Citat:
Ursprungligen postat av
clevernickname
Jag hörde kommentatorn kommenterade att det var Ronaldos 805:e i alla tävlingsmatcher när han gjorde sitt första igår mot Tottenham!
Respekt!!!
Jupp, han är nu den spelare som gjort flest mål i hela världen genom alla tider (klubblag och landslag). Tidigare rekordhållare var från östeuropa och var aktiv på 1930-50-talet.
Maguire... Men borde det inte vara offside där? Tottenham-spelaren bakom honom, som därmed "tvingar" Maguire är ju offside och bara genom hans blotta närvaro så påverkar han väl spelet?
Var något "liknande" som VAR gick in och tog bort i EM om jag inte missminner mig, men reglerna kanske skiljer sig åt jämfört med PL? Uppriktig fråga alltså.
Annars var väl matchen okej, Ronaldo är ett jävla fenomen, även om han behöver ha såna här matcher lite oftare.
Ralf låter inte ligans vassaste kontringslag få en enda kontring. Knappt några farliga chanser överhuvudtaget. En "feldömd" straff (är den straff borde väl det blivit straff för United tidigare?) och ett mål jag tycker ska vara offside.
United har väl bara torskat två matcher sedan Ralf tog över, tyvärr väldigt många poängtapp och spelschemat har varit ganska lätt. Men i och med segern lever hoppet om fjärdeplatsen i alla fall.