2022-03-10, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Fan, är det bara jag som tycket att Migrän-Martin ser ut som en kvinna som klätt ut sig till man med lösskägg och kajal?
Tycker han ser ut som en man som har ett toppjobb, fru och bor i villa typ.
Och söker alltså ett LITEN barn som en pedofilmamma ska erbjuda..

Han är riktigt SJUK! Det är ingen 15 åring han går efter, det är på gränsen till spädbarn.
USCH! Blir spyfärdig!!!
Citera
2022-03-10, 20:31
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Ja läser man på dumpen eller 2forty2 på fb så uppskattar anhöriga det och konsekvenserna är minimala.
Tyvärr säger mina källor, från anhörig till en av de uthängda, något annat.
Vi är helt enkelt inte överens du och jag :-)

Som jag skrev så finns det idioter som anser sig ha rätten att drabba anhöriga. Men tror det är väldigt få. Är helt övertygad om att dumpens arbete skyddar och hjälper fler än vad det gör skada.
Citera
2022-03-10, 20:41
Medlem
Psykonaut-s avatar
Ramlade in på dumpen via en artikel i ETC. har aldrig kollat förut.
Pedofilen mådde så dåligt och det skam och ångest han kände var så otäck att beskåda att jag mådde illa. Jag har inte åsikt om Dumpen i sig, men varför sitta och titta på filmerna dygnet runt med popcorn som vissa i denna tråden?
Citera
2022-03-10, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Som jag skrev så finns det idioter som anser sig ha rätten att drabba anhöriga. Men tror det är väldigt få. Är helt övertygad om att dumpens arbete skyddar och hjälper fler än vad det gör skada.
Ja och du tycker uppenbarligen att de anhöriga som skadas är värt det...
Citera
2022-03-10, 21:12
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykonaut-
Ramlade in på dumpen via en artikel i ETC. har aldrig kollat förut.
Pedofilen mådde så dåligt och det skam och ångest han kände var så otäck att beskåda att jag mådde illa. Jag har inte åsikt om Dumpen i sig, men varför sitta och titta på filmerna dygnet runt med popcorn som vissa i denna tråden?
Popcorn är inte min favorit dock. Kör mest rostade Rasker med extra mycket ost och ett glas O'boy. Det händer att jag unnar mig en glassbytta också men då ska det något extra till som t.ex. en springande curryneger.

För att Dumpen är som den ultimata kombinationen av skadeglädje och lyteskomik. Man blir liksom lycklig av deras lidande och det är en känsla som spritter till ända ut i fingerspetsarna. Därför följer man Dumpen. Tillslut har man en liten samling av skrattobjekt man kan komma att tänka på för att muntra upp sig. Vissa tittar på Titanic flera gånger om, själv har jag snart memorerat hela konversationen mellan Sara och träsktrollet Lennart.

"Allt jag gör va, det är sköj, det är bara sköj"

🤩
Citera
2022-03-10, 21:18
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Ja och du tycker uppenbarligen att de anhöriga som skadas är värt det...

Det sa jag aldrig och du är väl medveten om min tankegång men likt flera andra i denna tråden försöker du bara hitta fel med dumpen och vägrar se fördelarna. Om 60 barn räddas och en anhörig får pedofil skrivet på garaget.. Ja, jag är på barnens sida.
Citera
2022-03-10, 21:28
Medlem
basistensbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Du beter dig ju så otrevligt. Det fetade är ett exempel på felet du gör. Bete dig istället och debattera sakligt för din sak så kommer ingen kalla dig pedofil.

Hahaha, visst. Finns hur många exempel som helst på att det inte räcker.

Otrevligt säger du, om jag hade blivit beskylld för att vara pedofil IRL så hade jag besvarat det med våld. Det är otrevligt.
Citera
2022-03-10, 21:35
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basistensbas
Hahaha, visst. Finns hur många exempel som helst på att det inte räcker.

Otrevligt säger du, om jag hade blivit beskylld för att vara pedofil IRL så hade jag besvarat det med våld. Det är otrevligt.

Varför skulle nån bara sådär kalla dig för pedofil IRL? Det händer inte.

Om du däremot hade sexchattat med en påstådd 13-åring och sedan dyker upp på avtalad mötesplats så finns det risk för det. Och det skulle vara befogat.
Citera
2022-03-10, 22:08
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Påminner inte ett dugg om häxprocesser dör det handlade om vantro och oskyldiga människor som påstods begå gärningar som inte existerade. Här är det solklart vad förövarna vill göra och de avslöjar sig själva.

