Citat:
Ja, du låter verkligen som någon som står vid sidan om och betraktar världen utifrån ett örnperspektiv. Om du tror på någon propaganda låter jag vara osagt men helt klart basunerar du ut kremls propaganda. Ditt ordval avslöjar dig. Det började våren 2003 så när slutade det?
..Men den största gruppen består dessvärre av enögda personer som gapar och svär, jublar varje gång en stackars rysk yngling dör i kriget medan de hyllar Zelenskyj som en Jesusgestalt.
De tror på all propaganda också, dessa knäppgökar.
Av denna anledning (dvs se allt i svart eller vitt) misstänker jag att det är Zelenskyj-kramarna som är generellt mest störda. Där kan man nog hitta ett helt gäng inom autismspektrat. (Mest aggressiva är de hur som helst. Inte undra på att fyllkajor känner sig hemma där.)
De har redan bestämt sig, tyvärr. Så går det om man tittar för mycket på Hollywoodfilmer och är lite aspie. Och eftersom Putin med sitt Ryssland redan har fyllt positionen som Bad Guy så måste ju Ukraina vara en demokrati med en god och rättskaffens president som offrar sig själv för sitt folk. Annars går inte ekvationen ihop i deras små hjärnor under foliestrutarna.
Själv tror jag inte på någon propaganda. Har blivit luttrad.
Men jag tror definitivt inte på att RT ljuger om allt (medan västmedia skulle gå att lita på). Så enkelt är det helt enkelt inte.
..Men den största gruppen består dessvärre av enögda personer som gapar och svär, jublar varje gång en stackars rysk yngling dör i kriget medan de hyllar Zelenskyj som en Jesusgestalt.
De tror på all propaganda också, dessa knäppgökar.
Av denna anledning (dvs se allt i svart eller vitt) misstänker jag att det är Zelenskyj-kramarna som är generellt mest störda. Där kan man nog hitta ett helt gäng inom autismspektrat. (Mest aggressiva är de hur som helst. Inte undra på att fyllkajor känner sig hemma där.)
De har redan bestämt sig, tyvärr. Så går det om man tittar för mycket på Hollywoodfilmer och är lite aspie. Och eftersom Putin med sitt Ryssland redan har fyllt positionen som Bad Guy så måste ju Ukraina vara en demokrati med en god och rättskaffens president som offrar sig själv för sitt folk. Annars går inte ekvationen ihop i deras små hjärnor under foliestrutarna.
Själv tror jag inte på någon propaganda. Har blivit luttrad.
Men jag tror definitivt inte på att RT ljuger om allt (medan västmedia skulle gå att lita på). Så enkelt är det helt enkelt inte.
Lycka till med att övertala folk att ryska erövringskrig ligger i folks intresse. Det verkar gå sådär med att sälja in Moskvas "fredsoperationer".
.Den frihetskänslan är precis vad ryssen har valt att begrava åter igen.Det är inte bara ledsamt men en så sjuk situation ENDAST för att att ett fåtal skall få känna sig betydelsefulla.Men,ja,det är nu som då....endast den lilla människans eget fel och val.Det är nu vi sållar vetet från agnarna och den verkliga "björnen" åter igen visar sin ryggradslösa feghet inför sitt eget val.Att vara rädd är ok och förståligt,men att försvara det är inte
?