2022-03-12, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Hur uppfattar ni att Biancas mor- och dotterrelation med Pernilla är?

Jag känner mig högst osäker på hur den är trots att de visar upp sig tillsammans så pass ofta. Får en känsla av att Bianca är väldigt krävande och intolerant och att Pernilla låter Bianca vara hård mot henne för att hon inte har något val. Men är högst osäker på det så jag undrar hur ni andra ser på den saken?
Precis som alla som visar upp sig mycket i sociala medier är nog relationen de visar upp inte alls en spegel av verkligheten. Jag tror att de har en nära relation, kanske främst på grund av hur Biancas pappa misshandlat Pernilla och att Bianca förstår nu på äldre dar att Pernilla inte har haft det/gjort det så enkelt för sig i livet. Schimären att Wahlgrens är en stor lycklig familj är inte sann och jag kan tänka mig att det finns flera tydliga falanger i släkten då det verkar vara många färgstarka personligheter.

Pernilla har mer varit en vän än mamma till sina barn och det tror jag man som barn kan bli arg på i vuxen ålder. "Varför brydde du inte dig om var jag var, när jag var ung?"

Man kan skriva en maffig uppsats i psykologi om Wahlgrens. Det torde vara deras gåva och förbannelse.
Citera
2022-03-12, 09:18
Medlem
När jag ser på videos med Bianca blir jag hypnotiserad av hennes mun, den är så vacker när hon pratar.
Citera
2022-03-12, 09:20
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
När jag ser på videos med Bianca blir jag hypnotiserad av hennes mun, den är så vacker när hon pratar.

Många tänder va?
Citera
2022-03-12, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Hur uppfattar ni att Biancas mor- och dotterrelation med Pernilla är?

Jag känner mig högst osäker på hur den är trots att de visar upp sig tillsammans så pass ofta. Får en känsla av att Bianca är väldigt krävande och intolerant och att Pernilla låter Bianca vara hård mot henne för att hon inte har något val. Men är högst osäker på det så jag undrar hur ni andra ser på den saken?

Jag tror att de under Biancas uppväxt haft en rätt knackig relation (det framgick tydligt under Biancas sommarprat år 2018) men jag tror att den förändrades till det bättre när framgångståget började tuffa på. Pernilla, Bianca och även Benjamin är besatta av framgång och kändisskap, vill synas så mycket som möjligt och framstå som Sveriges svar på Kardashians. De är nu businesspartners och har gemensamma mål och det är Bianca som är ledaren. De hjälper ju varandra konstant, marknadsför varandra och samarbetar på alla sätt de kan för att stärka sin position i kändisvärlden. Detta gäller ju även restaurangerna som pappa Emilio och hans fru samarbetar med, även där hjälper Bianca till att marknadsföra dem.

Jag är mer nyfiken på hur Linus och Nicklas upplever relationen med de andra, de blev ju så att säga kvar på stationen när de andra tre åkte iväg med det här framgångståget. Ett tåg som nu också Pernillas nya kille får åka med på.
Citera
2022-03-12, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Många tänder va?
Ja. Ärligt talat "såg hon ut" så eller är det också ett ingrepp? Med tandraden?
Citera
2022-03-12, 09:47
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ja. Ärligt talat "såg hon ut" så eller är det också ett ingrepp? Med tandraden?

Nej just tänderna är orörda. Hon har lite komplex för dem. Hon vill inte le på foton
Citera
2022-03-12, 09:50
Medlem
Citat:
Nej just tänderna är orörda. Hon har lite komplex för dem. Hon vill inte le på foton
Tack för svar. Men vad tragiskt... Hon som är så vacker och fin. Ju mer jag tänker på Bianca, desto mer ömmar jag för henne. Det är hälsosamt att hon tar ett steg tillbaka och jag hoppas hon kan driva liv och företag i framtiden baserat på kunskap och inte för vem hon är.

God dag!
Citera
2022-03-12, 09:52
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Tack för svar. Men vad tragiskt... Hon som är så vacker och fin. Ju mer jag tänker på Bianca, desto mer ömmar jag för henne. Det är hälsosamt att hon tar ett steg tillbaka och jag hoppas hon kan driva liv och företag i framtiden baserat på kunskap och inte för vem hon är.

God dag!

Håller helt med!
Citera
2022-03-12, 09:58
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Aha är det därför hon ser död ut i ansiktet på varje bild på Instagram.
Citera
2022-03-12, 15:26
Avslutad
Nu har ju fröken Ingrosso även hoppa av Talang kan det va så allt pikande som hon har fått från både Wahlgrens och talang satt sina spår rejält att hon inte orkar och att hon nu bara är på sociala media och caia att det räcker eller är det nåt stort på gång eller är det idol som är hennes nästa mål.
Citera
2022-03-12, 15:46
Medlem
Hennes nästa mål och de viktigaste borde vara att skaffa sig
en utbildning, för hennes egen skull.
Citera
2022-03-12, 21:54
Medlem
TröttSvensks avatar
Hon är god för 200 miljoner, vafasen ska hon utbilda sig för ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in