Citat:
Ursprungligen postat av
DroidBishop
Det är väl ingen tvekan om att trycket är nedåt. Vi befinner oss i en sorts triangel just nu, om än inte så väldefinierad. Som trader kvittar det åt vilket håll det går men att vi skulle pumpa till ath härifrån ser jag som osannolikt. Som jag sagt tidigare, sub 30 är definitivt på bordet och kan komma snabbare än man tror. Jag håller siktet inställt på 23-26 för mitt nästa stora spotköp. Tills dess rider jag de små vågorna.
Japp det är en symetrisk triangle, så här ifrån går det antagligen rakt ner eller rakt upp när den bryts.
Om man vill tjäna snabba pengar så bör man vara redo att gå Long/Short när den bryts, tenderar som sagt att gå fort upp eller ned i dessa lägen.
Citat:
Ursprungligen postat av
hennevilljagknulla
Jag gick in i FTM förra veckan då jag inte riktigt trodde vi skulle fortsätta ner just nu.
Vi såg en pump som var väldigt liten och kriget verkad einte påverka så mycket.
FTM har klarat sig rätt bra och är ett grymt ekosystem. Är man mer riskbenägen så kan man köra TOMB, som är peggad mot FTM. Och sedan staka TSHARES för cirka 1500% atm. Har tjänat en del fina pengar på det dom senaste månaderna. Värt att notera att man bara får utdelning när TOMB är över peg (dvs det behöver tryckas mer TOMB för att få ner värdet).
THSARES åker rätt mycket berg och dalbana i värde, så man måste vara beredd på det.
Säkrast är såklart att bara hålla FTM och stakea dem.