2022-03-11, 20:35
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theia2
I dagens Expressen bild 2 och 3, på S*andra och massajen I*saya från Tanzania som gifte sig första säsongen av Älskar, älskar inte, skiljer sig.

Redan i somras knakade det i fogarna när det strulade med Isayas uppehållstillstånd.
//
Varit gravid men fått missfall.

"Han har behandlat mig illa på många olika sätt under lång tid", säger S*andra.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.expressen.se/noje/alskar-alskar-inte-profilen-skiljer-sig/&ved=2ahUKEwj20POqgr72AhW-SfEDHcUDCv4QFnoECAMQAQ&usg=AOvVaw0fkk17gxaK6wTjPUk 3UhGJ

Inte alls förvånad över att det äktenskapet slutade i skilsmässa.
I den kvinnans huvud står det inte helt rätt till i, kan man lugnt säga. Hon verkar ju ganska psykiskt instabil. Undrar om negern är kvar i Sverige eller om han åkt hem. Är han kvar här så lär det ju vara vi arbetande skattebetalare som står för uppehället.
Citera
2022-03-11, 20:53
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Får man göra sånt själv? Kan ju påverka stor del av huset om det blir läcka?? Gäller försäkring när en klåpare varit i farten? Bajsar han spädbarnsbajs eller hur kladdig kan han vara??
Hade ju varit hundra gånger bättre att ansluta den till vattenkranen. Det kan vara lite bökigt att fixa till, men det är inte alls omöjligt. Dessutom kan man då ha en dubbelsäkerhet i o m att när man sätter på vattenkranen och sen trycker in knappen på duschhandtaget så kommer vattnet. När vattnet är avstängt från kranen så kan heller ingen läcka uppstå. Dessutom kan man då få lagom temperatur.

För som han nu anslutit så får han bara kallvatten eller hetvatten. Inte så smart, men vem förväntar sig något annat.
Citera
2022-03-12, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Svårt att säga. De flesta svenskar vill nog helst att deras döttrar skall ha vita partners, men å andra sidan är det bättre att ens dotter skapar barn med en svart man än att dö barnlös. Dock tror jag att Anna med hennes inställning kommer dö barnlös eller bli en av de tragiska mammorna som föder ett defekt barn vid 45-50 års ålder.

Jag tycker att barnet ser för mörkt ut, men å andra sidan bor de i Filippinerna, inte i Sverige. Dessutom är det möjligt för barn att födas med avvikande hudfärg. DNA-test är det enda sättet att avgöra om.det är Tonys barn eller ej.

Inte hans unge! tiderna stämmer inte..skulle isåfall vara 2månader för tidigt född, det spädbarnet man fick se förra säsongen va inte en 7månaders bäbis.
Citera
2022-03-12, 12:09
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theia2
I dagens Expressen bild 2 och 3, på S*andra och massajen I*saya från Tanzania som gifte sig första säsongen av Älskar, älskar inte, skiljer sig.

Redan i somras knakade det i fogarna när det strulade med Isayas uppehållstillstånd.
//
Varit gravid men fått missfall.

"Han har behandlat mig illa på många olika sätt under lång tid", säger S*andra.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.expressen.se/noje/alskar-alskar-inte-profilen-skiljer-sig/&ved=2ahUKEwj20POqgr72AhW-SfEDHcUDCv4QFnoECAMQAQ&usg=AOvVaw0fkk17gxaK6wTjPUk 3UhGJ

Inte alls förvånad över att det äktenskapet slutade i skilsmässa.

