2022-03-11, 16:17
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Cecilia är 39 år nu - vid inspelningen av Farmen var hon 38 år. Hon är tydligen sambo och de har 5 barn. Om det är hon som har fött dem vet jag inte och har hon fött barn är man inte oskuld. Jag kan inte tänka mig heller att man som 39-åring är sambo med en partner som redan har egna 5 barn som inte är intresserad av annat än en hushållerska och barnpassare utan sambon vill nog ha sex då och då!

https://www.hant.se/noje/farmen-cecilias-trauma-med-sambon-christian/8209560
Kan ju ha blivit inseminerad.
Citera
2022-03-11, 16:22
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Såg gårdagens avsnitt idag. Hur fan kan keisha vara så fet efter +5-6 veckor på farmen?
Borde man inte ligga på ett konstant kaloriunderskott där ?
Pallar inte kolla om första programmen men var hon asfet då ? Hon har ju valkar i slutet av sommaren?
Okej om man är gammal då förstår jag men hon är ju ung
Hon har ju snott mat genom hela säsongen den grisen. Väldigt skumt att det inte straffats.
Citera
2022-03-11, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.KlockRingare
Det verkar finnas några här vars största syfte är att säga emot andra. Vad de själva har för åsikt är inget de bryr sig om, bara de får säga emot.
Det där håller jag verkligen inte med om!
Citera
2022-03-11, 18:20
Medlem
Lägg märket till att varje avsnitt denna vecka börjat med en scen från storbonde stugan och de Tu två i sängen smidans planer .... oerhört urkasst...
Citera
2022-03-11, 19:57
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Lägg märket till att varje avsnitt denna vecka börjat med en scen från storbonde stugan och de Tu två i sängen smidans planer .... oerhört urkasst...
Drama säljer
Citera
2022-03-11, 21:18
Medlem
Keisha hur mycket system admin är hon? Någon som vet? Är det att andra lösenord åt folk eller mer knepiga grejer
Citera
2022-03-11, 22:48
Medlem
ChiCoLas avatar
Hoppas fettokeisha ser Burnley hon är, sjukt att hennes mage är större än pattarna efter så lång tid
Citera
2022-03-12, 00:50
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsvivalius1605
Keisha hur mycket system admin är hon? Någon som vet? Är det att andra lösenord åt folk eller mer knepiga grejer

Äh hon är inget hot i någonting 🤣 Det är bara därför hon är kvar!
Citera
2022-03-12, 00:52
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Hoppas fettokeisha ser Burnley hon är, sjukt att hennes mage är större än pattarna efter så lång tid

Enda anledningen till att öka i vikt efter 6 veckor på farmen är att äta mer energi än man gör av med.
Det skulle innebära att hon haft tillgång till syndarummet sen dag 1 🤣
Citera
2022-03-12, 01:30
Medlem
ziggarillens avatar
Började titta på Farmen Norge i TV4play och man häpnar över vilken kvalite och gedigna människor som medverkar i detta till skillnad från vårt eget fiasko. Sverige samlar ihop ett gäng med white trash som saknar allt vad dom behöver för att programmet ska bli sevärt. Årets upplaga är en katastrof och hur man än försökt så finns inte någon favorit att finna. Jag avskyr alllihop och har gjort sen dag ett.

Katterna är ljuvliga dock och gör programmet sevärt några sekunder. Ut med allihop och ta bort priset som ingen gjort sig förtjänt av. Mig har dom bara plågat ihop med värdelösa TV4 då man kunde gjort något vettig istället för att glo på målarfärg som torkar.
Citera
2022-03-12, 06:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Började titta på Farmen Norge i TV4play och man häpnar över vilken kvalite och gedigna människor som medverkar i detta till skillnad från vårt eget fiasko. Sverige samlar ihop ett gäng med white trash som saknar allt vad dom behöver för att programmet ska bli sevärt. Årets upplaga är en katastrof och hur man än försökt så finns inte någon favorit att finna. Jag avskyr alllihop och har gjort sen dag ett.

Katterna är ljuvliga dock och gör programmet sevärt några sekunder. Ut med allihop och ta bort priset som ingen gjort sig förtjänt av. Mig har dom bara plågat ihop med värdelösa TV4 då man kunde gjort något vettig istället för att glo på målarfärg som torkar.

Tycker att svenska gänget återspeglar svenskar rätt bra.giriga falska backstabbande oempatiska och avundsjuka som befinner sig i att diskutera andra ur det här negativa. norskar är stolta enkla med fokus på mer beteende än vad svenskarna gör som ofta befinner sig i sitt inre liv med de här tråkiga tankarna.
Citera
2022-03-12, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larsvivalius1605
Tycker att svenska gänget återspeglar svenskar rätt bra.giriga falska backstabbande oempatiska och avundsjuka som befinner sig i att diskutera andra ur det här negativa. norskar är stolta enkla med fokus på mer beteende än vad svenskarna gör som ofta befinner sig i sitt inre liv med de här tråkiga tankarna.
Håller med dig men sen får man ju skilja på "svensk" och "hittepå-svensk" också. I svenska Farmen har de ju blandat hej vilt med bara två ordentliga "svenskar" att hålla på i finalveckan förhoppningsvis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in