2022-03-12, 12:11
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamesWebb
Genom historien har alla länder som isolerat sig av olika anledningar stannat i utvecklingen. Men Ryssland kanske vill bli ett nytt Cuba eller Nordkorea. Men det kommer bli jobbigt för EU att hantera alla miljontals ryssar som kommer vilja fly landet.
Det handlar inte om att isolera sig utan att inte dansa efter Rothschilds pipa. Att inte vara en globalisthora. I viken utsträckning Putin verkligen går emot globalisterna är omtvistat men de är alla på honom nu i alla fall.
Citera
2022-03-12, 12:12
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamesWebb
Genom historien har alla länder som isolerat sig av olika anledningar stannat i utvecklingen. Men Ryssland kanske vill bli ett nytt Cuba eller Nordkorea. Men det kommer bli jobbigt för EU att hantera alla miljontals ryssar som kommer vilja fly landet.

Ryss-Nazisterna vill helst stänga in sig med sitt Germania flyttat till Moskva, svårt att bemöta Ryss-Nazisterna med precis det dom önskar tyvärr.
Man kan ju undra vad vanliga Ryssar som inte är Fascister tycker, men det står mellan dom och Putler med anhang…
Citera
Avstängd
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Ubåtarna klara inte av att navigera i skärgården. Går dom inte på grund så blir dom upptäckta av tonårsflickor i en liten jolle.
Sant det är oerhört svårt att navigera där en ubåt åkte i grund där en gång
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattarhaha
De har inget val haha, att förbjuda alla män mellan 18-64 att lämna landet osar mod och att judiska Zelensky vill "sitt" folks bästa 🤣

Dom flesta vill stanna och slåss för sitt land.
Men självklart finns det fegisar i Ukraina också, men inte lika många som i Jemen..
Citera
2022-03-12, 12:13
Medlem
snurresprettiss avatar
Hur blir det med Nato?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Lyssna på mig nu din lilla råtta, så länge våra politiker bedriver denna politik som förstår vår nation och våra barns framtid kommer jag ALDRIG någonsin stå bakom dom!

Och jag har bett dig hålla igen, du är en feg råtta som dina landsmän Putin hade massakrerat er som hundar, den enda som är man med kulor kvar är vår kung resten är feminima män!

Håller 100% med den dagen ja ser Magan med en ak4 o skyddsväst på så kanske jag med tar till våld annars kan de hålla käft o inte lägga sej i andras konflikter som skapar oss problem, har de problem låt dem göra upp blanda in oskyldiga som skiter i deras bajs politik
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Ryss-Nazisterna vill helst stänga in sig med sitt Germanium flyttat till Moskva, svårt att bemöta Ryss-Nazisterna med precis det dom önskar tyvärr.
Man kan ju undra vad vanliga Ryssar som inte är Fascister tycker, men det står mellan dom och Putler med anhang…

Ja, fy fan för att inte ha tillgång till PRIDE, Porrsidor, McDonalds, Burger King, Netflix, Facebook osv osv!!

Nu är bannemig Putins dagar räknade!

🤣
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattarhaha
NATO har också kärnvapen 🤔

Som de inte har hotat Ryssland med, till skillnad från Putler och hans anhang.
Citera
Medlem
Citat:
Jag flydde från Yemen som 11 åring, jag är idag 21.
Hela 20,4 procent av den totala svenska vapenexporten 2020 levererades till den saudiledda koalitionen som strider i Jemen.

Jävla hycklar svennar!

Varför hycklare? Är väl inget fel med vapenexport till Saudierna. De står på rätt sida i den konflikten.

Extra roligt blir det då saudierna också låg bakom elfte september-attackerna 2001, så hur man kan vara emot USA och emot saudierna samtidigt är för mig en intressant fråga.
Citera
Medlem
Citat:
Varför skall jag åka när er regering ger mig bidrag och säger att ni är rasister inte vi invandrare, jag stannar gärna

Ja men exakt, du är bara en lat parasit som babblar

Ha en bra dag
Citera
2022-03-12, 12:14
Medlem
Antivaxxers avatar
Citat:
Hela 20,4 procent av den totala svenska vapenexporten 2020 levererades till den saudiledda koalitionen som strider i Jemen.

Jag kom hit pga att mitt land blev bombat med svenska vapen.
Far åt helvete! Ni jävla hycklare!

Ditt "land" är ett av jordens största rövhål.

Det enda ni exporterar är terror.

Du har flytt hit som en liten kackerlacka. Och nu har du mage att kritisera landet som gett dig allt.

Det enda du ska ha är en plats i nästa bananbåt till Sanaa.
Citera
2022-03-12, 12:14
Medlem
88SONs avatar
Haha alltså varför matar ni trollet? Så uppenbart bait

OnT: Någon som har koll på hur det går för trupperna i Östra ukraina? Är risken för omringning överhängande eller kan de genomföra en lyckad reträtt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in