2022-03-12, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Hur blir det med Nato?

Vadå ”hur blir det med Nato?”
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lursan
varför kom ni till Sverige om det är så dåligt och vi är sånna hycklare? och nu är du ju vuxen och kan flytta
Yemen är en tragedi, fullkomligt onödigt..
Citera
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattarhaha
Ja, fy fan för att inte ha tillgång till PRIDE, Porrsidor, McDonalds, Burger King, Netflix, Facebook osv osv!!

Nu är bannemig Putins dagar räknade!

🤣

Nejdå, ni kan ju få stänga in er i Germania, Moskvavarianten.
Där kan ni gå runt och heila och känna er mäktiga som kommit undan Rotschild, så lever sansade världen vidare utanför.
Citera
Medlem
Sonnenwendes avatar
Resterna av gårdagens nedskjutna ryska SU-34, Rysslands modernaste attackflyg.

https://mobile.twitter.com/TheDeadDistrict/status/1502600108499734532
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Jag flydde från Yemen som 11 åring, jag är idag 21.
Hela 20,4 procent av den totala svenska vapenexporten 2020 levererades till den saudiledda koalitionen som strider i Jemen.

Jävla hycklar svennar!

Hur blir vi hycklare för vad våra politiker gör?? Är de vi som sålt vapenen som slakta din befolkning skulle ej tro de va.
Citera
2022-03-12, 12:16
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiMedelklassen
Baserat vem som har sanningen på deras sida.

Men är dödade soldater glädje för dig om du har sanningen på din sida? För det var så du uttryckte dig i ditt inlägg.
Citera
2022-03-12, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neret
Vadå ”hur blir det med Nato?”
bästa frågan! räcker till ikväll
Citera
2022-03-12, 12:17
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasaboy28
Det här med attacker mot civilmål är kraftigt överdrivet och att folk här i Sverige inte sett igenom den propaganda lögnen är förbannat pinsamt.

Drygt 2 veckor sedan invasionen inleddes och vi är inte ens uppe i 600 döda civila (bekräftade) varav ca 20% är rysktalande i Donbass. (Se FNs statistik)

Invasionen må vara kriminell men jämfört med andra invasioner i modern tid är den en västanvind.

Därför blir narrativet om Putin som en ny Hitler ruskigt patetisk.

Den gode Obama hade ihjäl fler civila på en kafferast än den "nya Hitler" lyckats med på 2 veckor. Som jag tidigare sagt, hatet mot och rädslan för ryssen är så djupt inpräntat i svensken att denne inte ens ser igenom de simplaste propaganda lögnerna (Ghost of kiev någon?)

Totalt skitsnack, då ingångsvärden för Putin´s aggression ligger långt bortom något som USA någonsin utfört.
Endast två veckor in, och så många bekräftade civila döda redan...
Ryska armen har slagit något slags tragiskt rekord här.

Likheterna med hur Hitler härjade är fler, än olikheterna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 88SON
Haha alltså varför matar ni trollet? Så uppenbart bait

OnT: Någon som har koll på hur det går för trupperna i Östra ukraina? Är risken för omringning överhängande eller kan de genomföra en lyckad reträtt?

Med tanke på att jag inte ens vill rapportera 1 vecka gamla nyher kommer jag ju heller inte att göra det här. Såg ni den hoppande svenska Tigern?
Citera
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 88SON
Haha alltså varför matar ni trollet? Så uppenbart bait

OnT: Någon som har koll på hur det går för trupperna i Östra ukraina? Är risken för omringning överhängande eller kan de genomföra en lyckad reträtt?
Tveksamt om Ryssland har trupp nog att hålla den inringningen, UA förband kommer kunna slå sig igenom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Nej vi sticker inte vi ska göra sharia i Sverige svenne.
Nu vet jag inte vad ditt inlägg har med Ryssland och deras invasion av Ukraina. Men det är väl en allmänt känd egenskap bland bidragsparasiter som dig att ni har en kognitiv funktionsnedsättning. Ni vill inte införa sharia i landet för då förlorar ni er försörjning. Finns inte ett enda muslimskt land som har en fungerande administration. Bit inte handen som biter dig.
För att återgå till tråden så kan man inte jämföra ukrainska medborgare med mena, tyvärr inte med en hel del av folket som bor i Sverige heller. Tycker mig se ett samband mellan att det kommit många från mena som dig, och att Sverige har blivit mesigare. Så går det när vi tar hit fega individer som flyr från barn och kvinnor, som du antagligen gjort. Ukrainarna dom är riktigt bra och stolt folk. Putin har tagit sig vatten över huvudet när han gick in i Ukraina
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Som de inte har hotat Ryssland med, till skillnad från Putler och hans anhang.

Givetvis är det bara en ursäkt för att NATO vet att de inte har förmågan att vinna över Ryssland.

20 år av globohomo har satt sina spår, ingen vill dö i krig mot Ryssland för att bögar/pedofilers rätt till analsex eller för mångkultur m.m, detta vet givetvis NATO, men viktigast (eller värst) av allt, Ryssen vet detta.

Ryssen vann innan de satte en fot i Ukraina 😎
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in