Det är mycket tufft att drabbas av missfall. Tycker synd om dem. Både jag och min andra fru funderade på att skilja oss förra året när det hände oss. Också extra jobbigt när det handlar om ett distansförhållande, och i Sandras fall är hon 36 år och blir inte direkt mer fertil med åldern.
Citera
2022-03-13, 01:34
Medlem
miss-fires avatar
Citat:
Varför skall man anpassa sig till samhället om man ändå bidrar med pengar? Finns ingen anledning. Det går inte att jämföra förhållandevis rika västerlänningar i Asien med fattiga utlänningar som kommer till Sverige och förmodligen vill jobba.
Ah, du är en sån som tror att det bara är rika västerlänningar där som inte parasiterar på samhället? Gäller detta rika araber och svarta i Sverige tex?
Citera
2022-03-13, 01:55
Medlem
miss-fires avatar
Citat:
Jag tycker att barnet ser för mörkt ut, men å andra sidan bor de i Filippinerna, inte i Sverige. Dessutom är det möjligt för barn att födas med avvikande hudfärg. DNA-test är det enda sättet att avgöra om.det är Tonys barn eller ej.
Jag skulle gissa på att pappan är korean. Dels för att unger har väldigt mycket mer sneda ögon än morsan och att hon är rätt mörk.

Koreaner är jävligt heta på marknaden i Filippinerna pga att de är så sjukt influerade av koreansk kultur, k pop och k drama. De vill gifta sig med korean oppa och väldigt mycket Koreaner åker till Filippinerna för att knulla runt. Någon som vet vart Chritsy bor? Är de Subic så är det garanterat en Korean.
Citera
2022-03-13, 02:07
Medlem
miss-fires avatar
Är det bara jag som tänkt på. Den första bilden Tony la up på sig och Christy är tagen på en horbar/horklubb och hon vara först bästa filippinska barluder han träffade på och sprutade i.

Kan höra konversation i skallen.. Christy "where you from? Tony" I'm from Sweden!" med skånska engelsk accent. Christy Oh I like Swedish män and I think you handsome. I want a drink, you buy me a drink!" Och där vart Tony tokkär.
Citera
2022-03-13, 08:01
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss-fire
Ah, du är en sån som tror att det bara är rika västerlänningar där som inte parasiterar på samhället? Gäller detta rika araber och svarta i Sverige tex?

Räcker med att man kan försörja sig själv. Klarar man det är det skitsamma om man anpassar sig eller inte, så länge man inte begår allvarliga brott förstås.
Citera
2022-03-13, 08:21
Medlem
miss-fires avatar
Citat:
Räcker med att man kan försörja sig själv. Klarar man det är det skitsamma om man anpassar sig eller inte, så länge man inte begår allvarliga brott förstås.
så då tolkar jag du tycker det är ok när araber, afghaner, svarta etc gör samma när de kommer hit. Bara de försörjer sig sig, så behöver man inte ta seden dit man kommer helt enkelt, bara man har pengar. Rika mn från Mellanöstern som ingår barnäktenskap inom s v eriges gränser är ok för att de är rika och kan beta för sig så har det rätt att göra som de vill och inte anpassa sig.
Citera
2022-03-14, 20:09
Medlem
Har tittat igenom alla avsnitt den senaste veckan och herregud vilken upplevelse det varit, och vilka udda människor. Dock verkar Frank sjukt rar, tycker synd om honom då tjejen inte alls verkar lika intresserad.

Önskar att de inte tagit tillbaka Micael och Rebecca dock, så totalt ointressanta, och den här säsongen är redan sämre än de tidigare.
Senast redigerad av BunnyDragon 2022-03-14 kl. 20:30.
Citera
2022-03-14, 20:26
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BunnyDragon
Har tittat igenom alla avsnitt den senaste veckan och herregud vilken upplevelse det varit, och vilka udda människor. Dock verkar Frank sjukt rar, tycker synd om honom då tjejen inte alls verkar lika intresserad.

Önskar att de inte tagit tillbaka Tony och Rebecca dock, så totalt ointressanta, och den här säsongen är redan sämre än de tidigare.
Håller med, Frank verkar verkligen fin och ödmjuk, hon är motsatsen och väldigt mästrande.
Citera
2022-03-14, 20:33
Medlem
Gjorde lite efterforskningar (aka kollade Mr Koll) och är lite förvirrad över varför de kallar henne Rebecca, då hennes riktiga namn tydligen är Y*tunde M*sunmola L*wal (e, o, a).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in