Citat:
Ursprungligen postat av
KrimNissen
Kom över en minnesvideo på tiktok om just Einar, och det är något som tar emot. Vet inte om det är att jag har lyssnat på hans låtar eller om det är som jag har vänner som va vänner med han. Är de ngn mer än jag som får denna känslan när ni får upp ngt om hnm?
Ja, jag känner så. Hade svårt att förstå att han faktiskt var död under de första dagarna, jag har träffat honom.
Det känns som att det fattas något efter att han blev mördad, eftersom ingen kan/har toppat honom än, inte ens nära hypen som uppstod över honom.
Väldigt tragiskt, jag hoppas att det här skiten löser sig snart och man får reda på vem det är, officielt.
Att personen torskar för detta eller blir klippt, officielt.
Allt är så suddigt nu, folk säger att det är Rashidi & Scar, men det är inte officielt. Det kan lika gärna vara någon annan och att dom har agerat som någon ridå att ta på sig snacket, vad som helst kan vara sant- vad som helst kan vara falskt.
Sjukt störande & irriterande fall det här, polisen säger ingenting, media ljuger & några nötter sprider skit rykten som får mina öron att blöda.
Det finns liksom inte ens någon officiel förklaring om vad som ledde upp till det här, eller varför.
Bara en viss riktning. Inte ens de som kände Einar har sagt något.