderator
/Moderator
tydligen off topic o diskutera med TS
Citat:
Ursprungligen postat av Kyrpator
Ämne: Vad hände med "luffare" och "pissluffare" som tillmälen?
Ämne: Vad hände med "luffare" och "pissluffare" som tillmälen?
Citat:
hör de hela tiden. senast i förr går blev ja kallad luffare av en snubbe som ville slåss men han våga inte så han kalla mig luffare iställe =) men han e piss luffare deluxe #4zkin
också off topic tydligen o svara på ts fråga
som ni ser så e de helt godtyckliga modds när de kommer till just 0.03. visst ja kanske e lite förbannad ibland när ja skriver o de kanske ja e nu oxå men de får man väl va de e ju yttrande frihet sen när måste man va nån gulli gull sosse på FLASHBACK???????? hur ser ni på dom här bedömningarna av moddsen? e de bara ja som tycker de gått för långt?