2022-03-13, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fimbulramn
Finns naturligtvis en risk. Antaglien kan den personen visa att han har ett ärende där. Men visst, självklart bäst om rättsystemet skötte detta. En dag kanske det är prioriterat.

Finns en stor risk att detta händer. Om mitt barn hade råkat ut för ett peddo hade jag fått sitta inne många år trots att de aldrig skulle hitta kroppen.

Lite udda, Michael Jackson provade väl men kom inte undan peddoanklagelserna. Den risken finns tyvärr alltid tack vare peddos. Själv spelar jag en del med yngre personer och jag tvivlar på att särskilt många vuxna skulle få ut något av att chatta med dessa yngre förmågor. Inget illa menat alls men det är inte givande på något sätt.

I Dumpens fall så finns alltid sexchattar innan mötena. Så en ensam 45-åring som stämmer träff med en 11-åring på någon öde parkeringsplats för att byta bokmärken och suddisar är iofs osannolik och sannolikt oönskad men kommer inte fastna i Dumpens fiskenät.
Hade det varit ett försök att slösa Patriks tid och se hur lång tid det tar innan han ger upp?
Citera
2022-03-13, 01:22
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youngling
Det är inte olagligt för en vuxen att vilja vara kompis med ett barn. Om man hänger ut folk med endast detta som bevisning eller argument för försök till sexuellt utnyttjande är man fan en jubelidiot. Jag förstår hur det kan se ut, men det har ingen betydelse i juridisk mening alls.

Det handlar alltså om uthängning av vuxna män som vänder sig till fjortisforum och tar kontakt med fjortisanvändare. Dessa vuxna män för sedan ett mycket outvecklat ovuxet samtal med fjortisarna, och de skickar kukbilder, runkfilmer och talar om vad de vill göra med sina.... BARNKOMPISAR.

Att som vuxen ta kontakt med barn under 15 år i sexuellt syfte är olagligt sedan år 2009 och kallas grooming.

Kompisar. Herrejävlar.
Citera
2022-03-13, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Det handlar alltså om uthängning av vuxna män som vänder sig till fjortisforum och tar kontakt med fjortisanvändare. Dessa vuxna män för sedan ett mycket outvecklat ovuxet samtal med fjortisarna, och de skickar kukbilder, runkfilmer och talar om vad de vill göra med sina.... BARNKOMPISAR.

Att som vuxen ta kontakt med barn under 15 år i sexuellt syfte är olagligt sedan år 2009 och kallas grooming.

Kompisar. Herrejävlar.
Vafan är det du inte fattar? Jag menar att det hade varit roligt att slösa Patriks tid genom att göra vaga antydningar som är värdelösa i bevisväg. Typ "att ha en yngre kompis för barn är så roliga."
Citera
2022-03-13, 01:30
Medlem
RomanticDreamss avatar
Citat:
Jag skulle aldrig röra någon annans barn. men vad är din poäng?

Att det är ett mycket avvikande beteende som ska uppmärksammas. Så den som (enligt ditt scenario) är fullvuxen och söker en vänskapsrelation med en minderårig, oavsett om det är tillåtet eller inte, är psykiskt sjuk eller utvecklingsstörd.
Citera
2022-03-13, 01:34
Medlem
basistensbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Tragiskt att du vräker ur dig "statistik" och sedan när du blir ombedd att hänvisa till källorna i fråga så kör du en "kolla själv" eller "bläddra 600 sidor eller lär 334 av mina inlägg i tråden".

Antingen hänvisar man till statistik med källor eller så kniper man, du kan inte vräka ur dig "statistik" för att sedan vägra dela med dig av din s.k statistik.

Konstigt hur rabiata ni Dumpen-kramare är.

Den här bloggposten är "rolig"

https://dumpen.se/2022/03/12/det-finns-inga-vackra-satt-att-beskriva-overgrepp-av-barn/

"Vi läser på Dumpen, om verkligheten bakom övergrepp. Övergrepp som drabbar 25% av våra barn. Självmord som är tolv gånger så vanligt bland de som blir utsatta. Det hot som individer med en psykosexuell störning utgör mot våra barn kommer påtagligt nära."

Vad är det här för förståndshandikappad skit? Tror siffran 25% kommer från nån slapp ovetenskaplig "barnahus"-rapport eller liknande, där man räknat in de fall där barn utsätter varandra för sexuella övertramp.
Citera
2022-03-13, 01:34
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Vafan är det du inte fattar? Jag menar att det hade varit roligt att slösa Patriks tid genom att göra vaga antydningar som är värdelösa i bevisväg. Typ "att ha en yngre kompis för barn är så roliga."