Det här är journalistik med hårda fakta och därmed raka motsatsen till skvaller där sanningshalten varierar.

Att du och andra ogillar varje form av social kontroll och belysning av dessa pedofilers gärningar och kallar allt felaktigt ”pöbelvälde” står helt klart. Det är bisarrt att folk faktiskt inbillat sig att man måste sluta visa medmänsklighet och bry sig om andra och hjälpas åt att få ett bättre samhälle genom att försöka stoppa individer som skadar andra därför annars står man för ”pöbelvälde”.
Om det är något som kännetecknar hetsen mot pedofiler och liknande figurer så är det just vantro. De som ser peddos i varje buske vill så gärna tro, något som har visat sig i otaliga rättsskandaler. Sture Bergwalls fall är väl det mest namnkunniga i denna skara, men det finns många fler. Södertäljeflickan, fallet Ulf, fallet Börje, m.fl. I dessa fall har så kallade barnrättsaktivister tragiskt nog letat sig in i våra domstolar. Gemensamt för dessa justitiemord och häxprocesserna är just den blinda tron på det som för tillfället anses vara mest avskyvärt.

Nu kommer du säga att det finns bevis på Dumpen. Jag hävdar att så inte är fallet, eftersom att bevisningen inte är prövad. Hur vet vi att Dumpen presenterar allt material på ett objektivt sätt? Hur vet vi att det inte är vanliga sexgalningar som har hetsas? Svaret är att vi inte vet, och därför så utgår jag ifrån att de som hängs ut inte är individer som förgriper sig på barn. Du vet, så som en rättsordning är tänkt att fungera.
Citera
2022-03-10, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Om det är något som kännetecknar hetsen mot pedofiler och liknande figurer så är det just vantro. De som ser peddos i varje buske vill så gärna tro, något som har visat sig i otaliga rättsskandaler. Sture Bergwalls fall är väl det mest namnkunniga i denna skara, men det finns många fler. Södertäljeflickan, fallet Ulf, fallet Börje, m.fl. I dessa fall har så kallade barnrättsaktivister tragiskt nog letat sig in i våra domstolar. Gemensamt för dessa justitiemord och häxprocesserna är just den blinda tron på det som för tillfället anses vara mest avskyvärt.

Nu kommer du säga att det finns bevis på Dumpen. Jag hävdar att så inte är fallet, eftersom att bevisningen inte är prövad. Hur vet vi att Dumpen presenterar allt material på ett objektivt sätt? Hur vet vi att det inte är vanliga sexgalningar som har hetsas? Svaret är att vi inte vet, och därför så utgår jag ifrån att de som hängs ut inte är individer som förgriper sig på barn. Du vet, så som en rättsordning är tänkt att fungera.
Den skriver jag under på 100%.
Citera
2022-03-10, 22:23
Medlem
basistensbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Varför skulle nån bara sådär kalla dig för pedofil IRL? Det händer inte.

Det var ett antydan i all enkelhet att du borde fundera på att avstå från att kalla folk för pedofiler till höger och vänster.

Citat:
Om du däremot hade sexchattat med en påstådd 13-åring och sedan dyker upp på avtalad mötesplats så finns det risk för det. Och det skulle vara befogat.

Ehhhh, ja? Hade du sexchattat med en 13-åring så hade jag kallat dig pedofil.

Vad vill du ha sagt med det där egentligen, tror du att jag har något problem med att Dumpengubbarna blir kallade pedofiler?
Citera
2022-03-10, 22:41
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basistensbas
Det var ett antydan i all enkelhet att du borde fundera på att avstå från att kalla folk för pedofiler till höger och vänster.

Ehhhh, ja? Hade du sexchattat med en 13-åring så hade jag kallat dig pedofil.

Vad vill du ha sagt med det där egentligen, tror du att jag har något problem med att Dumpengubbarna blir kallade pedofiler?

Jag kallar inte folk pedofiler till höger och vänster. Det är du som gör det i form av en mycket märklig och dålig debatteknik som jag inte riktigt förstår vitsen med. Ungefär som att jag som dödsnazist skulle sitta och debattera med en kommunist. Men istället för att bemöta kommunistens argument skulle jag istället fråga hur länge komunisten har varit dödsnazist. Det blir inte mycket till diskussion då.
Och sådär håller du på dag ut och dag in här. Till ingen nytta.

Jag har förstått att du har ont av att pedofilerna hängs ut till allmän beskådan så att det även påverkar deras anhöriga. Försök att dra igång en vettig debatt om det istället istället för att bara muppa dig. Eller kontakta Dumpen. Gör NÅNTING förutom att sitta och spela allan här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in