2022-03-15, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillClintonsCigarr
Och så DIREKT tillbaka till standardanklagelsen. Öhhh du håller inte med så du är Pedofiiiil. Är det så tomt i skallen på dig?

Ja vad ska man säga. Det räcker med att läsa ditt inlägg så ser man direkt vilken nivå det handlar om.

Ska inte mobba dig mentalt längre genom att tvinga in dig i en diskussion du inte klarar av att hålla. Se så tillbaka in på Dumpen med dig.

”Ditt äckeelll” hahaha är det kanske Patrik själv som gömmer sig där bakom? Det är ju nivån på hans ”journalistik” i klippen!

Säger bara:Går inte att föra en diskussion med någon som inte förstår.
Citera
2022-03-15, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jofandu
Har identiteten kommit ut på Hemliga Arne (Tommy med Basker) ännu?
Japps
Citera
2022-03-15, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Inte vad jag fått nys om så det vore mycket angeläget med mer info där om någon har koll.
Den är ute
Citera
2022-03-15, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava

De uthängda hänger alltså under flera år på fjortisforum, tar kontakt med användarkonton som signalerar att kontoägaren är ett barn. Sedan skriver männen en massa snusk till vad de HOPPAS är ett riktigt barn - flera av dem ställer kontrollfrågor för att garantera sig om att kontona tillhör riktiga barn. Skickar sedan kukbilder och runkfilmer till vad de tror är barn. Denna lilla hobby exponeras sedan för omvärlden där så gott som samtliga män klargör att 1. de inte vet varför de kontaktar barn i uppenbart sexuellt syfte och 2. det är alltid första gången (vilket förvisso är helt oväsentligt).

Att ta kontakt med barn i sexuellt syfte kallas grooming och är sedan år 2009 olagligt, faktumet har upprepats flera gånger i tråden. De som inte fattar bättre hänger upp sig på att det inte är äkta barn som utsätts, men det hade det kunnat vara, groomingbrotten har exploderat av exakt sådant som de dumpenuthängda pysslar med. De behöver inte dyka upp på någon dejt, vad de gör på nätet mot vad de tror är barn räcker.

Ðet handlar inte om att det inte är ett barn bakom konversationen eller att gäddorna inte har begått något brott!

Det handlar om att det dumpen gör är att hänga ut potentiella gärningsmän som utan tvekan hade mött upp ett barn för att våldta.
Det visar dem ju inte minst genom att dyka upp på den förutbestämda mötesplatsen.
Allt annat är oväsentligt gällande förövare/Offer.

Förresten är det någon som har namnet eller ännu hellre adressen till den lilla kantiga äckliga baskern som "Tränat" sin dotter sedan tidig ålder.

Ser fram emot att få veta hans namn då han har en rejäl knogmacka att vänta från en viss person!
Citera
2022-03-15, 07:43
Medlem
Jofandus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RationalYouth
Japps

Jaha och? Eller tänker du logiskt att någon i detta avlånga land vet vem han är och att det därmed är ”ute”?
Citera
2022-03-15, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Det är inte Sara och Patriks fel att resultatet blir ”60+ förstörda liv, familjer”. Det är förövarens eget fel och ingen annans. Du gör en enormt felaktig tankevurpa när du skyller på Dumpen och skyddar förövaren.
Jag är av en helt annan uppfattning. Arbetet hade kunnat utföras på ett nästan identiskt sätt, med några få justeringar:
Konfrontera "gäddan" utan att mer eller mindre överfalla med glåpord.
Publicera stad/plats och nick personen använt, tex
Vill man sedan ha ett "hot" med i bilden a la "om du väljer att inte ta ansvar och söka hjälp så publicerar vi"

Patrik och Sara har gjort en sak mycket klar- enda sättet att få bort ditt material från deras kanaler är att ta livet av dig. Nu raserar Sara och Patrik liv, medvetet och med stolthet, baserat på en misstanke om pedofili. De tjänar pengar på folks avsky mot en företeelse.
Citera
2022-03-15, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Popcorn är inte min favorit dock. Kör mest rostade Rasker med extra mycket ost och ett glas O'boy. Det händer att jag unnar mig en glassbytta också men då ska det något extra till som t.ex. en springande curryneger.

För att Dumpen är som den ultimata kombinationen av skadeglädje och lyteskomik. Man blir liksom lycklig av deras lidande och det är en känsla som spritter till ända ut i fingerspetsarna. Därför följer man Dumpen. Tillslut har man en liten samling av skrattobjekt man kan komma att tänka på för att muntra upp sig. Vissa tittar på Titanic flera gånger om, själv har jag snart memorerat hela konversationen mellan Sara och träsktrollet Lennart.

"Allt jag gör va, det är sköj, det är bara sköj"

🤩

Det är den största idioten på hela dumpen!
Han ger mig många goa skratt!