Läs inlägg 7866, så många gånger du behöver, ta god tid på dig.
Citera
2022-03-13, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RomanticDreams
Att det är ett mycket avvikande beteende som ska uppmärksammas. Så den som (enligt ditt scenario) är fullvuxen och söker en vänskapsrelation med en minderårig, oavsett om det är tillåtet eller inte, är psykiskt sjuk eller utvecklingsstörd.
Så folk som följer lagen ska hängas ut för hela Sverige? Det skrev du i.o.f inte men hur ska dom uppmärksammas då? Är en 18-åring som vill spela fotboll med en 14-åring psykiskt sjuk eller utvecklingsstörd?
Citera
2022-03-13, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Det kan vara värt ett försök om du vet vad du gör, men du får nog vara beredd på att som minst spela sexfixerad för att lyckas.
Kan man göra det utan att begå något brott?
Citera
2022-03-13, 01:46
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Med andra ord så kan jag avfärda dina påståenden som fullständigt substanslösa.
Istället för att böla efter källor i inlägg efter inlägg, så om du inte orkar leta i tråden kan du alltid prova att använda Google. Känner du till Google? En sökmotor på nätet. Första träffen.

https://treskablinoll.nu/om-treskablinoll/statistik/
"Endast 4,2% av de anmälda sexualbrotten mot barn leder till en fällande dom. Förra året gjordes 3 170 anmälningar om våldtäkt mot barn. Av dem ledde 134 fall till en fällande dom."
Prova använd Google så hittar du fler källor. Sannolikt kommer du hamna hos BRÅ till slut som bland annat tar fram statistik.
Citera
2022-03-13, 01:47
Medlem
RomanticDreamss avatar
Citat:
Så folk som följer lagen ska hängas ut för hela Sverige? Det skrev du i.o.f inte men hur ska dom uppmärksammas då? Är en 18-åring som vill spela fotboll med en 14-åring psykiskt sjuk eller utvecklingsstörd?

Jag skrev att människor med avvikande beteende ska uppmärksammas.
Att bli uthängd är rätt när man är en fara för barn.

Du skrev inget om att spela fotboll.

Har man inga vänner och söker aktiviteter med barn som vuxen har man nån form av störning.
Citera
2022-03-13, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Att jag har 336 poster i den här tråden beror på alla ointelligenta, obildade, ointresserade, lata, arroganta jävlar som ber om exklusiva postningar. Sök själva, det är officiell statistik. Jag hänvisar till källor som tidigare tagits upp i tråden, om du ogillar det - vem fan bryr sig? Tror du jag bryr mig? Nej.

Nej, den enda som är obildad är du själv.
Det är inte officiell statistik som backar upp dig, du vågar inte ens hänvisa till dina egna källor vilken säger ganska mycket om hur oseriös du är.

Och ditt eviga rövslickande för Dumpen.se är obehagligt, vi har ingen som helst aning vad för typer deras "fiskare" är. Faktum är att dom är vuxna människor som låtsas vara bl.a pedofilmammor som skickar nakenbilder och är involverade i sexchattar online.

Personen på andra sidan kan lika gärna vara ett barn som utger sig för att vara vuxen och då exponerar dom barn för både porr, incestuös pedofili och sexchattande. Det är inte normalt, sunt eller rimligt.

Jag är övertygad om att majoriteten i tråden på samma sätt som jag avskyr individer som exploaterar barn och speciellt när det kommer till sexuella övergrepp, problemet är dock att Dumpen snarare sprider samma dynga själva. Dom har för bövelen en egen TikTok-sida där dom länkar till sin egna hemsida där läsare får se kukbilder, grova sexchattar och så vidare och detta är alltså en sida där majoriteten är barn. Det är så jävla uselt.
Citera
2022-03-13, 01:49
Medlem
Lysturkens avatar
Här inne trycker vi ner varandra i vanlig ordning. Till vilken nytta? Passa istället på att njuta av DAGENS ÅTERBLICK!

https://dumpen.se/2021/12/22/mannen-som-kom-tillbaka-napp-igen/

Han utgav sig för att heta Erik och återvände för att ridderligt, om än lätt stammande, tacka för att Dumpen hindrade honom från att våldta ett barn. Men hur gick det sen? Blev alfahannen Erik av med sin familj? Förlorade han jobbet? Gillar han gulaschsoppa lika intensivt som nypubertala barn?

Många frågor kräver nya efterforskningar. Glöm aldrig bort att det är vårt uppdrag som oberoende medborgare att fortsätta förstöra pedofilernas liv. Sov gott Erik!
Senast redigerad av Lysturken 2022-03-13 kl. 01:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in