Citat:
Ursprungligen postat av
Ertequsqurttalad
Lägg ner. Alla vet om att bostadshus i fiendeland inhyser krypskyttar.
+1 på den jag tror inte heller att ryssar med avsikt skjuter efter civila utom i enstaka fall
Anledningen till det är att i en kampsituation har man knappa resurser i termer av Ammunitions försörjning + jobbigt skaffa fram mer typ " One shot one kill "
Skjuta i onödan röjer ju även ens egen position och gör det enklare för fienden att nedkämpa en själv.
Granat kastare grupper har jag för mig skjuter och springer till annan plats just av det skälet.
Skjuta efter tant Olaga är bara dumt
Att människor dör har ryssar aldrig brytt sig om .det har med Historia att göra Har för nig att Stalin lät miljontals svälta ihjäl i Ukraina och under andra världskriget dog massor.
Krigets lagar jaeehh det kan man torka sig i " Patronläget " med ..vem skall resa Hämta Vladimir köra till Domstolen i Haag.... Stoltenberg .. Lika sannolikt som att Läderbögsjuden säger
" This is a Mans job -- Det fixar jag själv "
Jag är även trött på att inte bara Zelensky ropar på flygskydd utan att skattefinansierade judestyrda tidningar här trycker det.
Åtminstone kunde Bögen ha på sig läderstövlarna samt sitta på de 200 000 000 Sek han enligt Panamaleaks stoppat undan..upp med de stålarna på bordet innan stöd eller pansarskott " Bjudes Bort " av Svenska Skattebetalaren j..a svin
Frågar ni mig " Ju fortare han Läderbögsjuden skjutes desto bättre är det ,,helst finansiär Oligarken också. "