Citat:
Ursprungligen postat av
Lava
Att jag har 336 poster i den här tråden beror på alla ointelligenta, obildade, ointresserade, lata, arroganta jävlar som ber om exklusiva postningar. Sök själva, det är officiell statistik. Jag hänvisar till källor som tidigare tagits upp i tråden, om du ogillar det - vem fan bryr sig? Tror du jag bryr mig? Nej.
Nej, den enda som är obildad är du själv.
Det är inte officiell statistik som backar upp dig, du vågar inte ens hänvisa till dina egna källor vilken säger ganska mycket om hur oseriös du är.
Och ditt eviga rövslickande för Dumpen.se är obehagligt, vi har ingen som helst aning vad för typer deras "fiskare" är. Faktum är att dom är vuxna människor som låtsas vara bl.a pedofilmammor som skickar nakenbilder och är involverade i sexchattar online.
Personen på andra sidan kan lika gärna vara ett barn som utger sig för att vara vuxen och då exponerar dom barn för både porr, incestuös pedofili och sexchattande. Det är inte normalt, sunt eller rimligt.
Jag är övertygad om att majoriteten i tråden på samma sätt som jag avskyr individer som exploaterar barn och speciellt när det kommer till sexuella övergrepp, problemet är dock att Dumpen snarare sprider samma dynga själva. Dom har för bövelen en egen TikTok-sida där dom länkar till sin egna hemsida där läsare får se kukbilder, grova sexchattar och så vidare och detta är alltså en sida där majoriteten är barn. Det är så jävla uselt.