2022-03-13, 23:41
Medlem
Kom över en minnesvideo på tiktok om just Einar, och det är något som tar emot. Vet inte om det är att jag har lyssnat på hans låtar eller om det är som jag har vänner som va vänner med han. Är de ngn mer än jag som får denna känslan när ni får upp ngt om hnm?
Citera
2022-03-13, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrimNissen
Kom över en minnesvideo på tiktok om just Einar, och det är något som tar emot. Vet inte om det är att jag har lyssnat på hans låtar eller om det är som jag har vänner som va vänner med han. Är de ngn mer än jag som får denna känslan när ni får upp ngt om hnm?
För att förtydliga har jag bara träffat hnm några gångerna och vi har inte snackat överdrivet mke, men det känns ändå som att en person som stod en när har gått bort.
Citera
2022-03-13, 23:52
Medlem
Citat:
För att förtydliga har jag bara träffat hnm några gångerna och vi har inte snackat överdrivet mke, men det känns ändå som att en person som stod en när har gått bort.
Hållee med han känns bara speciell på något sätt. Som han betydee något för en visst
Citera
2022-03-14, 01:14
Medlem
Citat:

Killen mördades kallblodigt för vad? Pengar! Det är faktiskt sorgligt! Men å ena sidan så borde han ha förstått konsekvenserna av att hänga med alla kriminella från höger och vänster!

6ix9ine tjallade på dem han blev rånad av och fick beskydd av polisen samtidigt som han fortsatte släppa låtar. Nisse är att jämföra med honom till 100%. En helt vanlig kille som hade backup men plötsligt huggits i ryggen av sina egna.

6ix9ine valde att tjalla på sina kidnappare för att det kunde ha slutat illa. Här valde Nisse att fortsätta umgås med folk och ha knappt några trogna vänner kvar...
Citera
2022-03-14, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mystikern87
Ladda upp här:
https://www.imagevenue.com/

Sen klistra in länken i ett inlägg.
https://www.imagevenue.com/ME14LBY8
Här detta är vad hon svarar han.

Men nu exposade man henne på tiktok så alexandra tog bort sin insta 😂
Citera
2022-03-14, 17:15
Medlem
Citat:
Ja känner det varje gång och jag kände inte honom, så synd att det skulle hända.
Citera
2022-03-14, 17:25
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:

Ja, jag känner så. Hade svårt att förstå att han faktiskt var död under de första dagarna, jag har träffat honom.
Det känns som att det fattas något efter att han blev mördad, eftersom ingen kan/har toppat honom än, inte ens nära hypen som uppstod över honom.
Väldigt tragiskt, jag hoppas att det här skiten löser sig snart och man får reda på vem det är, officielt.

Att personen torskar för detta eller blir klippt, officielt.

Allt är så suddigt nu, folk säger att det är Rashidi & Scar, men det är inte officielt. Det kan lika gärna vara någon annan och att dom har agerat som någon ridå att ta på sig snacket, vad som helst kan vara sant- vad som helst kan vara falskt.

Sjukt störande & irriterande fall det här, polisen säger ingenting, media ljuger & några nötter sprider skit rykten som får mina öron att blöda.

Det finns liksom inte ens någon officiel förklaring om vad som ledde upp till det här, eller varför.
Bara en viss riktning. Inte ens de som kände Einar har sagt något.
Citera
2022-03-14, 17:27
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Izzebi121
https://www.imagevenue.com/ME14LBY8
Här detta är vad hon svarar han.

Men nu exposade man henne på tiktok så alexandra tog bort sin insta 😂

Det där är ju inte ens hon.. Asså ditt liv består av att försöka trasha Alexandra. Du är skämmig, tänk om din Ma visste hur du pratade om en kvinna
Citera
2022-03-14, 18:03
Medlem
Det jag tänker på mest är liksom att han blev klippt, jag själv har gjort värre saker än vad han har, så nästa gång är de kanske jag som står på tur, vem vet. Men jag har valt att leva ett liv där de finns risker. Det blir inte bättre av att jag har vänner som har stort våldskapital heller för då blir jag en måltavla för att jag är nära dem. Vill förtydliga att jag inte skulle skada ngn fysiskt. Kanske är det just de som gör att det är jag som kmr bli klippt. De svaga äts upp precis som i vildmarken.
Citera
2022-03-14, 19:04
Medlem
Citat:

Känner samma. Träffat honom en gång.
Citera
2022-03-14, 20:41
Medlem
Citat:
Det jag tänker på mest är liksom att han blev klippt, jag själv har gjort värre saker än vad han har, så nästa gång är de kanske jag som står på tur, vem vet. Men jag har valt att leva ett liv där de finns risker. Det blir inte bättre av att jag har vänner som har stort våldskapital heller för då blir jag en måltavla för att jag är nära dem. Vill förtydliga att jag inte skulle skada ngn fysiskt. Kanske är det just de som gör att det är jag som kmr bli klippt. De svaga äts upp precis som i vildmarken.
Han har dödat flera, rånat minst 20 pers osv har du de
Citera
2022-03-14, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbetappe
Han har dödat flera, rånat minst 20 pers osv har du de
Bror han har inte dödat flera. Hans glock är oskuld och möjligtvis några få rån ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in