Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-03-13, 18:03
  #1273
Medlem
Psykonaut-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ptja, något av det viktigaste är förstås att bevisen har någon om helst anknytning till det man diskuterat - och det du svamlar om nu har ju inte den minsta anknytning till det jag bad dig bevisa…
Jag anar att du är fullt medveten om detta men helt skiter i att försöka belägga dina påståenden eftersom du vet att det är trams - men det är kanske kul att trolla eller så har du en agenda.
Om jag provar med att påstå att Kronprinsessan Victoria är WEF-agent, med hänvisning till källan tidigare. Vad säger du då?
Citera
2022-03-13, 18:03
  #1274
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykonaut-
Om jag provar med att påstå att Kronprinsessan Victoria är WEF-agent, med hänvisning till källan tidigare. Vad säger du då?

Att det inte har något med det jag bad dig bevisa att göra.
Och att du fortsätter skämma ut dig…
Citera
2022-03-13, 18:06
  #1275
Medlem
Psykonaut-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Att det inte har något med det jag bad dig bevisa att göra.
Och att du fortsätter skämma ut dig…
Jag behöver inte lyda dig, är Victoria WEF-agent eller inte?
Om du inte svarar på frågan så får jag rätt.
Citera
2022-03-13, 18:10
  #1276
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykonaut-
Jag behöver inte lyda dig, är Victoria WEF-agent eller inte?
Om du inte svarar på frågan så får jag rätt.

Nej du kan aldrig få rätt mot mig om något som jag aldrig diskuterat. Det är som att tro att du vinner en diskussion om hur man gör hamburgare genom att förklara hur en förgasare fungerar - det får dig bara att framstå som fullständigt efterbliven.
Citera
2022-03-13, 18:13
  #1277
Medlem
Psykonaut-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nej du kan aldrig få rätt mot mig om något som jag aldrig diskuterat. Det är som att tro att du vinner en diskussion om hur man gör hamburgare genom att förklara hur en förgasare fungerar - det får dig bara att framstå som fullständigt efterbliven.
Jag gjorde som du alltid gör mot andra fast mot dig. Du kallar dig nu själv för efterbliven.
Citera
2022-03-13, 18:23
  #1278
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykonaut-
Jag gjorde som du alltid gör mot andra fast mot dig. Du kallar dig nu själv för efterbliven.

Förklara, länka och visa exempel på när jag krävt att någon annan ska svara på något helt irrelevant istället för att bemöta det som efterfrågats. Fast det kan du ju inte.

Och sen kan du ju fundera på hur det i hela friden skulle kunna ge dig rätt… du är ju precis lika fel i dina påståenden ändå..
Citera
2022-03-13, 18:29
  #1279
Medlem
Psykonaut-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Förklara, länka och visa exempel på när jag krävt att någon annan ska svara på något helt irrelevant istället för att bemöta det som efterfrågats. Fast det kan du ju inte.

Och sen kan du ju fundera på hur det i hela friden skulle kunna ge dig rätt… du är ju precis lika fel i dina påståenden ändå..
Du kräver alla på svar, men då måste du själv visa att du svarar på alla frågor själv.

Kronprinsessan Victoria är WEF-agent. Det sant eftersom pissormen inte ifrågasätter det.

Källa:
http://pharos.stiftelsen-pharos.org/...lobala-ledare/
Citera
2022-03-13, 18:33
  #1280
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykonaut-
Du kräver alla på svar, men då måste du själv visa att du svarar på alla frågor själv.
Jag kräver ingen på svar (framförallt inte svar på frågor som är helt irrelevanta för det som diskuteras) jag ber bara om förklaringar på påståenden som görs och när de uteblir så framstår konspirationsteorierna som väldigt … tomma..

Citat:
Kronprinsessan Victoria är WEF-agent. Det sant eftersom pissormen inte ifrågasätter det.
För det första vet jag inte ens vad en ”WEF-agent” är, för det andra har jag ingen aning om ifall hon är det och för det tredje blir saker inte sanna beroende på om jag ifrågasätter dem eller ej. Är du verkligen så beundrande av mig så du tror det - det ger mig ju någon sorts gudomlig status som jag gärna frånsäger mig då jag är agnostiker…
__________________
Senast redigerad av SnakePlisssken 2022-03-13 kl. 18:41.
Citera
2022-03-13, 18:46
  #1281
Medlem
Psykonaut-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag kräver ingen på svar - jag ber bara om förklaringar på påståenden som görs och när de uteblir så framstår konspirationsteorierna som väldigt … tomma..


För det första vet jag inte ens vad en ”WEF-agent” är, för det andra har jag ingen aning om ifall hon är det och för det tredje blir saker ibte sanna beroende på om jag ifrågasätter dem eller ej. Är du verkligen så beundrande av mig så du tror det?
Om man klarar pissorms-testet, så har man rätt på forumsdelen - Konspirationer och alternativa teorier..
Det vet väl alla?

Du är en självutnämnd polis som man antingen ignorerar eller som jag nu inte ignorerar.
Jag vill se om du lever upp till att kunna bestämma vad som är rätt eller fel i alla trådar som du nitiskt härjar i och skriker och gapar.
Citera
2022-03-13, 18:51
  #1282
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykonaut-
Om man klarar pissorms-testet, så har man rätt på forumsdelen - Konspirationer och alternativa teorier..
Det vet väl alla?

Du är en självutnämnd polis som man antingen ignorerar eller som jag nu inte ignorerar.
Jag vill se om du lever upp till att kunna bestämma vad som är rätt eller fel i alla trådar som du nitiskt härjar i och skriker och gapar.

Ok, då kan du ju kanske börja svara på frågorna vi diskuterade istället för att tramsa om helt irrelevanta saker?
Citera
2022-03-13, 20:52
  #1283
Medlem
InteRoligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilaViola74
Man är ju ändå fri? så längre man inte vill vara kriminell...
Fri?
Citera
2022-03-15, 12:28
  #1284
Medlem
Folk tror The Great Reset och den digitala ID med QR koden är över bara för man lyfte restriktionerna. Men faktum är att kriget i Ukraina är en del av det för att påskynda inflationen och sätta in bankerna i konkurs. Jag skulle inte heller förvåna mig att Putin är en del av spelet och globalisternas agenda där de använder Ukraina precis som de använde konstgjorda viruset för att släcka ner ett helt samhälle i två år.

Under den påhittade pandemin så hade vi pressträff från FHM typ varannan vecka och nu har de tydligen skiftat, avskaffa pressträffar från FHM till istället ha pressträff från försvarsmakten varje vecka. Rena rama teater som saknar motstycke.

https://omni.se/forsvarsmakten-borja...rsdag/a/G3gvAQ

Att skrämma upp folk med nyheter om att Sverige är hotad och riskerar bli invaderad är det bästa vapnet om hur man kan kontrollera sin egna befolkning. Det är bara kolla hur folk blir försvarslösa som går och springer till butikerna och hamstrar produkter som de aldrig kommer behöva eller använda men istället gynnar miljardärerna som äger dessa butiker. Eller när man ser hur Socialdemokraterna rusar upp i opinionen vid varje kris som sker.


Ett lugnt och sansad samhälle kommer aldrig komma tillbaka, vi kommer framöver alltid bli matade med skräck och skrämselpropaganda för att få oss bli lydiga.
__________________
Senast redigerad av blade99 2022-03-15 kl. 12:35.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback