Citat:
Ursprungligen postat av
sommarbukett
Hur uppfattar ni att Biancas mor- och dotterrelation med Pernilla är?
Jag känner mig högst osäker på hur den är trots att de visar upp sig tillsammans så pass ofta. Får en känsla av att Bianca är väldigt krävande och intolerant och att Pernilla låter Bianca vara hård mot henne för att hon inte har något val. Men är högst osäker på det så jag undrar hur ni andra ser på den saken?
Jag tror att de under Biancas uppväxt haft en rätt knackig relation (det framgick tydligt under Biancas sommarprat år 2018) men jag tror att den förändrades till det bättre när framgångståget började tuffa på. Pernilla, Bianca och även Benjamin är besatta av framgång och kändisskap, vill synas så mycket som möjligt och framstå som Sveriges svar på Kardashians. De är nu businesspartners och har gemensamma mål och det är Bianca som är ledaren. De hjälper ju varandra konstant, marknadsför varandra och samarbetar på alla sätt de kan för att stärka sin position i kändisvärlden. Detta gäller ju även restaurangerna som pappa Emilio och hans fru samarbetar med, även där hjälper Bianca till att marknadsföra dem.
Jag är mer nyfiken på hur Linus och Nicklas upplever relationen med de andra, de blev ju så att säga kvar på stationen när de andra tre åkte iväg med det här framgångståget. Ett tåg som nu också Pernillas nya kille får åka med på.