Dessutom så använder vi i umgängeskretsen den frasen ofta inernt mellan oss
Helst med pipig röst hahaha sicken idiot.
Citera
2022-03-15, 08:37
Medlem
Svettiga-babbars avatar
Det är UPPSÅT som är det viktiga i svensk rättsskipning.
En person som TROR att han ska ha sex med ett barn straffas därefter.
Likaledes kan en person som tror att han har sex med en vuxen, men det visar sig vara ett barn, slippa straff om det anses bevisat att han inte visste om det.
Citera
2022-03-15, 08:51
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Jag är av en helt annan uppfattning. Arbetet hade kunnat utföras på ett nästan identiskt sätt, med några få justeringar:
Konfrontera "gäddan" utan att mer eller mindre överfalla med glåpord.
Publicera stad/plats och nick personen använt, tex
Vill man sedan ha ett "hot" med i bilden a la "om du väljer att inte ta ansvar och söka hjälp så publicerar vi"

Patrik och Sara har gjort en sak mycket klar- enda sättet att få bort ditt material från deras kanaler är att ta livet av dig. Nu raserar Sara och Patrik liv, medvetet och med stolthet, baserat på en misstanke om pedofili. De tjänar pengar på folks avsky mot en företeelse.
Du har några poänger i din argumentering. Men du glömmer en viktig sak. Pedofili går inte att bota. Så även om gäddan söker hjälp så finns det ingen vård eller hjälp som botar pedofili. Gäddan kommer ständigt fortsätta jaga barn då lusten aldrig försvinner. Skall vi då bara sitta stilla och vänta på att nästa barn blir förstört.
Citera
2022-03-15, 09:32
Medlem
BeachBobs avatar
Många hävdar att gäddorna får sitt liv förstört. Men det händer många mänskor. Kan berätta ett exempel ur verkliga livet som händer småföretagare bl.a. en kompis till mig. Vid en konkurs så hamnar deras namn i tidningen under konkurskungörelse. Banken tog hans hus. Därefter vill ingen bank ha honom som kund så han var tvungen att leva på kontanter. Någon ny bostad fick han inte då han hade betalningsanmärkningar. Så det blev till att bli uteliggare.

Nytt jobb var omöjligt då han saknade bostad och fast adress. Hans tjej lämnade han. Hela hans liv blev totalt ödelagt. För han gjorde en misskalkylering. Han finns nu i ett register i minst fem år över folk som har betalningsanmärkningar. Så inget som har med ekonomi att göra kan han göra på fem år. Detta händer i Sverige. Så att skydda gäddorna och hävda att deras liv blir förstört är väldigt smaklöst.
Citera
2022-03-15, 09:44
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RationalYouth
Den är ute
Här i tråden menar du? I så fall får jag leta. Tar gärna emot PM om du har den identiteten.

Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Det är den största idioten på hela dumpen!
Han ger mig många goa skratt!

Dessutom så använder vi i umgängeskretsen den frasen ofta inernt mellan oss
Helst med pipig röst hahaha sicken idiot.
Hahaha! Härlig rutin ni har. Önskar jag hade nån som uppskattade komiken i detta lika mkt som jag gör.

Ja, Lennart kan absolut vara största idioten. Problemet är att ganska många av dem är riktigt slut i huvet så det är omöjligt att kora en vinnare. Däremot är Lennart kanske den roligaste. Röstläget, de korkade svaren, utseendet. Självlysande arbetsjacka! Ofattbart vilken seriefigur.
Citera
2022-03-15, 09:48
Medlem
MrMarios avatar
Intressant tanke någon skrev om Patrik Sjöberg vore pedofil. Skulle inte helt förvåna mig ändå, minns ett avsnitt av Law & Order där en man också var väldigt engagerad i predatorjakt efter lokala peddosar där han bodde, han hjälpte barn med självförsvarskurser etc. Sen visade sig att han var värsta superpeddot

Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Råkade kolla lite på genusgäddans gamla blogg och hittade en bild där han ser ut som en passiv fjolla.
https://imgur.com/a/km4pQHc

Nu gillar jag inte bögporr men skulle ändå finna visst nöje i att se honom bli påtryckt av en hårdför, muskulös och välutrustad bög, naturligtvis med A2M, eller URIM som det heter på svenska (Ur Röven I Munnen).

Från hans chatlogg:
- En fråga... Känns sjukt att fråga den men.. ta dig analt framför xxxxxx?
- Ja!!!! Gärna tack
- Och sen till munnen?

URIM på en sexåring? Uuuuusch...

lol!!! vilket jävla miffo, så nice att hen är uthängd

Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Många hävdar att gäddorna får sitt liv förstört. Men det händer många mänskor. Kan berätta ett exempel ur verkliga livet som händer småföretagare bl.a. en kompis till mig. Vid en konkurs så hamnar deras namn i tidningen under konkurskungörelse. Banken tog hans hus. Därefter vill ingen bank ha honom som kund så han var tvungen att leva på kontanter. Någon ny bostad fick han inte då han hade betalningsanmärkningar. Så det blev till att bli uteliggare.

Han måste gjort nån mer skit för generellt så får banker inte neka folk bankkonto i Sverige oavsett hur skuldsatta och utblottade de är.
Senast redigerad av MrMario 2022-03-15 kl. 09:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in