2022-03-13, 21:26
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Anna är som en sumobrottare i kroppen!
Då kan du inte se skillnad på kraftig benstomme och fett, det som skiljer riktiga kvinnor från flickebarn
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-13 kl. 21:47.
Citera
2022-03-13, 21:27
Medlem
Helen har en vidrig personlighet, hon lider av någon störning. Sorgligt att se henne på Instagram, tro hon är en kändis. Och Keisha, vart ska man börja...

Farmen generellt har blivit löjligt. Den enda som håller någon form av kvalité är Vincent men produktionen i stort måste ha en väldigt låg budget. Men de är säkert nöjda med sin PK-casting.
Citera
2022-03-13, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalix888
Helen har en vidrig personlighet, hon lider av någon störning. Sorgligt att se henne på Instagram, tro hon är en kändis. Och Keisha, vart ska man börja...

Farmen generellt har blivit löjligt. Den enda som håller någon form av kvalité är Vincent men produktionen i stort måste ha en väldigt låg budget. Men de är säkert nöjda med sin PK-casting.
Enda negativa med honom är att han är för snäll angående att godkänna uppdragen. Kan va produktion som ligger bakom dock. Det går inte att klaga direkt till dem förresten angående detta sommarkollo farmen?
Citera
2022-03-13, 21:47
Medlem
Mr.KlockRingares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrZoidberg.
Enda negativa med honom är att han är för snäll angående att godkänna uppdragen. Kan va produktion som ligger bakom dock. Det går inte att klaga direkt till dem förresten angående detta sommarkollo farmen?
Du skulle kunna försöka den här vägen
https://tv4.23c.se/tips/campaign/tipsatv4/welcome/
Citera
2022-03-13, 21:57
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Det ska betyda att Niklas fick en könssjukdom, ingenting som det stått i media om och han hade ju flickvän där hemma så var nog bara i skribentens fantasier detta.
Den vitamesiska rosen/asiatiska rosen betyder könssjukdom, fick googla på det för att få fram vad det var.
Brukar media skriva om folks nedre förkylningar? Lämnar man kuken hemma bara för man har flickvän?
Citera
2022-03-13, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Brukar media skriva om folks nedre förkylningar? Lämnar man kuken hemma bara för man har flickvän?
Vad har skrivits
Citera
2022-03-13, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Inte vet jag om Niklas haft sex med Josephine eller inte, jag bryr mig inte så mycket om det och han är inte kvar längre i farmen tävlingen.
Citera
2022-03-13, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrZoidberg.
Du kan ju maila till TV4 på info@tv4.se eller till produktionsbolaget Strix på info@strix.se, dina synpunkter dit, kanske du får något svar av dem.
Citera
2022-03-13, 23:00
Medlem
kukflashs avatar
Helen är verkligen toxic rakt igenom, hon är den typen av tjej som kan sno en ps5a från sitt ex och lägga en skitkorv på vardagsrumsgolvet.
Keisha ogillar jag också, främst hennes smilande ansikte, det är någonting med hennes läppar. Ser ut att vara i 1D format, fastlimmat i ansiktet bara.

Om ni vill veta vem som kommer att vinna Farmen (100% säkerhet) kolla spoilern
Citera
2022-03-13, 23:18
Medlem
"Nu får det fan va slut på den här skiten jag slänger snart ut min helvetesmaskin,
Går ut i köket och häller upp en stor whiskey som jag sväljer med ett grin..."
BRÄNN NER FARMEN!

PS
Såg ni att Helené hade bara axlar när hon låg i sängen med Jonas?
Ingen t-shirt, inget linne, inga bh-band...Jonas har haft händerna fulla hela natten. No shit, Sherlock!
Citera
2022-03-13, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Du kan ju maila till TV4 på info@tv4.se eller till produktionsbolaget Strix på info@strix.se, dina synpunkter dit, kanske du får något svar av dem.

Tackar, mailat precis, lär ju va lika dött från att få nå gehör som från uppdrag granskning när man tipsar dem, om maktmissbrukande överförmyndarnämd med maktmissbrukande "val" av god man som anser sig vara "vänlig" när h*n trycker ner sina huvudmän.
Citera
2022-03-13, 23:47
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalix888

Vincent är en fjant som gett dom sprit, mat och godsaker säsongen igenom. Hur mycket dom än misslyckats blev det fest. Farmen kan inte bli sämnre än så här. Inte ens idag fast det lutar mot slutet fanns en sekund av spänning. Man fattade ju redan när prinsen satt där och gnällde att han hade förlorat. Jag måste hoppas på den minst vidriga deltagaren och då får det bli Cissi. Trist när man inte haft en enda favorit sen dag ett. Bara skräpmänniskor och i år slår dom rekordet. Lägg ner skiten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in